Citat:
Npr zadnji dijelovi automobila su predviđeni kao dijelovi koji apsorbiraju energiju udrca i gužvaju se puno lakše i više nego prednji. Zato takvi sudari obično i završavaju sa kobnim posljedicama po auta na koji je netko naletio odostraga. Pa je tako moguće da je golf II "razvalio" i Volvo V50.
Baš je bilo suprotno, volvo je sprašio golfa, i golf ide dalje, može se voziti, dok volvo ide sa šlep službom negdje. Deformacija je ta koja štiti putnike, i noviji auti su konstruirani iz lakših i tanjih materijala koji čvrstoću postižu vezanjem uz druge i imaju predpostavljene zone deformacije. Sila se upija u deformaciju i manja količina sile djeluje na putnike. Zanimljiva stvar je u onom testu što je stari volvo bio taj koji se deformirao jače a unatoč toj deformaciji kavez, tj. putnička kabina je ostala koliko toliko čitava.
Druga svar je renault, nisu to baš tak krhki auti a u to sam se imao prilike uvjeriti neki dan, vidio sam ogoljenu lagunu, negdje iz 2000g, taj auto ima uzduž po stranama nosive profile koji su bar duplo veći i deblji nego što ima recimo v40.