Budući da sam išao gedati auto red je da podijelim dojmove. Moram naglasiti da sam ja jako velika picajzla što se tiče auta pa možda neke stvari koje ću napisati nemaju veze sa zdravim razumom
. Uglavnom, lim je 5+, unutrašnjost 12/10
. I to su po meni jedine odlike tog auta. Motor je suh, nije masan, nije opran. Primijetio sam da je na benzinu na leru malo nemiran a bolje radi kada se prebaci na plin. Vuče bez zadrške sasvim solidno mrcinu od 1920 kg (tako piše na pločici pod haubom). Mjenjač kod prebacivanja na mjestu sa stisnutom kočnicom dosta trzne kad se ubacuje iz lera u D ili u R i u vožnji kad se prebacuju brzine dosta trzne. Kick-down odrađuje u trenu. Zbunjuje me što ovaj mjenjač ima samo tri brzine (iako na netu piše da ima 4, možda sam krivo vidio) i prebacuje u nižu dosta visoko (između 3,5-4000 o/min) kada je i glasan. Mislim da bi ta krstarica trebala to odraditi prije zbog same udobnosti vožnje. U vožnji nisam čuo nikakve zvukove koji bi dopirali iz kardana osim motora. Kada se skreće lijevo ili desno nešto počinje jako zujati i podrhtavati i tresti se što se osjeti i na volanu (servo pumpa,letva??) I motor, hm, dimi na šipku od ulja, kada se odvrne čep od ulja motor ga gura van i jako šprica ulje. Ne znam kako je konstrukcijski riješen motor ali po meni to nisu dobri znakovi. U jednom trenutku je temp. motora sa sredine pokazivača jednostavno pala na min. kao da je hladan. Vjerojatno indikator divlja jer ipak neispravan termostat nebi toliko baš pao,valjda. To se desilo nakon što sam ga malo stisnuo po Slavonskoj. U zavojima se osjeti naginjanje karoserije, valjda zbog težine i masivnosti iste, ali ništa ne lupa ni na ravnom ni preko ležečih. Plin je čini mi se Landi Renzo jer na isparivaču piše Landi i radi super. Doduše nisam se sjetio isključiti plin i provozati ga samo na benzinu, hebiga ne možeš se odmah svega sjetiti, barem ja ne
Eto, to su moji iskreni dojmovi. Da li sam u nekim stvarima pretjerao Vi procijenite i komentirajte. Zato i služi Forum.