Sada je: pon tra 29, 2024 6:40 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 10 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon sij 16, 2017 3:40 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Pozdrav svima!

Nakon što nisam uspio da nađem model/modele koji su mi odgovarali za daily driving ( viewtopic.php?f=3&t=12100" onclick="window.open(this.href);return false; ) kupio sam Forda Focusa prve generacije facelift, 2002. godište, 1.8 TDCi, 85 kW, pet vrata, oprema nije ni osnovna, ali nije ni Ghia... Mada sam i tu tražio facelift model sa pet vrata i da je 2.0 benzinac, ali ga nisam našao.

Od tada je prošla skoro jedna godina, ali ja bih i dalje Volva!

Pošto i dalje ne mogu da nađem model/modele iz linka, a sada mislim da su mi oni možda malo mali (ipak sam ja 206 cm visok i imam 90 i nešto kg :D), da bi moglo biti problema sa turbinama, da možda ne bi primali LPG kako treba... ... odlučio sam da, ako bih mijenjao, da bih onda da kupim Volva S60 prve generacije prije prvog facelifta sa atmosferskim benzinskim 2.4 motorom (125 kW, a može i 103 kW).

Sada bih vas zamolio za pomoć, savjete, iskustva, mišljenja... ... vezana za ovaj model. Znači konkretno, Volvo S60 prve generacije prije prvog facelift-a, sa atmosferskim benzinskim 2.4 motorom (125 kW, a može i 103 kW)

Kakvi su generalno/uopšteno, kako su se pokazali i dokazali?

Kakav je ovaj motor koji mene interesuje?

Jesu li skupi za servisiranje i održavanje?

Koje su im mane, šta da gledam pri kupovini?

Na šta još da obratim pažnju kada su motor, mehanika, limarija i ostali ključni segmenti u pitanju?

Šta sve da provjerim?

Prednost dajem motoru od 125 kW (iako je skuplja registracija, pa možda i veća potrošnja, vjerujem da je sa tih 125 kW bolji omjer snage i težine), a ako slučajno nađem nekog da je kako treba, a da je od 103 kW koliko je lako/teško bez posljedica po motor dignuti ga na tih 125 kW? Ako, sam dobro shvatio to su dva ista motora sa dva različita kompjutera?

Kako prima LPG, jer ga ne bih finansijski mogao stalno voziti na benzin? A, LPG bih isključivo najbolji dostupan ugradio (sequent plin, flash lube...)

Koji su sve paketi opreme bili?

Kakve su mu performanse? Vjerujem da tih 125 kW nisu ništa posebno na njegove dimenzije i težinu ili se varam?

Znam da imam puno pitanja, ali neka odgovori ko šta zna. :D Svaka pomoć je dobro došla, jer ozbiljno razmišljam o njegovoj kupovini već na proljeće.

Unaprijed hvala!


Zadnja izmjena: VolvoV50, dana/u pon sij 16, 2017 4:30 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: pon sij 16, 2017 4:22 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Plin ide bez problema da je jurilica nije ti sa tim tvojim dimenzijama u s60 niko nece moc sedit iza ja sam 1.9m zadnja klupa je mala. Odrzavanje mislim da nije nista skuplje od auta iste klase ja vozim d5 ulja 6.5l 0w30 zracni filter 120kn uljni do 100 filter goriva od 110 do 250kn. Sta gledat selene i poluosovine. A savet 2.0 turbak sa plinom i juris izbegavaj automatike ako nisu odrzavani skup sport.

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: pon sij 16, 2017 4:30 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Znači tek niko ne bi mogao u S40 prve generacije. Malo je zeznuto i kod oca u V50. Mada sa mojim dimenzijama ni u jednom autu neće niko komotno iza mene moći, a i većinom se vozim sam ili sa suvozačem, tako da mi to manje više nije problem. Bitno mi je da ja po visini mogu stati kao što mogu u Focusu bez problema.

Ne bih turbo motore. Već su previše prešli u autima starim oko 15 godina, tako da je kod tih turba samo pitanje vremena kada će riknuti. Na Focusu sam turbo prije oko pola godina mijenjao. Patnja živa (mada se ta dva auta ne mogu porediti, ali eto...).

Rekoš mi da je servisiranje i održavanje ksupo, pa zbog toga pitam, ali kao što ti kažeš ne može tu biti previše odstupanja.


Vrh
   
PostPostano: pon sij 16, 2017 5:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Skupo pa ne znsm sta bi rekao dijelova ima raznih cijena nije siroka paketa proizvidjaca kao za sveto trojstvo ali se da naci dobar omjer ulozeno dobiveno. Poluosovina je naprimer oko 1500kn. Silent blokovi skuplji kvalitetniji oko 200kn ja sam moje jeftnije od 100kn menjao nakon 80tkm stabilizator oko 150kn lezaj amortizera oko 200kn +/- ali javit ce se ljudi koji znaju vise. Javit ce se clanovi koji imaju benzince oni bolje znaju.

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: pon sij 16, 2017 7:08 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Te cijene mi se čine prihvatljivim. MIslim da su generalno benzinci (pogotovo atmosferski, pa i turbo) jeftiniji za servisiranje i održavanje od turbo dizela.

Mada sve se svodi na to da, ako kupiš dobar primjerak, ne bi trebao imati većih ulaganja.

Konkretno ovaj mi se najviše sviđa - http://www.olx.ba/artikal/23301250/volvo-s60-benz-plin/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mada bi i ovi mogli proći - http://www.olx.ba/artikal/23093845/volv ... 6-octavia/" onclick="window.open(this.href);return false; ; http://www.olx.ba/artikal/21511977/volvo-s60-2-4/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ovaj je odličan, šteta za 103 kW, a i cijenom mi je van dometa - http://www.olx.ba/artikal/18680369/volv ... mo-za-kes/" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: pon sij 16, 2017 8:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Naravno ako je dobar manje ulaganja. Mislim da su ti motori pouzdani jer su robusni a nisu nasvirani sa konjima vise su za gustanje u voznji nego za trku. Verujem da ce se javit vlasnici jer ima ih koji imaju te motore

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: uto sij 17, 2017 9:43 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto srp 23, 2013 2:49 pm
Postovi: 82
Vozi: volvo s80
Lokacija: belišće
s obzirom na tvojih 206 cm visine ako se sam voziš s60 ti je dovoljan za više odozada baš i nema puno mjesta ja imam s80 103 kw lpg i jako sam zadovoljan komfor udobnost vožnja laganini nije za nekakva jurcanja :clap:


Vrh
   
PostPostano: uto sij 17, 2017 10:26 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
2.4 motor je nepoderiv. Dijelova ima zamjenskih i nije ih problem naci. S60 je dobar samo za vozaca i suvozaca,. Iza je mali i bolja opcija je V70 ak se mene pita.
mane su mu klasicne, od poluosovina do komandne ploce i gornjeg nosaca motora ali Ono sto je bitno je da je sve rjesivo za malo para.
125 kw izgleda dosta jace na papiru ali u stvarnosti i nije neka velika prednost jer povuce tek kada se jako zavrti sto se ne desava bas cesto sa takvim autom.

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: uto sij 17, 2017 5:33 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Shvatam vas.

Pa eto, većinom se vozim sam ili sa suvozačem, tako da po tom pitanju može proći. V70 mi je već prevelik i nemam potrebe za karavnom, otac vozi V50, pa tako i da ako se ukaže potreba za karavnom ima njegov.

Te poluoosovine i gornji nosač motora me toliko i ne brinu, nisu baš potrošna roba, ali nije ni ništa preozbiljno. Interesuje me kakvi su to problemi sa komandnom pločom?

Ma da, ne stvara obrtni momenat rano jer nema turbinu, pa i nije neki trkač, ali ima dovoljno konja da povuče na otvorenom.


Vrh
   
PostPostano: uto sij 17, 2017 6:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Tabla zna zezat gubit kontakt na hladnom lemu nista sto se ne moze popravit. Ima na forumu doktor za table ;)

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 10 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan