Sada je: sri tra 30, 2025 2:05 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 47 postova ]  Stranica 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon pro 01, 2014 6:30 pm 
Offline

Pridružen/a: ned srp 22, 2012 1:28 pm
Postovi: 86
Vozi: V70 2.4 D5 120kw
Lokacija: Sv.I.Zelina
evo ovako u kratko kupujem novi volvo i prelazim na višu klasu od mog v40 :)
Ali me zanima sad od vas koji imate s60/v70.
Razmisljam o 2.4 benzincu s obzirom da sam smanjio kilometražu kolika je prosječna potrošnja, i mane?
naravno da D5 ima manju potrošnju i skuplji servis jer je turbina vjerojatno pred kraj na 200tkm, a ista mana je i kod turbo benzinca.
Hvala hehe :)


Vrh
   
PostPostano: pon pro 01, 2014 6:40 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6569
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Ako možeš naći ja bi radije tražio 2.3 t5 koji su malo rijeđi ili 2.5t

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-2024
740 2.0i 91'-2022-2024
740 2.3 turbo 90'-2022-...
XC90 4.4. V8 09'-2024-...


Vrh
   
PostPostano: pon pro 01, 2014 6:50 pm 
Offline

Pridružen/a: ned srp 22, 2012 1:28 pm
Postovi: 86
Vozi: V70 2.4 D5 120kw
Lokacija: Sv.I.Zelina
ima 2.5t ali sta nije jeftiniji za servis 2.4 i manja potrošnja?
ja znam da ti voliš sve šta vuće na R :)


Vrh
   
PostPostano: pon pro 01, 2014 7:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Lijepše je voziti taj 2.5T nego 2.4 atmo. To amotsferci su žilavi i treba ih gaziti čak i normalnoj gradskoj vožnji. 2.5T vino vuće i iz niskih okretaja.
Istina je da su ti atmosferci dugovječniji zato jer nemaju turbine. Ali i to ti je jako uvjetno. Vidio sam 2.4 kojem se okrenuo letelči ležaj oko 100000km a i neke turbake koji su imali oko 300000 i išli sasvim O.K.

Servisi, redovni su po meni jednaki za oba. Malo je drugačije kad bi išao raditi generalku.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pon pro 01, 2014 7:16 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6569
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Citat:
ima 2.5t ali sta nije jeftiniji za servis 2.4 i manja potrošnja?
ja znam da ti voliš sve šta vuće na R :)
Nije manja potrošnja a i servisi su tu +/-
Jedina razlika je rega... alo ono drugo... pa daj vozio si se onda sa mojim tad razjebanim Rom.. ja sam mislim da si dokučio neke stvari ;)a taj je išao kao neki 2.4t... sad je druga pjesma

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-2024
740 2.0i 91'-2022-2024
740 2.3 turbo 90'-2022-...
XC90 4.4. V8 09'-2024-...


Vrh
   
PostPostano: uto pro 02, 2014 7:32 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
2,4 125 kw atmo, potrošnja +/- 11 litara grad, otvorena ispod 10, ne znam točno, nisam nikad mjerio. Startan definitivno nije, ali potegne odlično, mjereno po njegovom satu (dakle malo oduzmi) 230 km/h sa 4 putnika i punim prtljažnikom ronilačke opreme, ali tu moraš paziti da i tebe ne usrče sa sjedala u rezervoar. Kod mene je skoro tri godine, nikakvih problema sa motorom, a koliko mi je poznato, nije ih nikada ni bilo od 2004., kad je rođen.
Redovni servis me izađe između 700 i 900 kuna, ovisno što sve mijenjam.
Eto, od mene toliko.

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
PostPostano: uto pro 02, 2014 8:56 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Isti motor ali u V70II. Potrosnja autocesta izmedju 8 i 9, ovisno o tome koliko ga gazis a u gradu 12-13. Nikada problema s njim.
Divan auto/motor za kruzanje po autocestama i trpanje stvari u njegao koliko te volja ali troma je to i velika krava i mozes zaboraviti na bilo kakvu zivost ili nedaj boze nekakvu sportsku voznju.
Tih 170 konja u njemu izgleda jako lijeno ili umorno :mrgreen:

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: uto pro 02, 2014 11:42 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet svi 13, 2010 10:56 am
Postovi: 230
Vozi: Volvo S60 2.4T 200KS
Lokacija: Zagreb
2.4T 147kw (benzin ne trošim osim za paljenje cca. 1 tank godišnje)

Potrošnja plina na 100 km:

- na autocesti 10-11 lit
- po gradu 13-14 litara

mana: spremnik plina ima zapreminu 60 litara, ali cca. 45 litara je radni volumen, tako da ga češće treba točiti nego dizelaša


Vrh
   
PostPostano: uto pro 02, 2014 11:47 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Turbak je daleko zahvalniji za voziti. Razlike u potrošnji u odnosu na atmo skoro da i nema, čak štoviše, u nekim režimima turbak će trošiti i manje. Nađeš neki auto sa urednom poviješću, da nema 700 000 km i nebi trebalo biti problema ništa više nego sa atmo motorom.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto pro 02, 2014 12:33 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Citat:
2.4T 147kw (benzin ne trošim osim za paljenje cca. 1 tank godišnje)

Potrošnja plina na 100 km:

- na autocesti 10-11 lit
- po gradu 13-14 litara

mana: spremnik plina ima zapreminu 60 litara, ali cca. 45 litara je radni volumen, tako da ga češće treba točiti nego dizelaša
Napisal si da ti motor trosi ulje...

By the way, jesi li ikada servisirao PCM?

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: uto pro 02, 2014 1:01 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet svi 13, 2010 10:56 am
Postovi: 230
Vozi: Volvo S60 2.4T 200KS
Lokacija: Zagreb
A šta je to PCM?
(budući da ne znam šta je, znači da nisam)

da troši mi ulje - litra 38 kuna - (neki kažu sipaj gušče, npr 10w40, a meni je draže da se sve dobro podmazuje i da ja nemam briga)
U Moto Risu su mi rekli da im dođem kada ode litra na 1000km (daleko sam od toga)


Vrh
   
PostPostano: uto pro 02, 2014 1:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Vjerojatno je mislio na PCV sistem.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto pro 02, 2014 1:32 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet svi 13, 2010 10:56 am
Postovi: 230
Vozi: Volvo S60 2.4T 200KS
Lokacija: Zagreb
Na šta god mislio odgovor je ne.

O mom autu mozemo na drugom mjestu...nema smisla da čirkeu trujemo temu


Vrh
   
PostPostano: uto pro 02, 2014 2:34 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sri svi 28, 2008 2:47 pm
Postovi: 277
Vozi: V40 CrossCountry D4
Lokacija: Rijeka
Citat:
evo ovako u kratko kupujem novi volvo i prelazim na višu klasu od mog v40 :)
Ali me zanima sad od vas koji imate s60/v70.
Razmisljam o 2.4 benzincu s obzirom da sam smanjio kilometražu kolika je prosječna potrošnja, i mane?
naravno da D5 ima manju potrošnju i skuplji servis jer je turbina vjerojatno pred kraj na 200tkm, a ista mana je i kod turbo benzinca.
Hvala hehe :)
Bratov S60 D5 se već vrti 250.000km bez da turbina pokazuje bilo kakve probleme. Mislim da mu se na 2.4 benzinacu razletila bregasta osovina na 230.00km. 2.4 troši dosta ulja.

Prosječna potrošnja - 2.4 140KS - 8.5l, D5 - 7,3l... za grad dodaj 2l za benzinca i 1l za dizela.


Vrh
   
PostPostano: uto pro 02, 2014 2:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
2.4T ako nadjes, puna saka brade. 2.5T nije losiji, samo zbog tih par ccm viska placas ~500kn vecu cestarinu, i ulazis u skuplji razred osiguranja. Brojkama TOTALNO fulan motor za hr trziste, nazalost :(
2.0T isto prolazi, iako je primjetno tromiji od 2.4T. Atmosferci su zanimljivi ako ti je uzitak u voznji apsolutno nebitan, a auto sredstvo za doc od tocke A do tocke B. Da, turbo je jos jedna stvar za popravljanje, al vrijedi svake kune ;)

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 47 postova ]  Stranica 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan