Sada je: čet ožu 28, 2024 12:04 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. XC90 D5, 05g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub stu 04, 2017 2:14 pm 
Offline

Pridružen/a: sri ruj 09, 2015 5:10 pm
Postovi: 122
Vozi: xc 90 D5, 2007.g.
Dakle, xc90,d5, 136kw, automatic, 6 brzina, 2007. , presao 210 000, pali se lampica i pise " anti skid required service", te "anti-skid off". To se događa prilikom parkiranja naprijed-natrag i okretanja volana do kraja lijevo-desno, uz to sam primjetio da mi kad ga stavim u R ikverc malo trzne, ali jako malo, dok kad ga stavljam u D rive ne trzne. To se nije događalo prije. Ima li tko iskustva sta bi moglo biti? I da li su ove stvari povezane?

_________________
xc90 D5 136 kw


Vrh
   
PostPostano: sub stu 04, 2017 7:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Anti skid je zavojnica volana , treba ga prvo spojiti na vidu da se točno zna , trzanje nema veze s tim


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned stu 05, 2017 8:58 pm 
Offline

Pridružen/a: sri ruj 09, 2015 5:10 pm
Postovi: 122
Vozi: xc 90 D5, 2007.g.
Ok. Ta zavojnica i to, servis, izmjena, reparacija cijena?

_________________
xc90 D5 136 kw


Vrh
   
PostPostano: pon stu 06, 2017 12:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
mislim da je bila oko 2500 kn

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet stu 16, 2017 8:27 am 
Offline

Pridružen/a: sri stu 08, 2017 3:37 pm
Postovi: 6
Vozi: Volvo XC90 V8
Trzanje - vrijeme pregleda/mijenjanja ulja bez razmišljanja. Vidom resetirati hidroventile, provjeriti, pokrenuti, izvršiti update softvera transmisije.
Antiskid se zna upaliti i od prljavštine...pa se sam resetira nakon nekog vremena...


Vrh
   
PostPostano: čet pro 21, 2017 9:55 pm 
Offline

Pridružen/a: sri ruj 09, 2015 5:10 pm
Postovi: 122
Vozi: xc 90 D5, 2007.g.
Da zavrsim temu, auto je nemirno mjenjao, pogotovo 3¬4 i 4¬5, pri mjenjanju je bacao u ler. Ja sam mislio, u najboljem slucaju- getriba na remont.
Dosao sam do Nenada, covjek si je dao truda, kaze, nista ne obecavam, ali pokusat cemo. Stavio novo ulle jer je ovo bilo crno, i doslovno spaljeno, smrdilo je na zgarište. S novim uljem smo provrtjeli getribu da je ispere, nakon toga smo opet ispustili ulje, bilo je opet crno. Tek tada je Nenad stavio ulje. I ono je zadrzalo crvenu boju.
Dakle, ljudi, auto šalta mekano kako nikad nije šaltao, ne trza, ne luduje. Nesto predobro.
Sve pohvale Nenadu za strpljenje i znanje, covjek je stvarno majstor.
I ja cu se nadovezati na ono što je ovdje na forumu već spomenuto 1000 puta.
Volvove automatske getribe su odlicne, ali ulje se treba mijenjati.
Ne mogu vjerovati da proizvođač nije predvidio izmjenu.
Uz redovitu izmjenu ulja nema problema.
Mjenjajte ulje bez obzira sto ovl. servisi to ne prakticiraju.
Eto, ja sam imao srece sto se nije desila veca havarija.
Nemojte i vi riskirati.
Pozz, M.

_________________
xc90 D5 136 kw


Vrh
   
PostPostano: pet pro 22, 2017 11:42 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Nemoj se unaprijed previše veseliti ,ako nije do sada mijenjano a ima oko 200000 km,jer novo friško ulje ispere mulj koji je nastanjen po ventilima i zupčanicima,par puta nam se desilo da su getribe poslije par 1000 km ošle pa-pa jer je friško ulje sve ispralo,uglavnom daj Bože da drži još toliko,budeš vidio,btw. kolko ti ima auto km?

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet pro 22, 2017 12:18 pm 
Offline

Pridružen/a: sri ruj 09, 2015 5:10 pm
Postovi: 122
Vozi: xc 90 D5, 2007.g.
Auto ima 215000.

_________________
xc90 D5 136 kw


Vrh
   
PostPostano: pet pro 22, 2017 12:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
e tak sam si i mislio

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet pro 22, 2017 2:37 pm 
Offline

Pridružen/a: sri ruj 09, 2015 5:10 pm
Postovi: 122
Vozi: xc 90 D5, 2007.g.
Sve ok, dakle, kaj sad da radim?

_________________
xc90 D5 136 kw


Vrh
   
PostPostano: sub pro 23, 2017 1:51 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Nemaš kaj, dok ide ide


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet pro 07, 2018 4:35 pm 
Offline

Pridružen/a: sub vel 23, 2013 2:16 pm
Postovi: 12
Vozi: mercedes
Koliki je interval zamjene ulja u getribi,mislin na prijeđene kilometre.


Vrh
   
PostPostano: pet pro 07, 2018 4:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Po volvu se ne mijenja , ali bi bilo dobro bar već na 100000 km, mada su neke i prije riknule


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet pro 07, 2018 6:48 pm 
Offline

Pridružen/a: sri ruj 09, 2015 5:10 pm
Postovi: 122
Vozi: xc 90 D5, 2007.g.
Ajde da se ja malo uključim mada nisam školovani i educirani majstor, ali imam xc s aut. mjenjačem.
Dakle, ne razumijem koja je to loša propaganda kompletnog branda Volvo, jednostavno ne razumijem.
Ako u Volvu ugrađuju getribe koje nisu oni razvili, testirali, sklapali, onda nemaju ni kredibilitet govoriti kada se getriba servisira ili kako je slučaj u stvarnosti-ne servisira nego samo vozi dok ne stane. Užas!!! Konkretno kod dotičnog volva se radi o japanskom proizvođaču getriba Aisin Warner. Dakle, ja sam radio svoju getribu(mislim majstor) , mjenjao kočnice, lamele(svaka ima svoju kočnicu) , reparirao wandler bubanj, mjenjao teflonske podloške i zamjenio valve body (hidrauliku).
Kako se u aute kužim donekle, naravno da sam zavirio u getribu i oni koji se kuže znaju o čem pričam.
Budući da sam htio da se napravi kak spada, kontaktirao sam i proizvođača koji kaže: mi kao ozbiljna korporacija koja isporučuje aut. mjenjače isporučujemo i specijalne strojeve i alate za iste. Znaju za problem sa svojim getribama u svijetu i kažu da ne mogu shvatit da proizvođači automobila nemaju servisere koji rade samo getribe. Dakle, oni kažu da, naravno, da se ulhe mora ispustit van nakon 60-70000 km i da se strojno mora isprat mjenjač jer je ulje nakon toga spaljeno. Tko je imao havariju s tim znat će o čemu pričam. Dalje, kad dođe treća izmjena ulja, tj. iza 200 000km ide kontrola hidraulike, lamela i kočnica lamela, jer, naravno, i to se troši. Ukoliko treba izmjena vitalnih djelova, to s uljem stoji cca isto kao i zamjena kuplung seta s dvomasenim zamašnjakom na Audi a4 ili Renault laguni.

_________________
xc90 D5 136 kw


Vrh
   
PostPostano: pet srp 31, 2020 6:33 pm 
Offline

Pridružen/a: sri svi 20, 2020 11:13 pm
Postovi: 5
Vozi: volvo xc 90
Iskustvo što se tiče mjenjača za xc 90, moj je zatrzavao u vožnji i izbacivao gtesku za anti skid, s obzirom da je auto bio dosta zapusten od prijasnjeg valsnika pretpostavila sam da ga moram cijelog radit... Ugl. Da ne duljim imate majsora u Vinkovcima koji je radio i moj mjenjac (reparirao je konverter, promjenio elektroniku....) i sad šalta ko podmazan.... Kod njega dolaze svi automatski. mjenjaci iz cijele Hrvatske, samo je poželjno dotjerati auto kod njega jer ga on i testira nakon ugradnje.... Ako budete trebali kontakt na raspolaganju sam


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 7 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan