Citat:
Ajde kad si već zapel za tu boju postoji ti kod boje koji je Volvo ukucao na onu pločicu na kojoj su podaci o autu. Ona se nalazi direkno iznad onog štitinika od turbine. Ako možeš poslikaj to, nađi na netu za S40 objašnjenje o toj tablici što znači koji kod, nađi kod boje i usporedi ga s katalogom boja od Volva i riješio si sve misterije. Glede boje.
Sad jel auto bio slupan ili ne je pitanje. Ako nema naljepnica po prednjem veznom limu i ako je on farban, vjerojatno i je bio slupan. To što vise prazni đekovi ispod branika i ispod sjedala ne znači da nešto nije poštekano. Ispod sica će visiti đek ako sic nije na struju, na primjer. Volvo ugrađuje, za razliku od nekih full ožičenje
Ovaj signal od airbag-a koji svijetli može biti i da je kontakt u volanu za air bag u prekidu. Na mojem se znao upaliti od vremena do vremena ali i ugasiti. Ništa strašno.
To što auto vuče tek od 4000 okretaja je sumnjivo. Trebao bi, kako su već prethodnici napisali, vući od oko 2500 i s obzirom da je to LPT (low presure turbo) trebao bi snagu razvijati linearno bez neke izražene turbo rupe. Razlog tome, čudnom načinu razvijanja snage, može biti svašta, neispravan ili otpojen TCV ventil (iako bi vjerojatno upalio check engine), možda je auto u limp modu, možda waste gate aktuator je u banani, možda i turbina (iako se obično ne ponaša auto tako), možda neko crijevo koje je šuplje ili otpojeno.
Sve u svemu nakon ove prepiske topli savjet je uzmi nekoga tko se razumije u aute kad kupuješ ili ugovori prije kupnje posjet ovlaštenom servisu ili nekom tko je stručnjak za pojedinu marku auta.
Ma nisam zapeo za boju, daleko od toga. Samo sam rekao svoje zapažanje koje mi je sumnjivo glede boje.
Hvala u svakom slučaju na savjetima. :palacgore:
Citat:
Hoooj hoooj.
Bio sam pregažen od svog dana juče, ne od tog posta. Zakeranje je sitničarenje u mom dijelu Bosne.
Opet, taj auto ima prilično visoku kompresiju i nizak nadpritisak tako da ne bi trebao osjetiti neki šus...ikakav. A i da ga ima, neće ga biti na 1800 ili ispod, bez obzira što je jači od Bore kojoj je spool na 1800.
Ne ide jer negdje curi tlak, ili je otkačen/mrtav solenoid wastegatea, ukoliko ga ima taj auto, ili je protokomjer u banani, ili je nogica wastegatea spala ili je wastegate zaštekao (najprije)... Nemam pojma preko tastature, ako ga kupiš dovezi pa ću ti popraviti.

Još jednom hvala

Ako nekog kupim, dovozim ga kod tebe, ali valjdan nisi preskup.
