Sada je: čet ožu 28, 2024 4:58 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr.C30 1.8, 08g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto sij 31, 2017 2:01 pm 
Offline

Pridružen/a: pon sij 30, 2017 3:44 pm
Postovi: 4
Vozi: P308
Poštovani,

Novi sam na forumu, jer trebam Vašu pomoć. Željeli bi kupiti prvi rabljeni Volvo C30 2.4i (automatik), ali o Volvo automobilima nazalost neznamo nista, a nemamo koga niti pitati, jer ga nitko ne vozi.

Zelimo siguran i kvalitetan auto koji ce nas posluziti par godina (planirano oko 10t km godisnje). U dvoristu trenutno imamo jedan prekrasni P308 koji na 1000km pije 8dcl ulja. Imamo i Aurisa kojemu je probila brtva glave motora. P308 ima 93t km, a Auris 123t km. Dosta nam je fušerskih poluproizvoda i termina "generalka". Jasno je da se svaki auto mora odrzavati, i zamijeniti diskove, plocice, svjecice, amortizere i slicno nije nikakav problem. Dakle, trazimo kvalitetu.

Sto nam mozete reci o tome motoru i Volvu? Radi li se o motoru koji je Volvo ili je produkt vise proizvodaca? Koliko je pouzdan, izdrzljiv, sto mozemo ocekivati? Koji su mu kvarovi i mane? Potrosnja nas ne brine, radimo malo km. Kakva je servisna mreza, kolike su cijene servisa?

Svaka informacija, savjet i preporuka su i vise nego dobrodosli.

Hvala,

V.


Vrh
   
PostPostano: pet vel 10, 2017 5:55 pm 
Offline

Pridružen/a: pon sij 30, 2017 3:44 pm
Postovi: 4
Vozi: P308
Kako nažalost nema odgovora na moju temu, ja sam pretražio ostatak foruma drugih modela, no nekakve konkretne info nisam saznao.

Ako netko ima volje napisati par rečenica, zaista bi bio zahvalan, ako ne, mislim da se tema može obrisati.

V.


Vrh
   
PostPostano: pet vel 10, 2017 9:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ako je to onaj iz oglasnika koji ima negdje oko 60000 km , kupuj, inače getribe su boljka nikad ne znaš kada će rikniti, a može i 300000 napraviti s tim da se mijenja ulje svakih 100000 120000 km , jel se po Volvu ne mijenja, kaj se tiče motora samo gas nemaju nekih većih problema uz isto pravilno održavanje ako si iz ZG mogu ja otići s tobom pogledati auto s dijagnostikom (original volvo)


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sub vel 11, 2017 10:40 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 346
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Citat:
Zelimo siguran i kvalitetan auto koji ce nas posluziti par godina (planirano oko 10t km godisnje). U dvoristu trenutno imamo jedan prekrasni P308 koji na 1000km pije 8dcl ulja. Imamo i Aurisa kojemu je probila brtva glave motora. P308 ima 93t km, a Auris 123t km. Dosta nam je fušerskih poluproizvoda i termina "generalka". Jasno je da se svaki auto mora odrzavati, i zamijeniti diskove, plocice, svjecice, amortizere i slicno nije nikakav problem. Dakle, trazimo kvalitetu.
Niti jedan proizvodjac ti vise ne garantira kvalitetu. Svi se vode za onim "smanji troskove, povecaj profit". Ono sto ti Volvo nudi je kvalitetnija plastika, bolji dizajn i veci komfor.
Citat:
Sto nam mozete reci o tome motoru i Volvu? Radi li se o motoru koji je Volvo ili je produkt vise proizvodaca? Koliko je pouzdan, izdrzljiv, sto mozemo ocekivati? Koji su mu kvarovi i mane? Potrosnja nas ne brine, radimo malo km. Kakva je servisna mreza, kolike su cijene servisa?
Najveci problem vidim u automatskom mjenjacu i tu jedino treba imati srece. Inace je taj motor super, ako te ne brine potrosnja :)

BTW, i zenin P308 trosi ulje (1.4VTi), ali to mi je mehanicar odmah i rekao za te motore da vole trositi ulje, a i ljudi online pisu da je sasvim normalno da i nov trosi.


Vrh
   
PostPostano: sub vel 11, 2017 12:14 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 20, 2008 8:44 am
Postovi: 300
Lokacija: Bjelovar
Za automatik ne znam kakav je ,ja imam ručni u S40. Po meni ako se ulje mijenja u getribi ne bi trebalo biti problema, i da se automatik pravilno koristi. Vidio sam tu na forumu da je netko pisao baš detaljno neke informacije, tipa kako na uzbrdici kretati pa kočenje, onako čini se korisno.

Što se motora tiče moj je 2.4 140 ks i odvrtio je već 355000 km, ulje ne troši i nema apsolutno nikakvih simptoma istrošenosti, dakle vuće i pali kao i prvog dana. Ovaj C30 je oznake 2.4 i onda je to valjda 170 ks. Taj bi trebao biti življi. Potrošnja je malo veća, grad 10-11 lit. prosjek 9,6 lit. po boardu.

Auto održavam u Baotiću i s njima sam prezadovoljan. Nekih problema nema ni sa autom ni s motorom.
Jel to ovaj C30 ? Meni izgleda ok.

http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-c30-2 ... s-17044522" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Volvo S40
2.4 Summum
model 2005.


Vrh
   
PostPostano: sub vel 11, 2017 2:27 pm 
Offline

Pridružen/a: pon sij 30, 2017 3:44 pm
Postovi: 4
Vozi: P308
Hvala na odgovorima.

Znači eventualna boljka im je mjenjač Ne čini se tako kritično, ali kakve sam k. sreće uopće se ne bi čudio da izabrem krivi :). No nećemo coprati, auto se stvarno čini super.
Inače još je jedan takav u prodaji, mislim da ga više prodavač ne stavlja na net, ali da nije prodan. Duplo više km, nešto bolja oprema i malo veća cijena. Očito se ljudi boje potrošnje pa se auti nažalost teško prodaju.

http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-c30-2 ... s-12744806" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: ned vel 12, 2017 12:00 am 
Offline

Pridružen/a: čet svi 28, 2015 11:19 am
Postovi: 59
Vozi: Volvo V50, V40CC
Citat:
Za automatik ne znam kakav je ,ja imam ručni u S40. Po meni ako se ulje mijenja u getribi ne bi trebalo biti problema, i da se automatik pravilno koristi. Vidio sam tu na forumu da je netko pisao baš detaljno neke informacije, tipa kako na uzbrdici kretati pa kočenje, onako čini se korisno.

Što se motora tiče moj je 2.4 140 ks i odvrtio je već 355000 km, ulje ne troši i nema apsolutno nikakvih simptoma istrošenosti, dakle vuće i pali kao i prvog dana. Ovaj C30 je oznake 2.4 i onda je to valjda 170 ks. Taj bi trebao biti življi. Potrošnja je malo veća, grad 10-11 lit. prosjek 9,6 lit. po boardu.

Auto održavam u Baotiću i s njima sam prezadovoljan. Nekih problema nema ni sa autom ni s motorom.
Jel to ovaj C30 ? Meni izgleda ok.

http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-c30-2 ... s-17044522" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
meni koza na volanu izgleda neoriginalano


Vrh
   
PostPostano: pon vel 13, 2017 9:40 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 20, 2008 8:44 am
Postovi: 300
Lokacija: Bjelovar
Citat:
Citat:
Za automatik ne znam kakav je ,ja imam ručni u S40. Po meni ako se ulje mijenja u getribi ne bi trebalo biti problema, i da se automatik pravilno koristi. Vidio sam tu na forumu da je netko pisao baš detaljno neke informacije, tipa kako na uzbrdici kretati pa kočenje, onako čini se korisno.

Što se motora tiče moj je 2.4 140 ks i odvrtio je već 355000 km, ulje ne troši i nema apsolutno nikakvih simptoma istrošenosti, dakle vuće i pali kao i prvog dana. Ovaj C30 je oznake 2.4 i onda je to valjda 170 ks. Taj bi trebao biti življi. Potrošnja je malo veća, grad 10-11 lit. prosjek 9,6 lit. po boardu.

Auto održavam u Baotiću i s njima sam prezadovoljan. Nekih problema nema ni sa autom ni s motorom.
Jel to ovaj C30 ? Meni izgleda ok.

http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-c30-2 ... s-17044522" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
meni koza na volanu izgleda neoriginalano

Po meni je original,čak i kroj, takva je moja na S40. Iako mi se čini da je od neke modelne godine puno glađa, kao na S80, nema ove bore i izbočine.
https://postimg.cc/image/igke8esoj/" onclick="window.open(this.href);return false; ovako je na mojem poslije tapeciranja, a tako je izgledala i tvornički.

_________________
Volvo S40
2.4 Summum
model 2005.


Vrh
   
PostPostano: pon vel 13, 2017 10:04 am 
Offline

Pridružen/a: čet svi 28, 2015 11:19 am
Postovi: 59
Vozi: Volvo V50, V40CC
Citat:
Citat:
Citat:
Za automatik ne znam kakav je ,ja imam ručni u S40. Po meni ako se ulje mijenja u getribi ne bi trebalo biti problema, i da se automatik pravilno koristi. Vidio sam tu na forumu da je netko pisao baš detaljno neke informacije, tipa kako na uzbrdici kretati pa kočenje, onako čini se korisno.

Što se motora tiče moj je 2.4 140 ks i odvrtio je već 355000 km, ulje ne troši i nema apsolutno nikakvih simptoma istrošenosti, dakle vuće i pali kao i prvog dana. Ovaj C30 je oznake 2.4 i onda je to valjda 170 ks. Taj bi trebao biti življi. Potrošnja je malo veća, grad 10-11 lit. prosjek 9,6 lit. po boardu.

Auto održavam u Baotiću i s njima sam prezadovoljan. Nekih problema nema ni sa autom ni s motorom.
Jel to ovaj C30 ? Meni izgleda ok.

http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-c30-2 ... s-17044522" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
meni koza na volanu izgleda neoriginalano

Po meni je original,čak i kroj, takva je moja na S40. Iako mi se čini da je od neke modelne godine puno glađa, kao na S80, nema ove bore i izbočine.
https://postimg.cc/image/igke8esoj/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; ovako je na mojem poslije tapeciranja, a tako je izgledala i tvornički.
uuuu odlican posao. Gdje si to i posto iztapecirao? Kod mene je ona ful glatka koza... nije lose al ova naborana mi je ful bolji osjecaj.


Vrh
   
PostPostano: pon vel 13, 2017 10:32 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 20, 2008 8:44 am
Postovi: 300
Lokacija: Bjelovar
Matus Design Sesvete ,700 kn prava koža

_________________
Volvo S40
2.4 Summum
model 2005.


Vrh
   
PostPostano: pon vel 13, 2017 12:23 pm 
Offline

Pridružen/a: čet svi 28, 2015 11:19 am
Postovi: 59
Vozi: Volvo V50, V40CC
nego da sad ne pilimo...
ovaj crveni u splitu izgleda odlicno, malo skup doduse. toliko od mene i preporuke za kupnju, naravno uz provjeru kod dobrog majstora, je volvo al nitko nije imun na los proizvod i loseg vlasnika.


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 03, 2017 12:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ovog prvog je uzeo jedan kolega i upravo je na pregledu i servisu,autič je pic-pic

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan