Sada je: sub tra 27, 2024 4:38 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: Kupovina S40
PostPostano: pon lis 01, 2012 12:32 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned sij 09, 2011 12:01 am
Postovi: 9
Vozi: Focus sedan
Lokacija: ZGB
Bok dečkovi!
Razmatram kupovinu S40 druge generacije. Kolko vidim na njuškalu ima svega po raznim cijenama. Konkretno me zanima na kojim modelima su išle koje zadnje lampe. Ako sam dobro pohvato prije redizajna su išle s poprečnom crtom? Isto me zanima za siceve- to je ovisno o opremi dal su "rebrasti" ili su redizajn kožni "rebrasti" ili je neka treća kombinacija?
Kakve komentare imate na cijene? Nedavno je bio jedan 2005. godina, 1,8, tamnoplavi, za nekih 6700 ako se ne varam, a s druge strane ima ih za više od 10 k€ tog godišta?


Vrh
   
PostPostano: pon lis 01, 2012 9:17 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 3:58 pm
Postovi: 341
Vozi: S40 D3
Lokacija: Zagreb, Qwatrich
To godište se jako teško prodaje (boje se kupci održavanja), vjeruj mi realizirana cijena je obično daleko od oglašene želje prodavača. Mi smo našeg s40 1.8 iz '96 u solidnom stanju jedva prodali za manje od 2500 :idea:


Vrh
   
PostPostano: pon lis 01, 2012 9:33 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto stu 27, 2007 3:03 pm
Postovi: 35
Vozi: S40 2.0d R design
Lokacija: Bj - Beč
Na redizajnu koji je napravljen 2007 zadnje lampe imaju LED štop svijetla i kako kažeš crtu ali samo pogledaj donji dio zadnjeg branika jer redizajn ima katadioptere u njemu što prije nije bilo.
Sjedala su ista a opreme su kinetic, momentum i summum, gdje summum ima kožu, momentum uglavnom dvije vrste materijala u kombinaciji (tkanina i nešto slično neoprenu - dalaro i T. tec) a kinetic običnu tkaninu...
sretno

_________________
VOLVO 4 LIFE


Vrh
   
PostPostano: pon lis 01, 2012 12:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Za sam ovdje baš juče našao '02 V70 2.4T za 3.400€, ali mislim da ne bih taj auto ni neprijatelju preporučio.

Poenta je - otvori četvore oči, jer je od Volva za održvanje skuplji jedino neodržavan Volvo, i to mnogo, mnogo...

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: uto lis 02, 2012 9:53 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned sij 09, 2011 12:01 am
Postovi: 9
Vozi: Focus sedan
Lokacija: ZGB
U principu mi je jasno da ovaj nije preskup, tj. da je takva cijena radi obaveznih troškova eksploatacije (rega, potrošnja):
http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-s40-t5-oglas-5440203" onclick="window.open(this.href);return false;,
al ipak mi se čini dosta jeftino, pogotovo jer focus st tog godišta ili stariji teško da ima koji za te novce, usporedivi su recimo po voznosti i motorizaciji, a ipak je s40 t5 više premium i bolje opremljen auto (relativan pojam) od focusa. Pouzdanost bi isto trebala bit tu negdje ako su iste motorizacije i pogona, eventualno volvo može imat skuplje djelove koji nisu motorizacija i pogon.

S druge strane, vidim da je vlasnicima 2.0D na forumu bilo promjena turbina na niskim kilometražama, a recimo na fordu baš taj problem nije čest kolko sam upoznat. Doma je isto taj PSA motor u francuzu jednom i nema problema s njim zasad u 150 kkm i 10 godina pa mi je to malo čudno. Egr mi ne djeluje ko neki strašan problem ako bi ga trebalo mjenjat.

U svakom slučaju izbjego bi ovakve primjerke: http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-s40-2 ... as-5512574" onclick="window.open(this.href);return false;
jer ne vjerujem turbo motorima s ogromnim kilometražama, bilo dizel, bilo benga, koji djeluju ušminkano za prodaju.
Makar po meni sve ovisi na kakav se auto naleti-može bit ovaj bolji i bez problema, ako je održavan i ak se ima sreće nego isti takav sa 100kkm manje koji je možda upitne kilometraže, npr. ovaj: http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-s40-2 ... as-6021639" onclick="window.open(this.href);return false;
ili je mušićav auto pa ga netko rješava za razliku od ovog koji odlazi zbog kilometraže koju je odradio pa je vrijeme za novi.

Nema ih puno po oglasima, al sam pratio neko vrijeme i jedni se prodaju, drugi dođu. Baš mi je taj tamnoplavi zapeo za oko jer mi je djelovala jako dobra cijena u usporedbi s konkurencijom. Valjda se da naletit na dobar primjerak za normalne novce, koji ne bi trebo bit problematičan, normalno išlo bi se na duplu provjeru jer ako plaćam auto preko 15 000 kuna, a može mi napravit puno troška radije platim parsto kuna da se temeljito pregleda pa sam miran, pa i da ispadne da nije dobar opet mi je jeftinije..

U biti mi je S40 u užem izboru jer je druga generacija bazirana na focusu, trebali bi bit super vozni i relativno komforni, ovisno o motoru brzi/štedljivi, za iste ili malo veće novce su puno bolje opremljeniji od focusa koji su kod nas na tržištu, kvaliteta izrade ne bi smjela bit lošija, interijer mi se jako sviđa, kompletno mi se sviđaju u biti iako izgled nije na prvom mjestu i neću radi njega kupit nešto ako ne zadovoljava ostalo.
Od motora mislim da bi benzinac 1,8 trebo bit bez greške (imam isti u mondeu karamboliranom) osim kaj nije živahan, eventualno potrošnju može rješit plin.
2,0 više manje slično ko 1,8, malo brži i veća potrošnja.
1,6 bi izbjego u svakom slučaju.
T5 mislim da bi me previše koštali neizbježni troškovi benzina koji da se eventualno rješe plinom, opet i to je trošak, pa ionak skupa rega još skuplja, porez godišnji, skupi se tih troškova lako.
Najsretniji bi bio da uleti T5 jer onda je to to, al kad stavim sve troškove na papir i uzmem u obzir moguće neočekviane troškove ne bi ipak u ova krizna vremena išo u takav trošak.
2,4 bi izbjego isto u svakom slučaju radi potrošnje i mislim da nije previše živahan, radije onda na 2,0 ili 1,8

1,6 tdci bi trebo bit uredu ako se održava redovno i pravilno, možda čak nije loš izbor jer bi trebo trošit ko upaljač (upaljač na naftu :?) i imat kolko tolko zadovoljavajuće performanse (ovisi kak se zeme ne :mrgreen:)?
Ovaj mi je isto zapeo za oko, primamljiv mi je zbog potrošnje i ne skupe registracije:
http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-s40-1 ... as-5928594" onclick="window.open(this.href);return false;

Citat:
Na redizajnu koji je napravljen 2007 zadnje lampe imaju LED štop svijetla i kako kažeš crtu ali samo pogledaj donji dio zadnjeg branika jer redizajn ima katadioptere u njemu što prije nije bilo.
Sjedala su ista a opreme su kinetic, momentum i summum, gdje summum ima kožu, momentum uglavnom dvije vrste materijala u kombinaciji (tkanina i nešto slično neoprenu - dalaro i T. tec) a kinetic običnu tkaninu...
sretno
Znači sjedala su ista i prije i nakon redizajna, a korišteni materijal je ovisno o opremi?
I činilo mi se da bi to mogo bit neopren ili slično, ne izgleda mi ko koža, a nisam uživo vidio.
Ovo bi bila ta kombinacija tkanine i neoprena(pretpostavljam i bolje od kože radi sklizanja, održavanja, temperature, prozračnosti?):
http://www.njuskalo.hr/slika-bigger-9576040.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;,
a ovo kožni:
http://www.njuskalo.hr/image-big/auti/v ... 060139.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ?

Ovo bi bio redizajn zadnji kraj:
http://www.njuskalo.hr/slika-big-15088233.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ,
a ovo prije redizajna:
http://www.njuskalo.hr/slika-big-14765020.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ako sam dobro pohvato.
Znači lampe s uzdužnom crtom po sredini su prije redizajna(obrnuto od ovog što si ti napiso)?

S60 isto vidim ima za sitne novce, logično radi većih troškova, u principu mi ne treba tolko velki auto, a i S40 ima dobru iskoristivost prostora i idealno mi odgovara..

Stariju generaciju u principu ne bi jer mi interijer ne leži uopće i mislim da je teško nać primjerak u dobrom stanju, a da nije jako skup.
Padne mi mrak na oči kad vidim po gradu u kakvom stanju ima t4 primjeraka.
Iako znam da ih ima tip top i ti mi se jako sviđaju.
Ovaj je dosta jeftin, al ko kak je Marcus ranije napiso da su cifre koje se traže daleko od onih koje se dobiju i pitanje u kakvom je stanju, mada po slikama djeluje sasvim uredu za to godište i km:
http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-s40-t4-oglas-4339225" onclick="window.open(this.href);return false;


Evo malo poduži post, al bar da se nekaj događa i ne bude dosadno ako ništa, pa pišite i savjetujte i naravno hvala svima :)


Vrh
   
PostPostano: čet lis 04, 2012 10:32 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto stu 27, 2007 3:03 pm
Postovi: 35
Vozi: S40 2.0d R design
Lokacija: Bj - Beč
Ovo za lampe si u pravu krivo sam napisao, točno je tako kako si ti napisao i to je razlika :)
Sjedala su ista i ovise i o opremi ali i naravno dodatnim opcijama kupca...:)
Onaj prvi link ti je vjerojatno momentum oprema i tu je kombinacija materijala sličnog neoprenu (odličan za održavanje i lijepo izgleda) i tkanine...koža je standard u summum opremi...

sretno!

_________________
VOLVO 4 LIFE


Vrh
   
PostPostano: čet lis 04, 2012 8:08 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ruj 23, 2012 9:21 pm
Postovi: 17
Vozi: S40 2.4i
Evo ja sam prije cca mjesec kupio svoj S40 2.4i s 170 Ks i mogu ti rec da sam ugodno iznenadem umjesto mog gledao sam za uzet taj iz 2007g T5 al auto je slabo odrzavano i gume su za izmjenu odmah potrosnjom je dosta jaci od 2.4i taj ispod 12 ltr u gradu ne ide dok 2.4i ja uredno drzim na 10 ltr max 10,5 ltr a jos i nepazim i drzim klimu a ta ubrzanja sam prerastao i ovo mi je dovoljno tj 8,2 sec do 100 kmh i 220 km/h je dovoljno za sve, dizele 2.0d nisam ni gledao jer su previse presli za to godiste dok D5 su vecinom iz uvoza s 300000 km min realno dok su domaci u opticaju od 1 vlasnika nisu za prodaju jer su auti predobri te mislim da ti je bolja opcija benzinac i to jaci jer ti je razlika potrosnje 1.8 ili 2.0 s 4 cilindra naspram 5 cil u 1 litru maxsimalno a auti s petakom su nemjerljivi sto kvalitetom sto zvukom i bjezi od tih 1.6d pogotovo povise 100000 km ako nisu pazeni ajme ti se turbina sprice pa ovo pa ono eto nadam se da sam malko pomogao.


Vrh
   
PostPostano: čet lis 04, 2012 10:14 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
1.6D...ne...2.0D ako bas naleti nesto dobro....
Drugo, uzmes li T5, 2.4i ili D5...imas volvo...ovo ostalo je za klasu losije.
Ako je dizel sa DPF (FAP filterom) tj sa EUR4 motorom...1.6D nikako...2.0D ima problema....D5 nema problema!

Pozz


Vrh
   
PostPostano: pet lis 05, 2012 8:06 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ruj 23, 2012 9:21 pm
Postovi: 17
Vozi: S40 2.4i
Zato ni nemos nac ispravan D5 a da se prodaje i da ima manje od 300000km ovo iz uvoza ni ne racunam oni imaju i 500000 km pa zato benzin 5 cil. a ko puno vozi taman za cjenu nove turbine ili sprica i dvostrukog zamajca stavi plin u T5 ili 2,4i i vozi bolje i jeftinije


Vrh
   
PostPostano: sub lis 13, 2012 1:17 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned sij 09, 2011 12:01 am
Postovi: 9
Vozi: Focus sedan
Lokacija: ZGB
1,6D su tolko loši?? Ima još nekih problema osim turbine i injektora? Ne vjerujem da mogu naletit na dobar D5 :( A čak bi prije i išo na T5 onda i bubnut plin unutra. Manju kubikažu bi prvenstveno radi održavanja i nemam bonus na osiguranje pa bi registracija mogla bit paprena. Zato mi je 1,6D privlačan, za normalnu vožnju ide dovoljno dobro, a troškovi bi trebali bit mizerni, osim ako je tolko problematičan. Veliš ovaj crveni T5 nije baš održavan? U kojem smislu, osim guma?


Vrh
   
PostPostano: sub lis 13, 2012 2:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Mislim da više misli na činjenicu da svakom modernom dizelu bez obzira na održavanje tu negdje oko 300tkm idu dizne i turbina...
Kum je skoro na Mercedesu 2001. godina, 5 klipova, 280tkm, kod njega jako dugo i solidno pažen reparirao dizne, dođe inače kod tog čovjeka oko 600€ tih 5 komada.
Turbina je tu negdje...

2.4i N/A i plin mi djeluju kao recept za najjeftinije vozanje.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan