Sada je: čet ožu 28, 2024 4:14 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. XC90 D5, 05g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto lis 01, 2019 3:48 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Znači kod prvog paljenja ujutro motor duže vrti prije nego upali. Bila je preporuka da očistim MAF što sam i napravio. Vizualno je bio jako prljav. Nakon čišćenja je palio normalno, dobio trenutni odaziv na gas i sve super. Ta sreća je trajala cca mjesec dana. Sve pozitivne strane su i dalje prisutne ali je opet počeo duže vrtiti prije nego upali. Zadnja dva dana kad sastavi onda se odmah ugasi i drugo paljenje upali "na zub". Kad upali nema dima ni čađe. Auto najnormalnije vozi i ide. Tank je pun skoro do kraja. Kad verglam ujutro kazaljka obrtomjera se ne pomiče dok ne sastavi. Odakle krenuti?


Vrh
   
PostPostano: uto lis 01, 2019 8:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Volvo vida dijagnostika , od tud prvo .


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto lis 01, 2019 9:05 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Spojim pa javim


Vrh
   
PostPostano: uto lis 01, 2019 11:07 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Privitak:
IMG_20191001_230330_resize_39.jpg
IMG_20191001_230330_resize_39.jpg [ 430.06 KiB | Pogledano 2838 puta. ]
Eto ga. Još kad bi mi netko objasnio što sve ovo znači i kako da riješim to bi bilo mrak. Da li boost pressure control ima veze i sa paljenjem ili samo sa ubrzanjem? Ne znam zašto je slika ovako loša ali ajde, vidi se.


Vrh
   
PostPostano: uto lis 01, 2019 11:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Moze biti do filtera goriva, instalacije na senzoru, do samog senzora , da vuče zrak negdje na lajtunzima od goriva, slaba cr pumpa , uglavnom treba se igrati


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto lis 01, 2019 11:52 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Baš divno. Ništa bez igrarije.


Vrh
   
PostPostano: pet lis 11, 2019 12:12 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Nakon što sam si kupio što mi treba da si napravim alat za ispitivanje vakuma danas sam se malo igrao. Otkrio sam da oba vakum nosača motora ne drže i imam neispravan TCV senzor. Planiram to zamijeniti pa ću onda vidjeti dalje. Neki dan sam zamijenio filter goriva i tri dana za redom je normalno upalio. Gdje je kod nas najpovoljnije kupiti vakum nosače od Lemfordera i taj senzor Pierburg PA6-GF30. Hvala!


Vrh
   
PostPostano: pet lis 11, 2019 12:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Pitaj u ciaku imaju u ponudi nosače , za početak blindiraj crijevo od nosača , ali to nema veze s paljenjem


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned lis 13, 2019 7:59 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
To nema, ali ima filter goriva koji sam zamijenio, nisi dobro pročitao ;) . Osim što sada normalno pali, primijetio sam da i automatski mjenjač mekše mijenja brzine.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan