Sada je: čet ožu 28, 2024 1:22 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet ožu 24, 2017 10:51 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Dakle, jučer idem prekontrolirati razinu ulja u automatskom mjenjaču i izvadim samo prvih 2cm mjerača (plastičnog naravno) ostalo je unutra. Budući da ja nisam baš neki pametnjaković kad su takve stvari u pitanju, zna li netko kako da najlakše izvadim ostatak mjerača?? Hvala!! Dodatno mi otežava situaciju to što su točno iznad mjerača crijeva i instalacija od plina tako da sam jedva i mjerač našao, mjesta nema nikako, morao bih skidati kučište filtera zraka, plinski komp i tko zna kaj još da imam kakav takav pristup.

Ovo mi se čini kao dobro i jednostavno rješenje https://www.youtube.com/watch?v=yVr62HXD2cY" onclick="window.open(this.href);return false;
Ili.....???


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 24, 2017 2:30 pm 
Offline

Pridružen/a: sri ruj 09, 2015 5:10 pm
Postovi: 122
Vozi: xc 90 D5, 2007.g.
Ne da je dobra opcija nego je ,čini mi se , jedina...

_________________
xc90 D5 136 kw


Vrh
   
PostPostano: uto sij 30, 2018 10:31 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Ta opcija nije upalila. Kupio sam novi mjerač, stavio ga normalno u cijev, očito ima dovoljno mjesta, ali imam sada jedan drugi problem....Ne mogu očitati razinu ulja u mjenjaču jer je mjerač uvijek masan sa svih strana. Mogu očitati jedino ujutro kad se sve ocijedi i kad je ugašen auto, a onda mi pokazuje da je ulje do maksimuma tj. ulja ima do oznake HOT. Da li bih trebao ispustiti ulje do oznake COLD?? Nisam pametan.


Vrh
   
PostPostano: uto sij 30, 2018 11:50 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ne kužim zašto se ljudi primaju nečega što nemaju pojma,ulje se mjeri ovako,upališ auto,drziš kočnicu i prođeš sve brzine svaku po 15 sek prema dolje ,pa svaku 15 sek prema gore ostaviš u P i naravno da motor mora raditi i onda ideš mjeriti ulje al moraš znati kolika je temp u getribi,kad je auto tek upaljen treba biti na otprilike cold minimum,na 60 * c cold max,na 80 * c warm min i to je onda to,i naravno auto mora biti na ravnom

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto sij 30, 2018 12:00 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Obožavam čitati tvoje komentare gdje barem u zadnja dva na mojim temama napišeš kako netko nema pojma. Ako nisi u stanju educirati, pomoći i odgovoriti kulturno i ljudski na pitanje onda nemoj ni pisati. Osim toga uleti takvog tipa govore više o tebi nego o onome koga se tiče. Nadalje, ja imam 40 godina, i svakakvih ljudi sam u životu sreo, i svaki od njih koji je imao puna usta sebe i govorio kako netko nema pojma ili ne zna ili nije dobro napravio, takva osoba mi je uvijek sje.... što god da je radila. Bez uvrede. I hvala ti na odgovoru, drugi dio je od koristi, prvi je apsolutno nepotreban.


Vrh
   
PostPostano: uto sij 30, 2018 12:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Je istina imaš pravo,ak sam te imalo uvrijedio oprosti,al jebga takav sam,ALI je ipak bilo na moje kaj se tiče varijatora.a za mene ne možeš reči da sam kaj sjebao jer šerafim aute pune 32 g i stvarno nisam nikad ništa sj ,ako je nešto i slučajno bilo doveo sam to u prvobitno stanje na svoj trošak,ali bas se i ne sječam da je ikad bilo kaj takvog

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto sij 30, 2018 5:27 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Sve pet, nisam ja konkretno tebe prozvao, pa i ne poznam te. Idemo dalje Števa ;-)


Vrh
   
PostPostano: uto sij 30, 2018 6:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG



Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan