Sada je: pon lis 15, 2018 3:43 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. XC90 D5, 05g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 33 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub vel 10, 2018 5:54 pm 
Offline

Pridružen/a: pet vel 09, 2018 11:23 am
Postovi: 15
Pozdrav svima koji prate forum.

Obitelj se povecala na 4 clana i trebamo veci i sigurniji auto od Yarisa 1.3 (2004. godiste). Godinu dana gledamo aute tipa RAV4, CR-V i slicno. Supruga je vidjela novog XC60 i zaljubila se i sada smisljamo nacin kako uzeti polovan. Kako nismo iz Zagreba, nemamo lagan pristup Volvo ovlastenim servisima, no pricali smo s lokalnim starim majstorom koji ima iskustva u popravljanju Volva. On nam je rekao da je Volvo super auto, ali skup za odrzavanje. Opcenito ne preferira dizel motore, jer kaze da su znatno slozeniji za odrzavanje i ima puno toga sto u pravilu rikne (dizne, turbo, pumpe i slicno), a popravak dosta kosta. Preferira benzin + plin. I nama je benzin primamljiv, no u SUVovima takvi auti JAKO puno trose,sto nam se ne svidja (prelazimo oko 20-25k km godisenje). Kolko sam skuzio XC od 2009-2013 3.0 V6 AWD automatic je multipoint motor i u njega bi se moglo ugraditi plin. Bed je sto ne znam koliko kosta ugradnja plina u takav auto.

Moje pitanje je, jel stvarno Volvo dizeli imaju problema s motorima, recimo do 200k km? Kako gledamo polovne aute koji imaju 100k km, ne bih volio da u sljedecih 100k km moramo raditi velike popravke motora. to je ono sto nas brine.

Trenutno je dizel jeftinije uvesti (i to znatno), nego benzinac i zato pocinjemo gledati dizele.

Mogu uvesti xc60 d4 2014 godiste za oko 250 k kn, a za te novce mogu dobiti xc60 t6 2013 godiste (onda jos moram plin ugraditi).

zelimo kupiti auto za sljedecih 10tak godina, tako da nam nije vazno to sto cemo benzinac teze prodati, jer velika vecina stanovnika RH vozi dizele :)

jel nam mozete pomoci? prednosti, mane, razmisljanja?

HVALA PUNO!


Vrh
   
PostPostano: sub vel 10, 2018 7:18 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6151
Vozi: 850R
Lokacija: Zagreb
Ja ću biti kratak u par navoda jer nemam iskustva sa XCom ali moram komentirati jer je to jače od mene...
Prvo ispravak.. Volvo osim PRVa nema drugih V6 motora a PRVaci su se ugrađivali i serije 7xx još davnih 80ih... Ugl novi šestaci su redni a ne V...
Dizel ili benzin moraš sam odlučiti što je tebi srcu draže... Ja sam osobno uvijek za opciju benzin+LPG...
I još jedna od mene, tog svog Vw majstora s Volvom ne posjećuj jer mu je očito golf2 maximalni domet! Njemu je vjerovatno Passat za održavanje jeftiniji od tvog trenutnog yarisa... Pametnom dosta!!!
Daljnje odgovore sačekaj vlasnike ili znalce tih novih
Lp i sretno
I ako poklanjaš yarisa evo da se pribilježim... Predobar komadić lima i nikad prežaljen...

_________________
S40 TD-2009-2011
850 R-2011-....


Vrh
   
PostPostano: sub vel 10, 2018 7:39 pm 
Offline

Pridružen/a: pet vel 09, 2018 11:23 am
Postovi: 15
Leonardo23 je napisao/la:
Ja ću biti kratak u par navoda jer nemam iskustva sa XCom ali moram komentirati jer je to jače od mene...
Prvo ispravak.. Volvo osim PRVa nema drugih V6 motora a PRVaci su se ugrađivali i serije 7xx još davnih 80ih... Ugl novi šestaci su redni a ne V...
Dizel ili benzin moraš sam odlučiti što je tebi srcu draže... Ja sam osobno uvijek za opciju benzin+LPG...
I još jedna od mene, tog svog Vw majstora s Volvom ne posjećuj jer mu je očito golf2 maximalni domet! Njemu je vjerovatno Passat za održavanje jeftiniji od tvog trenutnog yarisa... Pametnom dosta!!!
Daljnje odgovore sačekaj vlasnike ili znalce tih novih
Lp i sretno
I ako poklanjaš yarisa evo da se pribilježim... Predobar komadić lima i nikad prežaljen...


hvala na komentaru :)

potpuno si u pravu nije V6 nego L6 (https://www.autoevolution.com/cars/volv ... 6at-305-hp). Isprika na gresci.

I ja vise naginjem za benzin + plin, ali nemam bas previse izbora :( a i vidim da benzince rijetko kupuju (nema ih na nasem, ai vanjskom trzistu), pa si mislim da za to postoji razlog, a nikako da skontam koji.

Majstor je jedan od boljih u Osijeku i osobno voze Volva, V70 na plin (ugradjuje i plin). E sada, njegovo je misljenje da dizeli izumiru. da ih se zapadni svijet rijesava i da uvaljuju smece nama balkancima i da je puno jeftinije i bolje vozati benzin + plin. to je moja interpretacija onoga sto mi je on rekao. meni je na prvom mjestu sigurnost obitelji i zato vise naginjem Volvu (kazu da je siguran. sto testovi, sto ljudi), a opet ne bih zelio svake godine umjesto na more kupovati dijelove za XC60 :)

Yaris je ZAKON! :) ostaje nam u obitelji kao drugi auto i vozati cemo ga dok se ne raspadne :) da nam nije malen, ne bi ni trazili novi auto.


Vrh
   
PostPostano: ned vel 11, 2018 10:49 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 252
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Kia Rio 1.5 CRDi 2009g.
Bez obzira što drugi hvale svoje diesele i što su to vječni i nepoderivi aute koji troše 5l/1000 km i ama baš nikada se ne kvari, budi ti drugačiji, gori od drugih (čitaj pametniji) i zaobiđi diesel jer tvoj mehaničar je u pravu. To je začarani krug..dize, pumpa, egr, kvačilo, razne remenice, turbina....to se kvari i gotovo. Lakše je na starijim dieselima iako je i tamo koma ali ovi novi su još gori zbog silnih đinđa koje su im nakačene da ispune najnovije euro norme . I Volvo je stvarno skup za održavanje, naročito novi modeli ali opet koji nije u toj klasi. Rekao si da Vas je četvero i da imate buđet 250 tkn. Mislim da se za taj novac može kupiti i novi auto sa nula kilometara jer auto sa 100 tkm može imati već ozbiljnih problema ako se nije vozio kako treba. Ako već gledaš Volvo benzinca, pokušaj naći sa motorom u koji se tvornički ugrađivao plin jer je on već konstrukcijski podešen za veće temperature izgaranja pa češ imati manje problema. Uglavnom sretno u kupovini i hladnu glavu kod izbora.


Vrh
   
PostPostano: ned vel 11, 2018 1:00 pm 
Offline

Pridružen/a: pet vel 09, 2018 11:23 am
Postovi: 15
kekec01 je napisao/la:
Bez obzira što drugi hvale svoje diesele i što su to vječni i nepoderivi aute koji troše 5l/1000 km i ama baš nikada se ne kvari, budi ti drugačiji, gori od drugih (čitaj pametniji) i zaobiđi diesel jer tvoj mehaničar je u pravu. To je začarani krug..dize, pumpa, egr, kvačilo, razne remenice, turbina....to se kvari i gotovo. Lakše je na starijim dieselima iako je i tamo koma ali ovi novi su još gori zbog silnih đinđa koje su im nakačene da ispune najnovije euro norme . I Volvo je stvarno skup za održavanje, naročito novi modeli ali opet koji nije u toj klasi. Rekao si da Vas je četvero i da imate buđet 250 tkn. Mislim da se za taj novac može kupiti i novi auto sa nula kilometara jer auto sa 100 tkm može imati već ozbiljnih problema ako se nije vozio kako treba. Ako već gledaš Volvo benzinca, pokušaj naći sa motorom u koji se tvornički ugrađivao plin jer je on već konstrukcijski podešen za veće temperature izgaranja pa češ imati manje problema. Uglavnom sretno u kupovini i hladnu glavu kod izbora.


hvala puno na komentaru :)

jel mogu negdje naci koji modeli motora za xc60 su prilagodjeni na plin? ili opcenito volva?


Vrh
   
PostPostano: ned vel 11, 2018 1:13 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 252
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Kia Rio 1.5 CRDi 2009g.
To će morati netko drugi odgovoriti, ja mogu vidjeti samo za modele do 2006g.


Vrh
   
PostPostano: ned vel 11, 2018 1:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Kekec,ne znam kako ovi novi dizeli funkcioniraju ali stariji d5 nisu kvarni i dugo traju što imaš puno primjera i na forumu.Redovno održavanje košta kao i za svaki drugi auto,a čak i puno jeftiniji.Potrošnja je oko 6 litara već dugo vremena.V 40 2.0T s plinom...promijenio već 2 motora u 10 god. i sad dolazi 3.
V70...tvorničko kvačilo proklizilo na 330 tkm,zadnji amortizeri na 390 tkm,od nekih većih kvarova...pumpa u rezervaru..400 kn negdje na 250 tkm,jedan injektor sa poštelavanjem ostalih 1400 kn.


Vrh
   
PostPostano: ned vel 11, 2018 1:51 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 252
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Kia Rio 1.5 CRDi 2009g.
Ma sve pet, nespretno sam se izrazio, generalizirao sam diesele opčenito, svih proizvođača, potpuno smetnuvši s uma da je ipak Volvo tema. Ali čovjek ipak cilja na novi/noviji auto a nekako nemam povjerenja u te. Zašto si promijenio dva 2.0T motora? Zato što to nije motor za plin. Ide on i guta to neko vrijeme ali dođe sve na naplatu. Došlo je i meni na atmosfercu 2,4 125kw pa sam imao posao samo takav....da ne duljim....saznao sam u čemu je greška, poduzet ću neke korake da spriječim sranja u budučnosti i dalje po plinu. Zato sam i napisao čovjeku da traži motor u koji je tvornički išao plin ako takav postoji.


Vrh
   
PostPostano: ned vel 11, 2018 1:54 pm 
Offline

Pridružen/a: pet vel 09, 2018 11:23 am
Postovi: 15
koliko kontam, vecina preferira starije motore, jer su bili izdrzljiviji. sto to znaci starije? 2010?

kako moze na atmosfercu biti problem s plinom? majstor mi je rekao da ako nadjem atmosferca (bilo koji proizvodjac) da u njega ide lijepo plin + flash lube i nema problema nikakvih.


Vrh
   
PostPostano: ned vel 11, 2018 2:23 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 252
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Kia Rio 1.5 CRDi 2009g.
Starije je širok pojam. Meni je 2010 novije, nekome je to starije, svatko ima svoje stajalište. Generalno bi sa benzincima na plin trebalo biti tako ali ne podnosi ga svaki jednako. Neki motori imaju još rezerve za dodatna opterečenja, neki nemaju. Stvar je u tome da je plin kaloričniji i kod izgaranja smjese nastaje veča temperatura oko 20%. I onda polako glava motora propada. Dok ne dođe do točke kad razmišljaš da li popraviti svoj ili kupiti drugi motor.


Vrh
   
PostPostano: ned vel 11, 2018 2:33 pm 
Offline

Pridružen/a: pet vel 09, 2018 11:23 am
Postovi: 15
danchi je napisao/la:
Kekec,ne znam kako ovi novi dizeli funkcioniraju ali stariji d5 nisu kvarni i dugo traju što imaš puno primjera i na forumu.Redovno održavanje košta kao i za svaki drugi auto,a čak i puno jeftiniji.Potrošnja je oko 6 litara već dugo vremena.V 40 2.0T s plinom...promijenio već 2 motora u 10 god. i sad dolazi 3.
V70...tvorničko kvačilo proklizilo na 330 tkm,zadnji amortizeri na 390 tkm,od nekih većih kvarova...pumpa u rezervaru..400 kn negdje na 250 tkm,jedan injektor sa poštelavanjem ostalih 1400 kn.


V40 2.0T je s direktnim ubrizgavanjem? zasto je riknuo? koliko si platio novi (pretpostavljam polovni) motor?


Vrh
   
PostPostano: ned vel 11, 2018 6:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Pretpostavljam da je riknuo od prevelike temperature...to je motor koji traži da ga stisneš po gasu.
Drugi motor...to su već stariji modeli koji nemaju neku cijenu tako i motor dobiješ povoljno(samo treba naći donekle dobar).
Dosta dugo sam u svijetu Volva i primjetio sam da su najkvarljiviji motori oni koji u stvari nisu Volvovi,bez obzira na model i godinu.


Vrh
   
PostPostano: ned vel 11, 2018 7:15 pm 
Offline

Pridružen/a: pet vel 09, 2018 11:23 am
Postovi: 15
danchi je napisao/la:
Pretpostavljam da je riknuo od prevelike temperature...to je motor koji traži da ga stisneš po gasu.
Drugi motor...to su već stariji modeli koji nemaju neku cijenu tako i motor dobiješ povoljno(samo treba naći donekle dobar).
Dosta dugo sam u svijetu Volva i primjetio sam da su najkvarljiviji motori oni koji u stvari nisu Volvovi,bez obzira na model i godinu.


kako znati koji je motor Volvo proizveo, a koji je kupio od nekog drugog proizvodjaca? jel ima neka baza podataka? :)


Vrh
   
PostPostano: ned vel 11, 2018 7:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Ima ovdje ljudi koji su u tome tatemate,samo se trebaju javiti :think: .
U linijama S60/V70 od 2000. do (mislim)2007.su sve Volvo motori osim 2000.V70 koji ima vw motor 2.5tdi.U starijim linijama 40-ke ima svega...renaultovih dizela do mitsubishijevih benzinaca i poneki volvov.
Za ove novije nemam pojma...tu isto ima svega :think:


Vrh
   
PostPostano: ned vel 11, 2018 7:36 pm 
Offline

Pridružen/a: pet vel 09, 2018 11:23 am
Postovi: 15
danchi je napisao/la:
Ima ovdje ljudi koji su u tome tatemate,samo se trebaju javiti :think: .
U linijama S60/V70 od 2000. do (mislim)2007.su sve Volvo motori osim 2000.V70 koji ima vw motor 2.5tdi.U starijim linijama 40-ke ima svega...renaultovih dizela do mitsubishijevih benzinaca i poneki volvov.
Za ove novije nemam pojma...tu isto ima svega :think:


u biti me najvise zanima xc 60. probati cu ja malo istraziti po netu.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 33 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan Matijaščić