Sada je: pon tra 29, 2024 5:16 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri tra 15, 2009 9:50 am 
Offline

Pridružen/a: sri tra 15, 2009 9:22 am
Postovi: 3
Bok Svima,

Prica ide ovako: Prije par mjeseci auto mi je poceo teze paliti (pri temperaturama 0-15 C, ispod 0 pali odlicno:)) i display od radija mi je dosta treperio... Unazad nekoliko tjedana radijo mi se poceo gasit (display je i dalje svjetilo) i na ploci mi se prikazivala neka poruka. Poruka je odmah nestala tako da je nisam niti uspio niti procitiat.
U medjuvremenu sam imao velik servis (100000 km + izmjena remenja) i rekao na servisu sta mi se dogadja. Auto je bio gotov i rekli su mi da je sve ok.

Sve je radilo par dana da bi jedno se jutro tokom voznje (hladan motor) desilo isto sranje: radio rikne ail ovaj put je poruka trajala amlo duze (cca 3 sec), tako da sam upsio procitiat. Poruka je bila: "Anti skid temporary off". U isto vrijeme se culo kao neko prebacivanje releja ispod ploce (i s desne strane ispod pretinca).

Danas mi se to sranje opet desilo i ne znam kaj da radim. Citam nesto po forumima ali nista konkretno.
Isao bi na servis ali je trenutno neka besparica :(

Molim Vas ako netko zna vise o ovome da mi kaze.

Hvala
-s-


Vrh
   
PostPostano: sri tra 15, 2009 3:51 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet ožu 28, 2008 4:29 pm
Postovi: 1789
Lokacija: Sv. Ivan Zelina
da nije to povezano s ABS?? jel ti on normalno funkcionira? porbaj zakociti negdi i probati..

_________________
V70, d5 autom., 163ks, '02.g. (2007.-2015.)
S80, d5 autom., 185ks, '08.g. (2015.-

pitanja u vezi arhitektonskog projektiranja, legalizacija i sl...
http://gradecki-projekt.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: sri tra 15, 2009 4:09 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pon stu 12, 2007 4:07 pm
Postovi: 424
Lokacija: Zagreb, Volovčica
Meni se to pojavljivalo kada je riknuo senzor ako se na varam u lageru. Meni su to zamijenili pod garancijom i na lijevoj i na desnoj strani i od tad više nema problema. Kad mi se to pojavilo nije radio ABS, DSTC ni tempomat

_________________
C30 Summum LPG powered


Vrh
   
PostPostano: sri tra 15, 2009 4:24 pm 
Offline

Pridružen/a: sri tra 15, 2009 9:22 am
Postovi: 3
Citat:
Meni se to pojavljivalo kada je riknuo senzor ako se na varam u lageru. Meni su to zamijenili pod garancijom i na lijevoj i na desnoj strani i od tad više nema problema. Kad mi se to pojavilo nije radio ABS, DSTC ni tempomat
Jel slucajno imas ideju koliko bi to kostalo ili moram zvati servis?

P.S. Hvala na brzim odgovorima!

Thanks
-s-


Vrh
   
PostPostano: sri tra 15, 2009 5:03 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pon stu 12, 2007 4:07 pm
Postovi: 424
Lokacija: Zagreb, Volovčica
E to ne bi znao. Možda kiki bude znao koliko to košta

_________________
C30 Summum LPG powered


Vrh
   
PostPostano: čet tra 16, 2009 9:41 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Po simptomima koje si opisal meni to smrdi na probleme sa LS CAN mrežom ali to koji te modul zeza ne mogu znati bez diagnostike.


Vrh
   
PostPostano: sub lis 04, 2014 4:58 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Malo osvježenja teme (nažalost :cry: ).
Poruka je "anti-skid service required", već nekih mjesec dana. Prvo samo ponekad, a sad uredno svakodnevno. ABS radi, isprobano, i DSTC, samo tempomat neće. Našao sam negdje na internetu da je to produkt lošeg kontakta na konektorima na CEMu. Tip je dobio tu informaciju od servisera od nekog Volvo servisera direkt iz tvorničke podrške. Treba samo očistit kontakte na konektorima (svih koji idu na CEM) i vezicama bolje učvrstit konektore i žice zajedno za armaturu i on je taj problem riješio.
Iz znatiželje sam probao nakon paljenja motora malo lakše udariti šakom u predjelu CEMa (područje ispod pretinca za rukavice) i poruka je nestala, no ne zadugo.
Ja bih to isto napravio. Otpojio bih sve konektore, pošpricao bih sprej za čišćenje kontakata po konektorima, svaki spoj konektora nekoliko puta "provozao" unutra-van" i povezao-učvrstio sve, tj. bolje sve fiksirao zajedno. Vidio sam u Vadisu da postoje neka ograničenja kad se otpajaju konektori s CEMa, a vezano za DIM modul, ali za sam servis CEM modula ništa.
Naravno, prije bilo kakvog prčkanja po CEMu, treba po propisanoj proceduri otpojiti napajanje, tj. minus vod s akumulatora, te po istoj nakon posla ga vratiti.
Molio bih cijenjene znalce da mi udijele savjet da li je opisano moguće napraviti bez kakvih posljedica po vozilo i moj živčani sustav 8-) .
Možda to neće riješiti problem, no ne žalim truda pokušati, pa javim kako je prošlo.
Zna li tko odgovor?


Vrh
   
PostPostano: ned lis 26, 2014 1:49 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Zar baš nitko?


Vrh
   
PostPostano: ned lis 26, 2014 4:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Prvo dijagnostika.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon lis 27, 2014 5:27 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Pa čovjek je napisao da je nekoliko puta bio na dijagnostici kod ovlaštenih servisera za Volvo, i to kod različitih. Nitko ništa nije našao dijagnostikom, pa je čovjek nekako došao do nekog od volvotovih inženjera koji mu je to rješenje predložio, napomenuvši tada da je taj problem poznat, i rješenje za to poslano kao preporuka u servisne službe. Zašto se servisi ne drže toga, to nitko ne zna.
Post je od nekog eddie1975, s nekog američkog Volvo portal. Post sam isprintao, ali ga više online nigdje ne mogu pronaći.
Mene zanima još uvijek, da li se na moj opisani način može, bezbolno za vozilo, otpojiti konektore od CEMa, i natrag ih spojiti, a da se time ne resetira kompletan sustav (računalo)?


Vrh
   
PostPostano: pon lis 27, 2014 10:13 pm 
Offline

Pridružen/a: ned lis 09, 2011 7:56 pm
Postovi: 127
Vozi: Volvo v50 d2, Volvo xc90 2.5T, Volvo C30 T5 S60R
Lokacija: Zagreb
Ja ti samo mogu rec da ako ne treba ici u ovlasteni nego probat ih izbjegnut!

meni su za " ne(ispravnu) bravu na s40" gornju htijeli uzet 4000kn ak me dobro sluzi sječanje sa zamjenom i svime, vidio sam neke ovdje da su mjenjali i da im se to ponavljalo!
Moje je iskustvo bilo da sam uzeo obični wd40 ne cak ni kontakt sprej pospirco bravu i okreno 2-3 put ključ... nikad više nije ništa zaštekalo! 2 godine vozio nakon toga nikad problema (auto prodao)


Meni se cini da je kod tebe isto losi spoje negdje na konektoru od CEM-a, uzmi kontakt sprej pospircaj ocisti konektor cetkicom i nazad spoji pa vidis, ne možeš ništa sjebat, odspoji samo (-) na aku! i odi da ti resetiraju grešku

Također sam sazno od Velje da jedan ovlašteni(neću imenovat) uzima rabljene dijelove od njega i da prodaju (dal pod novo ne znam) al nisam još ćuo da ovlašteni ugrađuju rabljeno (barem meni su rekli da ne) da šalju u tvornicu na "reparatutu"

Nemam ništa protiv nijednog ovlaštenog ali da su me dva put već pokušali oženit jesu, imam samo loših iskustva... sad sam 3 put oprezniji jer novce danas nitko ne nalazi na cesti, al ljudi to nemogu shvatit... da ima novce i boli ga kurac nebi tražio tu pomoć, a garant 3 ljudi zna na forumu koja je greška.

_________________
S40 2.0D 2004god; XC90 D5 2003god; V50 2.0D 2007god; C70 2.3T5 1999god; C70T5 2001god; XC90 2.5T 2006god; XC90 T6 2004god; V50 2.4i 2006god; V50 D2 2011god; C30 T5 2007- Prodano

XC 90 2.5T 2003god; S60R 2003god -vozim


Vrh
   
PostPostano: uto lis 28, 2014 12:16 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Eh, o tome se i radi, da ako otpojim masu (-) na accu i otpojim i spojim konektore, ne bi trebalo registrirati grešku. Onda ne bih u servis ni odlazio, jer ne bih trebao poništiti grešku koja se nije ni javila.
Meni samo za odlazak do ZG iskoči iz džepa barem 150 kn i slobodan dan (od godišnjeg) na poslu.


Vrh
   
PostPostano: sub lis 17, 2015 6:42 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Evo malog osvrta na problem iz naslova.
Prošla je godina dana, a poruke od tad niotkuda :shock: :violin:
Što više reći?
Ovaj auto ima sposobnosti samozacijeljenja :whistle:
Nadam se da nisam što urekao, karamba :naughty:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan