Sada je: sri svi 29, 2024 5:17 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 4 posta ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub svi 18, 2013 12:01 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned lis 21, 2012 2:15 pm
Postovi: 35
Vozi: s40
Znam da postoji takvih tema ali pošto je to vrlo široko područje a moj upit dosta specifičan, nadam se da se necete ljutiti što sam otvorio temu.

Dakle radi se o problemu paljenja auta kad stoji dulje od recimo 12 sati. Nakon 8 sati stajanja nema problema.

U auto je novi akumulator 74 Ah, 4 nova Beru grijača, kompletna elektronska dizna i sva 3 uloška običnih dizni, kompresija je u svim cilindrima po 24 bar. Utukao sam u taj auto već brdo para a imam problem sa hladnim paljenjem. Što mi je za činiti? Auto pali samo nakon 10-12 sekundi verglanja sa pritiskanjem gasa full do daske. Dok vergla uopće ne pokazuje znakove života, kazaljka okretaja jedva da vibrira oko nule i onda dok primi skoče okretaji na 3-4 tisuće pošto držim gas, pustim gas, okretaju se spuste na nekih 900-950 i dalje sve ok. Tijekom vožnje i skroz kad je topli radi kao urica, ne gubi snagu, ne skaču okretaji, ma milina.

Lijepo molim neki stručni savjet. Hvala

_________________
slika


Vrh
   
PostPostano: ned svi 19, 2013 1:07 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 1999
Lokacija: ploče
iako ne vozim diesela i nisam nikakav majstor, evo probat cu. :D
senzor temp motora, koji treba javiti da je motor hladan i onda ECU pali grijace. jesi njega provjerio/mijenjao?


Vrh
   
PostPostano: ned svi 19, 2013 1:41 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned lis 21, 2012 2:15 pm
Postovi: 35
Vozi: s40
Grijače imam spojeno direktno na taster u kabini i ručno uključujem i isklj. grijače jer smo mislili da je relej otisao ali nije.. svi grijači griju prije paljenja. Proučavao sam sheme i uputstva Lucas pumpe za gorivo i pise da se to pojavljuje dok nije timeing pumpe doro naštelan međutim, meh. kaže da je taj prsten za štelanje vremena paljenja puknuti, ocito ga je boschista u Ptuju smrvio dok je brtvio pumpu... što mi je ciniti ? nigdje nemogu naci kataloški broj tog prstena a što je najgore neznam ni kako izgleda... ? Ako uopce je u tome problem

_________________
slika


Vrh
   
PostPostano: uto lip 25, 2013 1:05 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned lis 21, 2012 2:15 pm
Postovi: 35
Vozi: s40
Problem rijesen zamjenom dizni i obicnim servisom...nezna se u cem je problem... ali bitno da je rijesenje zadovoljavajuce

_________________
slika


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 4 posta ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Lucas i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan