Sada je: ned tra 28, 2024 2:44 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet tra 07, 2016 9:39 am 
Offline

Pridružen/a: pon ruj 21, 2015 11:37 am
Postovi: 111
Vozi: V40 1.9D
Pocelo mi se dogadati da mi se nakon gasenja auta poslije voznje pali ventilator hladnjaka motora. Na britanskom forumu sam procitao da bi kvar mogao biti MAF, iako naizgled nema veze s ventilatorom. Da napomenem da je temperatura motora cijelo vrijeme normalna, a i auto vuce normalno (barem koliko se meni cini). Ako netko zna u cemu bi mogao biti problem, bio bih jako zahvalan na odgovoru. :)


Vrh
   
PostPostano: čet tra 07, 2016 9:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Moguće jer i maf ima svoj senzor temperature, ali meni to nema logike, već bi ja rekao da je to normalno ako je motor vruć i ventilator ima direktnu struju, pa to imaju neki auti oduvijek Fiat ,Wv....


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet tra 07, 2016 11:05 pm 
Offline

Pridružen/a: pon ruj 21, 2015 11:37 am
Postovi: 111
Vozi: V40 1.9D
Da, nema ni meni smisla, ali tako su spominjali na tom forumu. Evo link na temu s britanskog foruma ako nekog zanima: http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=228416" onclick="window.open(this.href);return false;
Znam da bi se trebao paliti taj ventilator kada se auto jače zagrije, ali malo mi je čudno da se to događa sad već pri vanjskim temperaturama od 25 stupnjeva i ne nakon neke preteške vožnje (recimo 10 km po ZGu, malo gušći promet, prazan auto). A i najviše me buni to što se ne pali nikad tijekom stajanja dok je auto upaljen, nego tek kada isključim motor i zgasim kontakt.
Budem probao ištekati MAF sutra i provozati se, pa ću vidjeti jel ima kakve promjene. Pretpostavljam da se ne može ništa dogoditi motoru ako se vozim s ištekanim MAFom? I jel bi trebao primjetno lošije vuči ako vozim s ištekanim MAFom?


Vrh
   
PostPostano: pet tra 08, 2016 8:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 1999
Lokacija: ploče
desavala mi se nekad takva situacija. i prije par dana, ali tad mi je puklo crijevo od vode. :)
prvo provjeri imas li dovoljno vode u sistemu.
zatim provjeri senzor temp motora, ako ga imas. ja ga na benzincu imam i mijenjao sam ga. jos nekad samo mi se desi ista situacija, ali tad ja malo provozam auto, dovoljno je parsto metara i sve mi bude ok.
i da, normalno je da se vent gasi gasenjem motora. tako je u volva. :)


Vrh
   
PostPostano: sub tra 09, 2016 10:03 am 
Offline

Pridružen/a: pon ruj 21, 2015 11:37 am
Postovi: 111
Vozi: V40 1.9D
Rashladne tekućine ima dovoljno, to sam prvo provjerio
Jel se senzor temperature nalazi negdje na kučištu termostata ili? I jel netko zna vrijednosti otpora za taj senzor pri određenim temperaturama?
Hvala na odgovorima! :)


Vrh
   
PostPostano: sub tra 09, 2016 1:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 1999
Lokacija: ploče
cini mi se ispod termostata. ima jedan crni djek.


Vrh
   
PostPostano: čet tra 14, 2016 6:38 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Meni se nesto slicno dogadalo s ventilatorom, palio se vise nego inace, mozda cak i nakon gasenja motora (ne sjecam se tocno)...i to krajem zime...

I glavni sumnjivac je bio stari senzor rashladne tekucine koji se nalazi na mojem autu u glavi motora relativno blizu termostata... Nakon vise dana trazenja krivca, na kraju je bilo da je pokvaren i zastekao termostat. Nakon promjene cak dva razlicita nova senzora antifriza, sve je bilo isto...

A na termostat nitko nije sumnjao, jer je bio promijenjen prije manje od 1 godine i to original Volvo kupljen u ovlastenom servisu...

Probaj rukom temperaturu crijeva rashladne tekucine prije i poslije termostata (ne znam tocno gdje) Tak smo mi na kraju skuzili da nekaj ne stima, jer tamo gdje je crijevo trebalo biti dosta vruce, bilo je mlako...

LP.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: sri tra 20, 2016 2:56 pm 
Offline

Pridružen/a: pon ruj 21, 2015 11:37 am
Postovi: 111
Vozi: V40 1.9D
Probao sam ove stvari sto se tice rashladnog sistema i cini mi se da je sve u redu.
Nego, danas sam istekao MAF, probao voziti i nisam primjetio neku razliku, sto me opet navodi da je on problem. E sad mene zanima jel bi razlika trebala biti osjetna bez MAF-a ili?
Takoder ako netko ima ispravan MAF negdje sastrane i voljan je dati mi ga na probu, neka se javi. Placam pivu i cevape :D


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan