Sada je: ned tra 28, 2024 6:22 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 38 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet kol 29, 2013 10:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
Citat:
Karavani,limuzine,presretači,dostavna vozila,terenska vozila,specijalna vozila,motocikli...velike pare :doh:
Zaboravio si i bicikle uvrstiti na popis :D

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
PostPostano: čet kol 29, 2013 11:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Ah da... :lol: Ma to bi nam svima bilo najpametnije...


Vrh
   
PostPostano: pet kol 30, 2013 9:17 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet lip 06, 2013 3:25 pm
Postovi: 201
Vozi: Samo benzin: Renault Twingo, Kia Sportage, V240DL
Lokacija: Zagreb-Trnsko-Klara
Citat:
U bivsoj firmi sam se navozao Golfa V 1.9TDI, i sa moje strane uglavnom pohvale na taj auto. Nije da ga se stedilo, al potrosnja je jako tesko dolazila u dvoznamenkastu sferu... 9L u gradu trosi moj 2.5TDI zimi, tako da mi je malo tesko vjerovat da isto toliko trosi i 1.6TDI. Naravno, pitanje je i kako se neki auto vozi.
U potpunosti se slažem. 1.9 TDI (90-105 KS) mi usprkos nerafiniranosti i izraženoj buci (osjetno lošija izolacija kod Seata)spada u red boljih dizelskih opcija, i jedan je od rijetkih koji doista nikad ne troše puno. Vozio sam ga u modelima od Fabije i Ibize do Caddya, Toleda, Altee i Leona i redom nije znao popiti više od 7 litara (prosjek mi je bio do 6,7 l/100 km). Izuzetak mi je bila kombinacija Ibiza Cupra (TDI/160 KS) koja ili ne valja ili ja ne znam voziti :(

2.5 TDI nisam vozio, al komentari su najčešće do 9 litara.
1.6 TDI je priča za sebe. Jednostavno ne ide, moraš stalno imati nogu do poda, a onda to i pije. Slično mi se pokazala Linea 1.3 Multijet (nova), koja je užasno troma u svakodnevnom korištenju.


Vrh
   
PostPostano: pet kol 30, 2013 9:25 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet lip 06, 2013 3:25 pm
Postovi: 201
Vozi: Samo benzin: Renault Twingo, Kia Sportage, V240DL
Lokacija: Zagreb-Trnsko-Klara
Citat:
Da, što se tiče toga o voznim svojstvima Škode (a i o udobnosti), u pravu ste, ne jednom sam osjetio zanošenje u zavojima i jednostavno nije dobra za bilo kakav žešći tempo po gradskim ulicama ili zavojitim cestama. Što se motora tiče, mislio sam da pričamo o prvoj nabavci Škoda sa 1.9 TDI motorima koji se uopće nisu loše pokazali, dok je ovaj 1.6 motor, po mom, a i po mišljenju većine ostalih, potpuni promašaj i doista ne znam zbog čega su te automobile išli nabavljati, iako ne troše baš tako kako ljudi misle, ali vuku osjetno slabije kad su pod opterećenjem, što obično jesu. Mislim, ako je kriza - kriza je, ok, ali onda radije kupi manji broj kvalitetnijih vozila, nego veći broj ovakvih. Kad se priča o gepeku, on mora biti velik i imati prostran ulaz. Inače, radim u očevidnoj ekipi i samo u našim vozilima kojima se koristimo u gepeku se nalazi toliko opreme da polovica toga ne bi stala niti u jedan automobil koji nije karavnske izvedbe ili terenac. Iskreno, ja bih osobno volio kad bi vozili nešto bolje od Škode Octavie, poput, svojevremeno, dok im lizing nije istekao, Nissan Patrol, no, tako je kako je, bilo tko od nas može samo lajati na zvijezde, a konja vezati tamo gdje ti aga kaže.

P.S. Nadam se da se ovo "to je ipak fauve, iskonski totem obožavanja svakog rvata (i šire)" nije odnosilo na mene, jer ja definitivno nikada nisam bio ljubitelj bilo kojeg VW-a :D Ne potcjenjujem ih, samo mi se jednostavno nikada nisu sviđali.

Ma sve ok. Komentirali smo "stari" natječaj, koji sam igrom prilika detaljno pročavao. A u njemu su bolji od Octavije po ponudi bili Toyota Corolla (sedan), Ford Focus SW i (mislim) Opel Astra Astra SW, ali niti jedan nije imao gepek veći od 520-530 l. Mi u firmi imamo i30 SW (stare i nove) i pokazali su se jako pouzdani. Također, za posebne zadatke (tereni, ispitivanje elektrana is l) imamo i kombi (H1) u poluputničkoj varijanti koji smo novi dobili za smješne novce - a flota nam ima samo desetak auta.

A što se terenaca tiče MUP je dobio Land Cruisere, a mišljenja sam da bi im mnogima sasvim dovoljan, s obzirom na današnje uvjete bili Duster, Yeti i X-Trail. Nažalost, Volvo je ipak preskup i nadasve preegzotičan za one koji odlučuju.

Nisam ni ja ljubitelj VW-a, al definitivno nisu loši. Ergonomija je sasvim ok (ne filozofiraju puno oko sučelja prateće opreme), dinamika također, al me smeta ta njihova modularnost i naravno prokleta škrtost. Rođakinja uzela ovo ljeto novi Tiguan u top izvedbi i nije dobila navigaciju na autu od skoro 300.000 kn. S druge strane sjećam se testnog Q7 TDI koji je bio oko 450.000 kn i imao dodatne opreme još 300.000 kn - plaća se sve, od sklapanja retrovizora do alarma i el. podešavanja sjedala....


Vrh
   
PostPostano: pet kol 30, 2013 12:12 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
Osim Land Cruisera (koji su doista nepotrebno veliki) ima raznih terenaca i "terenaca" u firmi, u rasponu od Lade Nive do Nissana Navare, Touarega i sl.
Realno, bilo Volvo, bilo neki drugi, rekao bih elegantni SUV automobili, barem po mom mišljenju, jednostavno nisu potrebni MUP-u. Za određene namjene, potrebno je imati robusne, prave, radne terence koji ispunjavaju svrhu na teškim terenima i mogu povesti ljudi i opreme, a SUV-ovi to nisu; to su preskupe, lijepe igračke i nema baš opravdanja za takvo vozilo u mojoj firmi. Možda griješim, ali ne bih rekao...

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
PostPostano: pet kol 30, 2013 12:44 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet lip 06, 2013 3:25 pm
Postovi: 201
Vozi: Samo benzin: Renault Twingo, Kia Sportage, V240DL
Lokacija: Zagreb-Trnsko-Klara
Citat:
Osim Land Cruisera (koji su doista nepotrebno veliki) ima raznih terenaca i "terenaca" u firmi, u rasponu od Lade Nive do Nissana Navare, Touarega i sl.
Realno, bilo Volvo, bilo neki drugi, rekao bih elegantni SUV automobili, barem po mom mišljenju, jednostavno nisu potrebni MUP-u. Za određene namjene, potrebno je imati robusne, prave, radne terence koji ispunjavaju svrhu na teškim terenima i mogu povesti ljudi i opreme, a SUV-ovi to nisu; to su preskupe, lijepe igračke i nema baš opravdanja za takvo vozilo u mojoj firmi. Možda griješim, ali ne bih rekao...
Sve bi ja njih nakrcao Nivama i Mahindrama, a po potrebi i zapregom. SUV-ovi inače zapnu već u 10 cm snijega (X3 &co), a jedini izuzeci su Yeti, Duster od novijih, Touareg od skupljih. Odlični u terenu pokazali su se svi japanski terenci, LR i G, al meni je Niva i dalje najdraža, prije svega zbog malog međuosovinskog razmaka...


Vrh
   
PostPostano: pet kol 30, 2013 2:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
2.5 TDI nisam vozio, al komentari su najčešće do 9 litara.
Imas 2.5TDI i 2.5TDI ;) Salu na stranu, prva izvedba - redni petak je navodno daleko bolja od novije v6 izvedbe. Za v6 verziju cujem da je zedna, al mene je petak odusevio. S80 2.5d (petak) je ovog ljeta odradio turu do mora i natrag sa prosjekom 5.7L po BCu (stvarno nesto ispod 6.5). Dolje se islo laganim tempom (iako sa hrpom stvari hehe), na guzici jedne A6ice po D1 koja je drzala taman tempo 90-100, i prosjek je bio 5.0. Natrag hrpa kamiona, preticanja, cesce gas u pod, i tu se diglo na 5.7. Zbilja se moras hebeno potrudit da prosjek dignes do 9L, osim ako se ne vozis 200 cijelo vrijeme po autoputu.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pet kol 30, 2013 2:21 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
To za Nivu je živa istina. Sjećam se da su na granicu dobili donaciju od, mislim no nisam siguran, Njemačke, i to nekoliko većih, krasnih Mitshubishijevih ternaca, valjda Pajera. Nakon nekog vremena, kad su s njima zapadali i kad se ispostavilo da postoje mjesta na kojima jednostavno ne mogu proći, dečki su se jagmili za Lade Nive, bez obzira na komfor i udobnost Mitshubishija u odnosu na Ladu. Valjda ne postoji mjesto gdje ruska divokoza ne može proći :D Doduše, treba imati i nekog osnovnog znanja za upravljanje terencem po zahtjevnom terenu, poznavati mogućnosti pojedinog terenca, itd, što dobar dio nas nema jer nas nitko nikada nije ni okvirno obučio u tome. To je šteta, jer tako ne samo da se ne iskorištava potencijal onako kako bi trebao, nego i stradavaju skupa oprema i vozila...

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 38 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan