Sada je: čet ožu 28, 2024 5:21 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. XC90 D5, 05g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 23 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Muke Isusove :(
PostPostano: uto ožu 07, 2017 11:21 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 05, 2017 10:43 pm
Postovi: 19
Vozi: Volvo XC70 2.4t
Lokacija: Rijeka
Postovanje. Imam dva big problema. Moj volvo v70xc 2002g 2.4t. Jako nemirno radi u leru. Promjenio sam mu svjecice NGK iridium lpg. opet isto. Promjenio sam mu bobine. Opet isto. Tu i tamo mi javi gresku kad ga spoim na kompjuter da je prekid paljenja na minimalno jednom cilintru. Greska povremena nije znaci stalna. E sad kad nisam mogao rjesiti gresku s novim svjecicama i bobinama krenuo sam starom majstorskom forom. Upalim auto na benzin i ostavim ga na benzinu i idemo dok radi iskopcavati bobine da vidimo ako mijenja zvuk motora i sam njegov rad. Krenem od zupcastog remena... Iskopcam prvu bobinu slusam nista vratim djek nista. Ima neku malu sitnu promjenu ali skoro neprimjetnu. Krenem dalje na bobinu br2. Iskopcam djek i ima promjene pocne drmati motor ljepo. I tako na svakoj bobini do petog cilindra. Ali prvi cilindar kad iskopcavam i ukopcavam skoro da se nista ne sesava. Izvucem svjecice van i idem mjeriti kompresiju. Prvi cilindar 8.1 Drugi 8.7 treci 8.8 cetvrti 8.7 peti 8.8 Znaci kompresija je skoro identicna na svim cilindrima osim prvog. Kad je hladan donekle dobro i radi MIRNO a cim se zgrije pocne trzati motor. U voznji se to naravno ne osjeti al u leru da. I jos nesto vrlo vazno. Pritisak turba mjeren na usisnoj grani ni u kojem rezimu voznje ne prelazi 0.3 bara mislio sam da je do regulatora pritiska turbo punjaca. Promjenio sam i njega al badave isti k... Kad odspojim crjevo koje ide s turbine na regulator pa s njega na wasgate i na to mjesto na turbini na onom malom pipku spojim manometar dodje mi tlak na 1.9 sto je i razumljivo posto mu je wasgate zatvoren. Znaci turbo puse odlicno al ja tlaka nemam na grani. I vise sam luuuuud od svega. Zato ljudi pomagajte da rjesim ta 2 prblema. HVALA ..........


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 08, 2017 1:54 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Kakvi su ti vakumi? Crijeva od ICa?
Jer čim imaš falš zrak u sistemu motor nemirno u leru radi

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 08, 2017 2:05 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 05, 2017 10:43 pm
Postovi: 19
Vozi: Volvo XC70 2.4t
Lokacija: Rijeka
Svi vakumi su promjenjeni.


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 08, 2017 7:40 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Crijeva ICa, sami IC dali ima propuštanja

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 08, 2017 9:26 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 05, 2017 10:43 pm
Postovi: 19
Vozi: Volvo XC70 2.4t
Lokacija: Rijeka
Ovako. Ic nisam kontrolirao crjeva su nova. Koj je naj jednostavniji nacin ispitivanja ic-a?


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 08, 2017 11:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ako je auto automatic držiš istovremeno gas do kraja i kočnicu,naravno u D,i ako nigdje ništa ne puše to je to,a sad ako je manualac,pregledaj ga vizualno da nije nigdje masan

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 10, 2017 8:18 am 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 05, 2017 10:43 pm
Postovi: 19
Vozi: Volvo XC70 2.4t
Lokacija: Rijeka
Ma zapalit cu ga majke mi. Auto je manualac. Evo jucer je bilo sve dobro. Juzros ga upalim idem na posao ponasa se kao da ide na 4 cilindra. Slabo vuce a zvuk ruzan. Kao da bronhitis ima hropce na usisu. Dodjem u firmu spojim ga na bosh kts diag. I pise no errors. Pa ja cu polidjeti vise. A sinoc je isao bez greske vukao super. Ugasio ga i jutros show program.


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 10, 2017 8:22 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Ajde pogledaj zazor na svecicama.

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 10, 2017 8:52 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Očeš mjenjat za D5? [FACE WITH TEARS OF JOY]

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 10, 2017 9:00 am 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 05, 2017 10:43 pm
Postovi: 19
Vozi: Volvo XC70 2.4t
Lokacija: Rijeka
Svjecice prekjucer stavljene nove. Ngk laser iridium lpg. A stalno javlja.zatajenje paljenja na 1 cilindru. Bobine promjenjene isto neki dan. Kompresija na svim cilindrima ista. Evo upravo sam ga spoio na kts i javlja misfire na 1 cilindru greska povremena. Turbina ispitana u servisu za turbine. Kaze covjek turbo potpuno ispravan a meni najveci tlak na usisu 0.4 bara


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 10, 2017 9:14 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Pogledaj ožićenje na prvom cilindru. Za početak konektor na bobini. Zatim zamjeni mjesta bobinama da isključiš defekt na samoj bobini. Ako ti i dalje baca na tom cilindru, onda je žica ECU-paljenje u povremenom prekidu.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 10, 2017 9:16 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Isto napravi i sa svječicom..

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 10, 2017 9:18 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Jer ako imaš: kompresiju, gorivo i iskru u PRAVO vrijeme.. zadovoljio si sve uvjete da se smjesa zapali. Kod tebe nije ispunjen jedan od njih.


Kompresiju ste mjerili toplo,hladno?
Ventili?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 10, 2017 9:47 am 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 05, 2017 10:43 pm
Postovi: 19
Vozi: Volvo XC70 2.4t
Lokacija: Rijeka
Kompresija mjerena i na toplo. I hladno. Sve uredno. Ajde danas poslje posla se zavim s zicama pa vidim. Jer su izmjenjane vec bobine i svjecice i opet isto


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 12, 2017 2:33 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 05, 2017 10:43 pm
Postovi: 19
Vozi: Volvo XC70 2.4t
Lokacija: Rijeka
Evo danas sam otkrio jednu zanimljivu stvar. Kad auto pocne trokirati u leru. Pocne titrati sva struja u kabini. Od inst. Table do osvjetljenja kabine. Znaci negdje gubi struju fali mu napona. Ovo je dobar pocetak da eliminiram sve vezano uz motor. Dali je vec tko imao slican problem? Da znam di traziti. Jer nakon 5 dana tek danas otkrijem to jer sam sjedio u autu. U mracnoj garazi. Prije nsam to primjecivao jer sam bio ili na suncu ili upaljenih svjetala u garazi.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 23 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan