Sada je: sri tra 30, 2025 10:50 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon svi 18, 2015 1:07 pm 
Offline

Pridružen/a: čet svi 14, 2015 11:02 am
Postovi: 32
Vozi: Volvo S60 -2.4-125kw,plin Brc
Lokacija: Kolan, o.Pag
Kupio S60,2006 godište, u super stanju sa 43.000 km, i nakon 2000 km otišlo kvačilo :dance: . Mehaničar sugerira promjenu cijelog kompleta ali samo dvomaseni zamašnjak u Tokiću dođe 5.200 kn.
Molim znalce da pomognu sa savjetom gdje najpovoljnije proći i da li ići na jednomaseni (jeftiniji ) zamašnjak ?

Unaprijed zahvaljujem na pomoći

Mislav


Vrh
   
PostPostano: pon svi 18, 2015 1:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
Raspitivao sam se nedavno za sebe(ispostavilo se da je ipak sve u redu). Uglavnom, imaš dvomaseni zamašnjak, kao i ja.

Pitaj Tomislava (ProParts) ovdje na forumu, komplet za mog (isto 2.4/125kw, samo 2004. godina) ide ovako: Set kvačila LuK - 1350kn, potisni LuK - 670kn, zamašnjak LuK - 4060kn.

Dakle, oko 6000 kuna, u cijenu uključen PDV, cijena je za gotovinu. Pitao sam i u Auto-Kreši, bilo je malo iznad 10.000,00 kuna, dvomaseni sam je bio blizu 6 tisuća.

Još jedna stvar: postoji sasvim realna mogućnost da uopće ne moraš mijenjati zamašnjak na tako maloj kilometraži, nego samo set kvačila i druk-ležaj, a zamašnjak se iskontrolira.

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
PostPostano: pon svi 18, 2015 3:00 pm 
Offline

Pridružen/a: čet svi 14, 2015 11:02 am
Postovi: 32
Vozi: Volvo S60 -2.4-125kw,plin Brc
Lokacija: Kolan, o.Pag
zahvaljujem na cijenama, ma najveći cjenovni problem je taj nesretni zamašnjak. Kako ga iskontrolirati ?, jer mehaničar kaže da ne može garantirati da neće otići za 10-ak tisuća
a onda mi je možda bolje stisnuti zube.
Ma ne bi ovo bio toliko problem da nisam za vikend ugradio plinsku instalaciju kod Boyskog i tako se olakšao za poveću sumicu a plaća je još daleko.


Vrh
   
PostPostano: pon svi 18, 2015 3:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
Citat:
zahvaljujem na cijenama, ma najveći cjenovni problem je taj nesretni zamašnjak. Kako ga iskontrolirati ?, jer mehaničar kaže da ne može garantirati da neće otići za 10-ak tisuća
a onda mi je možda bolje stisnuti zube.
Ma ne bi ovo bio toliko problem da nisam za vikend ugradio plinsku instalaciju kod Boyskog i tako se olakšao za poveću sumicu a plaća je još daleko.
Razumijem u potpunosti i suosjećam :cry:
Čuj, ovo za zamašnjak ti ja nemam blagog pojma, znam što su mi rekli moj stari (on je automehaničar, više ne radi), zatim moj automehaničar i, naravno, doktor za Volvo, Nenad. Dalje od toga, u smislu koliko je to trajno rješenje, nisam ni pitao. Uglavnom, potpuno laički i kako sam ja to shvatio, kod relativno male kilometraže, zamašnjak se vrlo često može iskontrolirati jer valjda nema previše lufta, što se vidi kada se rastavi, a postupak ima u Dice-u. E, sad, kakav je to postupak i da li je to ipak malo trajnije rješenje od 10-tak tisuća km, to će morati reći netko tko se razumije u temu, ja sam potpuni laik po tom pitanju.

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
PostPostano: pon svi 18, 2015 3:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
43000 2006. g? I kvačilo mrtvo?? Koliko si siguran u istinitost kilometraže?

Ako stvarno ima samo 43000, ja bih mijenjao samo korpu, lamelu i potisni ležaj. Ali naglasak je na AKO.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon svi 18, 2015 3:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Uzeo si mi riječ iz usta...Ja sam mijenjao kvačilo na 300 000 i to njegovo prvo.Zamašnjak je još uvijek vozan.Ovo je ipak malo prerano za kvačilo. :think:


Vrh
   
PostPostano: pon svi 18, 2015 4:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
Citat:
Uzeo si mi riječ iz usta...Ja sam mijenjao kvačilo na 300 000 i to njegovo prvo.Zamašnjak je još uvijek vozan.Ovo je ipak malo prerano za kvačilo. :think:
Eto, tako su i meni rekli za mojih 104 tkm, da je to relativno mala kilometraža, a kamoli samo 43 tkm...

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
PostPostano: pon svi 18, 2015 4:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Kad gasis auto stavi ga u ler pust kvacilo i ugasi auto nebi se smio zatrest jako ja mislim da je takva neka procedura ima na forumu negde

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: pon svi 18, 2015 5:17 pm 
Offline

Pridružen/a: čet svi 14, 2015 11:02 am
Postovi: 32
Vozi: Volvo S60 -2.4-125kw,plin Brc
Lokacija: Kolan, o.Pag
auto je prije mene imala neka gospođa a onda njen prijatelj koji je friško u penziji, dakle ozbiljni ljudi. Servisi su rađeni u Baotiću i to radi starosti, ne kilometraže dakle na 5000,9000,12000 itd, tako je i remen promjenjen radi starosti lani u Biškupu. Netko od njih je očito odmarao nogu na kvačilu, a ja sumnjam na gospođu :-)
Inače, auto je ko nov, uz manje ogrebotinice, stvarno izgleda kao nov i po pečatima servisa uredno servisiran, da je kilometraža veća bilo bi naznaka potrošenosti papučice,masnog motora,fleke itd a to ovdje nije slučaj.
Auto ne trese, nego npr u 5 na lagano uzbrdici kad stisnem gas , auto ne ubrzava nego održava brzinu, i kad krenem u rikverc na pola kvačila nešto pukne s vremena na vrijeme , kao da je preskočila opruga.

Zvao sam Tomislava i dobio korektnu ponudu (6.300 kn) i prihvatio, sad samo moram izbit pdv i bit će podnošljivo.
lp


Vrh
   
PostPostano: pon svi 18, 2015 6:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
Zamajac zna da ode pri penzionerskoj vožnji, tj na malim obrtajima.


Vrh
   
PostPostano: pon svi 18, 2015 7:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3896
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
To mi nikako ne sjeda?? Mali obrtaji'??

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sri svi 20, 2015 2:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Voziš se 30 u 5., usporiš na 10 u toj istoj 5., pa onda legneš na gas i ubrzaš na 60 u 5. i tako... Ono, krenu, u prvih 50 metara išaltaju do najviše brzine i onda ne bi vratili u nižu ni pod prijetnjom smrću, osim na semaforu gdje drže nogu na kvačilu cijelo vrijeme i taako.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: sri svi 20, 2015 6:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3896
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Da ali ubiti mali okretaji ne ubijaju zamajac, nego stani kreni , nagla ubrzanja,općenito gradska vožnja, stalna noga na kuplungu jede lamelu i potisni ležaj

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sri svi 20, 2015 7:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
na to sam mislio, što kolega turbodizlo napisao

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: čet svi 21, 2015 8:07 am 
Offline

Pridružen/a: čet svi 14, 2015 11:02 am
Postovi: 32
Vozi: Volvo S60 -2.4-125kw,plin Brc
Lokacija: Kolan, o.Pag
Citat:
Da ali ubiti mali okretaji ne ubijaju zamajac, nego stani kreni , nagla ubrzanja,općenito gradska vožnja, stalna noga na kuplungu jede lamelu i potisni ležaj
Mislim da se upravo ovo dogodilo jer auto je kupljen u Koprivnici-dakle grad, a gospođa ga je vozila par km do posla i natrag. Kada sam ga ja kupio, auto se počeo intezivnije voziti i nakon cca.2500 km, počeo je lagani šum iz kvačila (koji sam samo ja čuo :-). Kako sam sumnjao na potisni ležaj, krenuo sam k mehaničaru u Zadar i po putu mi je lagano proklizala lamela. Još jedan simptom (za sve buduće forumaše) je bio "pucanje" iz motora pri vožnji u rikverc pri uzbrdici.

No, naručio sam dijelove preko Tomislava, izbit ću PDV, tako da bi se cijeli posao trebao platiti cca.5.600 kn + ulje mjenjača

Naumio sam staviti mannol 75w-80 koji zadovoljava volvo specifikacije. Što mislite o tom ulju ? Preporuka za neko drugo?


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan