Sada je: pet svi 10, 2024 8:50 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned svi 05, 2013 11:32 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 31, 2013 10:11 pm
Postovi: 17
Vozi: s40/2,0d/2005
Pozdrav ekipi,
danas sam dosao sa jednog dužeg puta/prvi duži sa volvom/i desio se detalj za koji mi je potreban savjet. Ono što me je zbunilo/zabrinulo je to da između 2500-3000 obrtaja imam "rupe" u ubrzanju, ono kao "stane pa povuče" i onda kada pređe 3000 normalno vuče. radi se o voznji po auto putu
Za zabrinuti se ili.....?


Vrh
   
PostPostano: ned svi 05, 2013 11:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3801
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Na dijagnostiku

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned svi 05, 2013 11:54 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 31, 2013 10:11 pm
Postovi: 17
Vozi: s40/2,0d/2005
naravno,
hvala na brzom odgovoru, imaš li ideju o čemu bi se moglo raditi, odnossno sta mogu očekivati?


Vrh
   
PostPostano: pon svi 06, 2013 12:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3801
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
svašta može biti

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto svi 28, 2013 9:09 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto stu 27, 2012 12:43 am
Postovi: 74
Vozi: XC70 2.5T
Lokacija: Istra
I ja imam isti problem... jel neko našao riješenje?
Števa, ti radiš u Nilssonu jelda? Bio sam kod vas...

Darko je rekao da bi moglo biti do fleksibilne cijevi prije katalizatora... ali kaže mi auspuh majstor u Puli da je nema smisla mijenjati jer je tek u prvoj fazi (minimalno oštećenje) i dok nema zvuka nije problem... i da teško da ruptura u ispušnom sistemu kod turbo motora može uzrokovati "rupe" jer turbina daje konstantan pristisak u ispuh...

Ima li to smisla?


Vrh
   
PostPostano: uto svi 28, 2013 11:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Počeo sam i ja prije neki dan primjećivati te iste rupe kod ubrzavanja(motor je D5,120 kw,2001.245000km)Da nije neka viroza u pitanju? :think:


Vrh
   
PostPostano: sri svi 29, 2013 12:13 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3801
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Citat:
I ja imam isti problem... jel neko našao riješenje?
Števa, ti radiš u Nilssonu jelda? Bio sam kod vas...

Darko je rekao da bi moglo biti do fleksibilne cijevi prije katalizatora... ali kaže mi auspuh majstor u Puli da je nema smisla mijenjati jer je tek u prvoj fazi (minimalno oštećenje) i dok nema zvuka nije problem... i da teško da ruptura u ispušnom sistemu kod turbo motora može uzrokovati "rupe" jer turbina daje konstantan pristisak u ispuh...

Ima li to smisla?
Dal si išao kontrolirati dizne?kod nas onda nije bilo nikakve greške? mijenjali smo i eger ventil jel da?

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet svi 30, 2013 11:20 am 
Offline

Pridružen/a: ned lis 09, 2011 7:56 pm
Postovi: 127
Vozi: Volvo v50 d2, Volvo xc90 2.5T, Volvo C30 T5 S60R
Lokacija: Zagreb
Istekaj egr ventil dok je auto ugasen, upali auto i probaj se vozit s njime... sto se tice dizni ja stavljam stp aditive svakih 5.000km, naravno uzimam ih vani iz britanije... dok sam kupio auto i vozio ga čiča auto je imao te iste trzavice ko kod tebe opisane, nakon nekog vremena auto je uz aditiv i malo gasa poceo vozit ko zmaj, jer ga covjek nije nikad vozio vise od 140km/h i imao 70 godina...

_________________
S40 2.0D 2004god; XC90 D5 2003god; V50 2.0D 2007god; C70 2.3T5 1999god; C70T5 2001god; XC90 2.5T 2006god; XC90 T6 2004god; V50 2.4i 2006god; V50 D2 2011god; C30 T5 2007- Prodano

XC 90 2.5T 2003god; S60R 2003god -vozim


Vrh
   
PostPostano: čet svi 30, 2013 10:31 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto stu 27, 2012 12:43 am
Postovi: 74
Vozi: XC70 2.5T
Lokacija: Istra
Citat:
Citat:
I ja imam isti problem... jel neko našao riješenje?
Števa, ti radiš u Nilssonu jelda? Bio sam kod vas...

Darko je rekao da bi moglo biti do fleksibilne cijevi prije katalizatora... ali kaže mi auspuh majstor u Puli da je nema smisla mijenjati jer je tek u prvoj fazi (minimalno oštećenje) i dok nema zvuka nije problem... i da teško da ruptura u ispušnom sistemu kod turbo motora može uzrokovati "rupe" jer turbina daje konstantan pristisak u ispuh...

Ima li to smisla?
Dal si išao kontrolirati dizne?kod nas onda nije bilo nikakve greške? mijenjali smo i eger ventil jel da?
Da EGR ventil je promijenjen. Nisam kontrolirao dizne.


Vrh
   
PostPostano: čet svi 30, 2013 10:39 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto stu 27, 2012 12:43 am
Postovi: 74
Vozi: XC70 2.5T
Lokacija: Istra
Citat:
Istekaj egr ventil dok je auto ugasen, upali auto i probaj se vozit s njime... sto se tice dizni ja stavljam stp aditive svakih 5.000km, naravno uzimam ih vani iz britanije... dok sam kupio auto i vozio ga čiča auto je imao te iste trzavice ko kod tebe opisane, nakon nekog vremena auto je uz aditiv i malo gasa poceo vozit ko zmaj, jer ga covjek nije nikad vozio vise od 140km/h i imao 70 godina...
I ovaj prethodni gazda je isto bio stariji tip i kaže da ga je na autoputu uvijek vozio 120-130 km/h :)
Možeš molim te napisati koji si točno aditiv stavio, odnosno stavljaš? I di ga naručuješ? Šta ga nema kod nas ili je puno jeftiniji?


Vrh
   
PostPostano: pet svi 31, 2013 1:08 am 
Offline

Pridružen/a: ned lis 09, 2011 7:56 pm
Postovi: 127
Vozi: Volvo v50 d2, Volvo xc90 2.5T, Volvo C30 T5 S60R
Lokacija: Zagreb
Kod nas sam stavljo aditive ali nisu mi pokazivali nikakvog pomaka, narucujem ih sa ebay-a ali pazi shhiping ti je jako skup nekad i vise od samog aditiva... narucujem iz britanije http://www.ebay.co.uk." onclick="window.open(this.href);return false;. onclick="window.open(this.href);return false;.

Nakon stavljanja aditiva auto mi je trosio oko 20% vise goriva na tom tanku, nakon toga se sve vratilo u normalu...

Shvatio sam da neke stvari je bolje narucit iz vana nego tu kupit kod nas...

Ja sam zadovoljan meni je pomoglo, do sad sam stavio 3 aditiva nakon prvog mi nije bilo pomaka nekog al nakon drugog auto vise nije imao trzavice... drugi sam stavio odmah nakon prvog... sad stavljam svakih 5.000km-10.000km

Neki stavljaju benzin 5l u diesel 40l mozes bez problema stavit nece biti nikakvih problema sa autom, samo pazi da se dobro pomjesa...

edit: http://www.ebay.com/itm/220718284112?ss ... 1497.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
S40 2.0D 2004god; XC90 D5 2003god; V50 2.0D 2007god; C70 2.3T5 1999god; C70T5 2001god; XC90 2.5T 2006god; XC90 T6 2004god; V50 2.4i 2006god; V50 D2 2011god; C30 T5 2007- Prodano

XC 90 2.5T 2003god; S60R 2003god -vozim


Vrh
   
PostPostano: čet srp 18, 2013 1:17 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto stu 27, 2012 12:43 am
Postovi: 74
Vozi: XC70 2.5T
Lokacija: Istra
Samo da vas obavijestim, riješio sam problem! :)
Više detalja ovdje --> viewtopic.php?f=4&t=8738&p=119597#p119561.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan