Sada je: čet ožu 28, 2024 6:22 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. XC90 D5, 05g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 36 postova ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto tra 25, 2017 6:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
Problem je sledeći: XC70D5 185ks aut, stradali klipovi usled neispravnih dizni na 161.000km, istopili se i komadi oštetili turbinu. Zamenjen ceo motor sa D5 2011.g. dizne reparirane i turbina. Kod prvog paljenja vergla i neće da upali ni posle 10mim, nekad uopšte neće da upali. Kad sastavi, motor normalno radi, vuče kako treba. Posle svakog sledećeg paljenja/gašenja upali odmah. Ne izbacuje nikakve greške motora, pumpa u rezervoaru radi, senzor pritiska raila meri ok, pritisak na leru oko 350.000Pa. Jedino kad se motor ugasi brzo padne pritisak u railu na 4000Pa, pri verglanju pritisak dođe na 200.000Pa. Međutim čudi me da motor nastavi i dalje da radi kad mu se skine džek sa senzora pritiska raila, ne ugasi se? Znam da na starim D5 163ks kad se skine džek sa senzora pritiska, motor se momentalno ugasi. Neka ideja? Promenjen senzor/ventil na pumpi visokog pritiska, isto, nikakve promene, nikakve greške.


Vrh
   
PostPostano: uto tra 25, 2017 7:45 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Imao sličnu situaciju neki dan na jednom Volvu, nikakvu vrešku nije bilježio. Pritisak goriva kod alnasovanja bio uredan, ali nije palio.. da ne duljim što smo sve probali, na kraju smo otkopčali motornu instalaciju (nisu dizne otvarale gorivo), našpricali kontakt sprejom i od onda pali uredno. Jel ti baci dim kod paljenja nakon toliko verglanja?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: uto tra 25, 2017 8:46 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
Vidiš, ne baci, ali kad se pali nakon kraćeg vremena posle gašenja, upali na 2-3 krug, a kad odstoji duže vremena onda vergla, vergla, vergla i ništa. Jesi možda merio pritisak na railu kad daš samo kontakt? Ovaj D5 ima dva senzora na railu, jedan do kaiševa kao i kod starog D5 senzor pritiska i jedan do pumpe visokog pritiska. Da li bi motor morao da se ugasi, ako odspojim džek od senzora pritiska?


Vrh
   
PostPostano: pet tra 28, 2017 9:18 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
Da li je moguće da motor nije u fazi, ali da li bi onda uopšte palio?


Vrh
   
PostPostano: pet tra 28, 2017 11:23 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Nebi palio, a pogotovo ne bi radio uglađeno kad upali.. ako sumnjas u fazu kreni od senzora radilice... mada, da tu mešto ne štima, naljevo bi gorivo u cilindre i bar bi pokazivao znakove dima na ispuhu.. mislim da ipak imaš problem s otvaranjem dizni ili pritiskom goriva

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: pet tra 28, 2017 3:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
Pa i ja sumnjam na otvaranje dizni i pritisak, ali kad upali, očitavanja dizni su u dozvoljenim granicama odstupanja, a pritisak dobar. Kod verglsnja pritisak dođe na 200kpa. Morao bi neku grešku da izbaci da je do pritiska?


Vrh
   
PostPostano: pet tra 28, 2017 4:30 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Da.. bacio bi grešku da pritisak ne valja. Probaj najvulgarnijom metodom (instrumentom) izmjeriti stanje na konektoru od injektora.. da vidiš imaju li impuls. I pada mi još jedna stvar na pamet,negdje sam čitao o tome, nisam nikada vidio da neki dizeli imaju neki ventil koji se aktivira kod gašenja i pomaže u trenutnom zaustavljanju motora, mislim da je to na VAG grupaciji u Bosch pumpi, pretpost. da to "suvremeni" dizeli nemaju. Palo mi na pamet.

Jbg. Da motor upali treba kompresiju i dovoljan pritisak goriva u pravom cilindu u pravo vrijeme. Komp. vjerovatno imaš inače nebi nikad upalio i radio dobro, motor je vjerovatno u fazi tako da bi i gorivo trebalo ici u pravo vrijeme.. ostane ti još da utvrdiš ima li zaista dobar pritisak i pušta li ga injektor u cilindar (u ovo najviše sumnjam, pošto nemaš dima na uspuh kod alnasovanja... ipak bi se ubrizgano nezapaljeno gorivo moralo osjetiti/vidjeti na auspuh). A na kraju balade ne bi me zacudilo ni da je ECU prdnio. U svakom slučaju, zanimljivo... javljaj kako napreduješ

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: pet tra 28, 2017 7:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
To i meni prva sumnja da injektori ne ubacuju gorivo u pravo vreme kod paćjenja, raparani su, ali su mi prvo oni sumnjivi. Našao sam i da CEM prilikom crasha zaustavi rad pumpe i da joj je potreban reset kad se zamene airbagovi, što mislim da nije urađeno. Auto je imao crash. Pumpa odradi prilikom davanja kontakta. Auto je kod mene, pa ću prionuti na posao, ali posće praznika, prvo odmor, pivo i mesina, a gazda neka se strpi, jer mu mi 10 "majstora" koji se nisu sretali sa Volvom otklonili kvar. Saveti dobro došli.


Vrh
   
PostPostano: pet tra 28, 2017 8:03 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Imaš crash reset u Vidi...

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: pet tra 28, 2017 11:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
Video sam to, probaću


Vrh
   
PostPostano: ned tra 30, 2017 11:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
Upalio je, konačno. Vergla nekih 3sec dok ne sastavi. Da li je to ok za D5 185ks? Videću kako će ujutro da upaći.


Vrh
   
PostPostano: pon svi 01, 2017 1:12 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
D 5 opcenito duže vergla


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon svi 01, 2017 9:03 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
Upalio jutros bez problema, kraće verglanje skoro na zub. Probam drugo, treće paljenje, pali, četvrto ništa, vergla, vergla, ni da mrdne. Koji mu k više? Primetio sam da kad duže verglam izbaci na displej low brake fluid, tečnosti kočione ima dosta, mislim da nešto CEM brljavi, mada da je to verovatno zbog akumulatora, koji je bio pri kraju. Po VIDI nakon promene injectora mora se uradi programiranje ECMa, a njemu su reparirani injektori, da ga to ne zajeb?


Vrh
   
PostPostano: pon svi 01, 2017 10:59 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Mijenjaj aku sto prije, da nebi bilo ode npr. cem(bilo je takvih slučajeva )


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon svi 01, 2017 11:18 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Znam za stari D5 da se "programira" klasa inkektora.. za ovaj nemam pojma, nema li on piezzo injektore?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 36 postova ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 7 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan