Sada je: čet ožu 28, 2024 11:04 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće:model auta, tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. Model? 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 98 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet stu 03, 2011 9:51 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet stu 27, 2009 6:39 pm
Postovi: 371
Vozi: Volvo V 70 2.5 T
Lokacija: Zagreb
Citat:
Jel netko ovdje probao uopce taj V50 d2 pa prica iz iskustva ili? ;) Sve neki rally vozaci :lol:
Da je V50 u pitanju,rasprava ne bi niti bilo,Grime.Radi se o V 60,tenkiću s motorom flakserice...

_________________
Volvo V 50 2.0 d
Volvo S 60 R
Volvo XC 90 V8
Volvo XC 60 2.4 d
Volvo V 70 2.5 t


Vrh
   
PostPostano: čet stu 03, 2011 10:02 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Citat:
Jel netko ovdje probao uopce taj V50 d2 pa prica iz iskustva ili? ;) Sve neki rally vozaci :lol:
Da je V50 u pitanju,rasprava ne bi niti bilo,Grime.Radi se o V 60,tenkiću s motorom flakserice...
Tipfeler, htio sam napisat V60. Nit je V60 tenk, nit je 1.6 los motor. Mislim da zaboravljamo da prosjecni vozac Volva nije onaj koji mora bit prvi na semaforu, niti najbrzi po zavojima. Nisam jos ima prilike vozit V60, pa ne mogu komentirat, ali s obzirom da mi je i 90KS bilo ok u starom Passatu TDI, ne vidim zasto 25KS snazniji motor ne bi solidno pogonio V60.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: čet stu 03, 2011 10:21 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Upravo sam to dao za usporedbu, doduše ne 90 ks a ima pasata sa tim motorom mahom svi preko 350 000 km i idu, ali ima eto motor 105 ks koji goni golfa, passata, superba, seate i opće ne znam zakaj su ljudi te aute kupovali ako je 105 ks preslabo, zašto nisu svi uzimali 2,5 tdi 180 ks ?? Svakako bih rekao iako nisam vozio taj auto v60 koji je sve samo ne tenk, da je 115 ks u tom auto zadovoljavajuče, kamo sreče da ga kupim pa ču reći jel ide kuda ili ne, a zahtjevniji neka kupe d3 ili d5 motor dapače. Nemojmo mješati kruške i jabuke, ovaj auto bi trebao biti ekonomičan i štedljiv i nadasve pristupačan iz ekonomiskih razloga za održavanje, a ne za obaranje brzinskih rekorda i slična jurcanja, za to če se već nači neka vozilica u garaži. ;)

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: čet stu 03, 2011 10:23 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
I ja vozim na samo 1.8 motorić, pa se ne žalim da slabo ide :think:.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet stu 03, 2011 11:31 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Citat:
I ja vozim na samo 1.8 motorić, pa se ne žalim da slabo ide :think:.
Nemre to iti niti na Velebit ...nemaš obujam, fali ti kubika, to je teško nadomjesiti, da se mene pitao preslab ti je auto, mjenjaj ga za bar 2,0, ipak 200 ccm je velika razlika ;) No to je samo moje mišljenje, da mogu vozio bi hemija :clap:

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: čet stu 03, 2011 12:03 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Ha cuj, ja imam motor 2.4 pa je opet za kujac i nejde nikam...
:think: Sve je to relativno...

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: čet stu 03, 2011 12:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Upravo tako, jako jako relativno. Pogotovo kad su turbine u igri, jer onda ne možeš gledati samo suhu kubikažu motora. A i sto puta sam do sada valjda već napisao, vršne vrijednosti snage i okretnog momenta ne govore puno o tome kako će se auto voziti. Treba gledati snagu ispod krivulje, tj. koliko je širok powerband, pa tek onda donositi neki zaključak.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet stu 03, 2011 12:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Netko je jednom rekao:"konji prodaju aute, okretni moment pobjeđuju na trkama", i ja se slažem s njim ;-)

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: čet stu 03, 2011 12:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
A i sto puta sam do sada valjda već napisao, vršne vrijednosti snage i okretnog momenta ne govore puno o tome kako će se auto voziti. Treba gledati snagu ispod krivulje, tj. koliko je širok powerband, pa tek onda donositi neki zaključak.
Upravo tako!

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: čet stu 03, 2011 1:15 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Mislim da je u biti ovaj 1,6 prejak 115 ks, šteta kaj nema ko u fiesti ili mazdi 2 1,4 tdci 75 ks :lol:

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: čet stu 03, 2011 1:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Da ne ostane samo na priči, evo primjera iz mog života. Radi se o mom autu "za svaki dan", Honda Civic, 1.8 motor i 140KS. Na prvu, ovih 140KS zvuči dobro, i dosta moćno zar ne?
Taj auto se u nekakvom normalnom prometovanju vozi između 2 i 4 tisuće okretaja po minuti.

Pogledajmo sada kako to izgleda na papiru:
slika
I primjetimo da na 2000 ima jedva nešto više od 40KS, dok na 4000 rpm ima manje od 100KS. I to NA RADILICI! Kad prijens uzme svoje, na kotačima ostane 15-20% manje! Drugim riječima, ja se vozim na prosječno 60-ak KS. Također, primjetite da se onih famoznih 140KS nalazi u vrlo uskom području od 5500 do 6800 rpm, gdje motor zavrtim valjda dva puta godišnje.

S druge strane, turbo diesel motori razvijaju snagu vrlo rano i to najvećim dijelom u tom 2-4k rpm području. Zato mijenjam svojih "140" za dizelskih "samo" 100 KS bez da trepnem okom.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet stu 03, 2011 2:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Evo i 1.6d grafova:

slika

Snaga je u kW, znači x1,36 preračunato u KS.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet stu 03, 2011 3:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Odnosno, ako se direktno usporedi powerband od 1500 do 4500 okretaja (dakle auto za svaki dan, ne pričamo o jurilicama):
slika
evidentno je koliko je diesel agregat snažniji po cijelom tom području. Donje dvije krivulje (plava 1.6d i crvena 1.8 n/a) su snage za oba slučaja.

Inače, ta moja Honda Civic sa plinskom instalacijiom i oba puna spremnika nije puno ispod 1500kg, da ne bi bilo zabune. Pa se ipak auto normalno vozi, nemam nekih prevelikih zamjerki na snagu. A ovaj Volvo 1.6d može samo biti puno bolji u tom kontekstu.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet stu 03, 2011 3:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Novi rally Polo, 1.6 lit motor i 300KS. Premalo kubika? :mrgreen:


_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet stu 03, 2011 11:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Tomo, nemoj više molim te uspoređivat turbobenzince i turbodizelaše.
Moj D5, kada ubrzavam, na 100 km/h već je potrošio 3. brzinu.
Posljedica preuskog radnog područja. Kod turbobenzinaca to nije slučaj.
Mogu samo zamisliti kako je to kod ovog 1.6 turbodizelaša.
Mada ga nikad nisam vozio, mislim da taj auto nikad neće biti u pravoj brzini, jer ako ima 6 brzina, gradom će ga se vjerojatno morat vozit u 4. radi težine.
Isto tako i na otvorenoj cesti.
Međutim, pričama da li je to slabo ili nije, odmakli smo se od naslov koji je BELA stavio, a to je da je u pitanju povoljna prilika.
E pa, ako se kupuje auto za povezivanje točke A i B, dok god onaj BMW sa 2.0 turbozizelom i 143 konja košta jednako ili ustvari manje, ovo nije racionalna kupnja, da ne pričamo sad koliko još racionalnijih automobila ima. Ako se neće vozit puno kilometara, onda je bolji 1.6 turbobenzinac, koji vjerojatno troši cca 20% više, ali je puno ugodniji, i mislim da nije puno skuplji.
Ako treba veliki jeftini karavan, onda ima skoda superb karvan i da vidiš.
A ako se ipak kupuje vođen drugim motivima, onda je ovo ipak preslab automobil, za dosta novaca, i taman da mi se sviđa njegov dizaj, značajno niža cijena od ostatka game, meni nije dovoljan razlog da se vozim na mlinac.
Kaem, 1.6 turbo benzinac možda-možda, li a.6 turbodiesel - ne hvala, bar ne za mene.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 98 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan