Citat:
Ne mora biti.
Moja isto fuijuce, i to već neko vrijeme.
Inače na autu (s60 D5)ima 366tkm.
Inače, neki dan sam razgovarao sa čovjekom kojem je na BMW 530d otiso DPF, nije u servisu promjenjen na vrijeme i završili je kvarom turbine, i još nekim cirkusima, a novi filter skup, jako.
Nakon njegove price počeo sam sumnjati u nove dizele.
Znam da su taurbine na novim dizelima zamjemjenski dijelovi, sad još iDPF, previše mi se to sve čini.
Upravo tako. Ekologija preko nasih dzepova. I meni je provo konstatovano da je DPF za zamenu...na nekih 120.000km. Nisam ga odmah menjao, jer su mi rekli da mogu tako voziti dok se ne odlucim da zamenim DPF i onda mi je crkla turbina....
Sto se tice DPFa, postoje i "neoriginalni", iz Engleske se narucuju i za 2.0D kosta nesto oko 300 eur. Originalni je skoro 3 puta skuplji.
Sto se tice turbine...to "boli" jos dosta vise...