Citat:
Moj je 2008 i to je dobar mjenjač tj. puno bolji od modela prije iako su oba aisin ...hm 2006 g i isti mjenjač ?, pravila nema, tvoj eto 210 000 km pa je već mjenjana ploča...dvije struje zagovornika oko tog mjenjača su, a to je da se ulje ne mijenja apsolutno nikada sve dok mijenjač radi kako treba i dok je factory sealed, druga struja kaže mjenjati ulje maximalno svakih 80 000 km, ako auto vuče s kukom - mijenjati i prije, ako se vuče kukom prakticirati vožnju u ručnom mjenjanju brzina modu...savjet je jedino za taj mjenjač kao i svaki drugi automatik na teškom autu, ako ga parkiraš na NE ravnom terenu, vodi brigu da ti dobro drži ručna/nožna kočnica pa prakticiraj parkirat: stanes, noga na kočnici, ubaciš u N, stisneš nožnu kočnicu - pustiš kočnicu (i dalje si u N) da auto stane u položaj kako ga je zakočila nožna kočnica, i tek onda stisneš kočnicu i prebaciiš u P, zašto >? Auto je težak, i svako naprezanje na neravnini u položaju P a ako pri tom Nije stišnjena nožna kočnica ili ako ista loše drži, težina cijelog auta je tada usmjerena na mjenjač i to NIJE dobro, a to osjetiš kad upališ auto i stisneš kočnicu i iz P prebaciš u R ili D osjetiš kako auto jako cukne...to ti je znak da je sav teret vozila podnio mjenjač.
Da se malo ubacim kako sam vlasnik istog, kažeš da postoje dva mišljenja oko zamjene ulja u aut. getribi. A koju preporuca Volvo?