Sada je: čet ožu 28, 2024 9:47 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. XC90 D5, 05g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 6 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon svi 29, 2017 10:35 pm 
Offline

Pridružen/a: ned lis 09, 2011 7:56 pm
Postovi: 127
Vozi: Volvo v50 d2, Volvo xc90 2.5T, Volvo C30 T5 S60R
Lokacija: Zagreb
Pozdrav!

Imam problem sa svojim D5 motorom, prije cca 9 mjeseci repariro sam svih 5 dizni na motoru, otada auto jako dimi, kad je topli teže pali,ali ne uvijek dosta dugo vergla...
Auto do sada nije imao problem sa gubitkom snage.
Prije par dana na autocesti mi se 2-3 puta upalio engine service required
Danas auto izubio snagu, i stalno dok a ne ugasim piše engine service required, upali se ćim auto pređe u 2 brzini 3000 o/min
Na autu sam pregledao sva crijeva, sve je ispravno, vakum ventili su mislim ipravni, ali koda varijabilni dio turbine se ne otvara. (blokiran je vakum nosača motora)
Danas sam poskidao crijeva iza turbine i na njima ima stvarno jako jako puno ne ulja nego čađe... EGR sam čistio prije 1 godine i sva crijeva. Jako mi je čidno kako su crijeva sad tako čađava, ali ono ko stari dimljak.
Sve me strah našto izgleda intercooler.
U planu mi je skinuti turbinu sa auta i očititi je fizički, poskidati sva crijeva i počistiti, očistiti intercooler, egr očistiti
Ima li tko kakvu ideju kaj bi moglo biti, zbog čega su crijeva toliko čađava?

_________________
S40 2.0D 2004god; XC90 D5 2003god; V50 2.0D 2007god; C70 2.3T5 1999god; C70T5 2001god; XC90 2.5T 2006god; XC90 T6 2004god; V50 2.4i 2006god; V50 D2 2011god; C30 T5 2007- Prodano

XC 90 2.5T 2003god; S60R 2003god -vozim


Vrh
   
PostPostano: pon svi 29, 2017 10:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ja bi rekao da dizne ne rade kako treba


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto svi 30, 2017 9:26 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
i ja bi rekao.

probaj prvo otkriti koju grešku ti bilježi.
Jesu tvoje dizne vraćene s reparacije ili si dobio druge, a tvoje ostale njima ? Možda je došlo do promjene klase injektora, što treba prijaviti u ECU !?


Vrh
   
PostPostano: uto svi 30, 2017 10:12 am 
Offline

Pridružen/a: ned lis 09, 2011 7:56 pm
Postovi: 127
Vozi: Volvo v50 d2, Volvo xc90 2.5T, Volvo C30 T5 S60R
Lokacija: Zagreb
moje su vraćene sa reparacije. Iskreno od prvog dana na sumljam na dizne.
Prvo ću sve očistiti za vikend, poslikati i odvesti auto da vide jel su dizne kak spada napravljene. Platio sam 5.000kn reparaturu što nije malo...

_________________
S40 2.0D 2004god; XC90 D5 2003god; V50 2.0D 2007god; C70 2.3T5 1999god; C70T5 2001god; XC90 2.5T 2006god; XC90 T6 2004god; V50 2.4i 2006god; V50 D2 2011god; C30 T5 2007- Prodano

XC 90 2.5T 2003god; S60R 2003god -vozim


Vrh
   
PostPostano: sri svi 31, 2017 12:11 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: sri srp 30, 2014 11:28 am
Postovi: 195
Vozi: Volvo V70 D5 '03.
Lokacija: Leštakovec, Varaždin
ista stvar bila kod mene na D5, dizne ispravne, intercooler puštao, i bio egr zaštopan, i ventil na turbu. Ali egr i ventil je bio problem zbog intercoolera.

_________________
V70 D5 2003. 10.2016.-09.2018.
S40 2.0 1998. 07.2014.-10.2016.


Vrh
   
PostPostano: sub lip 03, 2017 8:08 am 
Offline

Pridružen/a: ned lis 09, 2011 7:56 pm
Postovi: 127
Vozi: Volvo v50 d2, Volvo xc90 2.5T, Volvo C30 T5 S60R
Lokacija: Zagreb
Za sad sam uspio riješit ubitak snage na autu, bilo je vakum crijevo od ventila turbine, na krizu je izbacio blokadu prema nosačima motora.
Sad auto normalno vuće, očišćen je kompleta usis. Pregledan EGR bio je čist i u funkciji, turbina je u OK stanju, nema previše gareži na varijabilnom dijelu, lufta nema, ulje ne pušta u usis...
Auto nažalost i dalje dok je topli teže pali. Nakon što odstoji jedno 20min onda upali ok. Makar bio motor zagrijan na radnu temperaturu (naravno ne stigne se ohladit)
Anlaser je stavljen polovni (jer je njeov pregorio) prije 6mjeseci al ne vidim razloga ako hladan pali da topli ne pali zbog njega.

_________________
S40 2.0D 2004god; XC90 D5 2003god; V50 2.0D 2007god; C70 2.3T5 1999god; C70T5 2001god; XC90 2.5T 2006god; XC90 T6 2004god; V50 2.4i 2006god; V50 D2 2011god; C30 T5 2007- Prodano

XC 90 2.5T 2003god; S60R 2003god -vozim


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 6 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan