Ne postoji originalni filter klime ali ima aftermarket za naknadnu ugradnju.
Postoji filter isparivaca klime ali je duboko zakopan i jako tesko je doci do njega, tj pola kabine treba raskopati.
Kompresor klime je jeftin ako ga kupujes u SAD, a skuplji ovde u Evropi a ako kupujes sa original nalepnicom treba da doniras srce i bubreg
Kompresor retko crkava, jako je kvalitetan na 900 seriji a mozes proveriti da li radi tako da gledas u remenicu kompresora da li se aktivira (kada se okrece to znaci da kompresor radi).
Ako imas ECC mozes da iscitas kodove dijagnostike preko lampica za ukljucivanje klime i reciruklacije na samom panelu.
AKo ti je lampica klime crvene boje onda treba da dugme bude 'iskljuceno" tj u gornjem polozaju.
Kada se pritisne dugme i zasvetli crveno tada je klima iskljucena.
Ako je lampica plave boje, dugme treba da se pritisne, tj u donjem polozaju i tada se pali lampica.
Ako ZF menjac korektno radi sada, to je dobar znak i ne smeta jer je verovatno vec popravljan ili su prethodni vlasnici bili pazljivi u rukovanju autom. (pedalom gasa).
Odlepljeno nebo je znak da je model pre revizije 1993. godine kada je vodenim lepkom lepljen tekstil.
Dobra stvar je i da je taj model spolja lakiran klasicnim lakom koji je mnogo izdrzljiviji od vodenog (ekoloskog navodno) koga su uveli a koji se sam od sebe raspada na Suncu nakon 10tak godina i spira se postpukom pranja detergentima u tankom sloju.
Kompresor klime kosta od oko 120-130 eura pa moze da dogura i do 1.000 eura.
Na ECC sistemu ventilator se relativno lako menja ali je jako zgodno da se ima dokumentacija (slike) sta se sve rasklapa.
Parking heater trosi gorivo iz rezervoara, moje iskustvo je da nije bas nuzan kod nas osim kada je bas hladno tipa -20c pa je lepo da se udje u podgrejani kupe.
Mnogo lepsi ugodjaje je grejac sedista, pogotovu u kasnijim modelima 900 serije sa termostatom koji regulise 2 temperature grejanja.