Sada je: čet ožu 28, 2024 6:15 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. XC90 D5, 05g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 37 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet sij 12, 2017 8:55 pm 
Offline

Pridružen/a: pet sij 06, 2017 1:01 pm
Postovi: 14
Vozi: Volvo XC90
Lokacija: Velika Gorica
Ima 210000km i automatski mjenjač ,redovno je servisiran u ovlastenom servisu te je prije dvije godine po računima promjenjena nekakva ploča u mjenjaču,imam račun piše na njemu ,ne mogu se sad točno sjetiti ali je cifra bila nekih 18000kn i to su mi rekli da kad se to promjeni da bi trebao biti miran sa mjenjačem.

A sto se tice dpf,kako mislite do crvenog..pa koliko citam za dpf najbolje je oko 2500 okretaja i nekih 50 kilometara ili imate provjereni bolji nacin?

Možda još koji savjet,kaj paziti,izbjegavati,raditi više,češće?

Hvala :D


Vrh
   
PostPostano: pet sij 13, 2017 7:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Zamo ti njega fino ugrij i propusi i naravno nakon toga mu dozvoli da se ohladi i nemas frke ja to prakticiram na svom jer vecinom sad gradska voznja ubija ga to nakon toga auto prodise. Mene su ucili zagrij auto fino normalno i onda mozes malo zesce voziti a turbaka obavezno ohladi nakon ganjanja toga se drzim.

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: sub sij 14, 2017 11:42 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
OK, znamo sad da je 210 000 km i 136 kw, koja godina ? Pretpostavljam da je to stari tip mjenjača 5 brzina... kako mislim do crvenog, lijepo, kako ti je Djogra rekao, ugrij auto na radnu temperaturu, i odeš na cestu gdje možeš ajmo to tako reć duži period vozit malo jače/brže, staviš u ručno prebacivanje brzina ako ima, ako nema, kick down i peri deri cca 40-50 km dok sve iz isušnog sustava ne izgori...ako ti dpf radi, auto bi trebao jedan period dimit osjetno plavo/bijele boje ... gradska vožnja, i općenito sporija i stop&go vožnja utječe na zadušenost motora, i zbog toga ga treba svako malo ''ispuhati''...

Za drugo neznam stvarno kaj te savjetovati, auto ko svaki drugi auto, dok je sve u redu, toči, vozi i servisiraj....nema druge, kako bi rekli uživaj u autu. Na boardu iz mog dasadašnjeg iskustva kad zasvjetli crveni trokut stani ODMAH, narančasta upozorenje nisu toliko alarmantna.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: sub sij 14, 2017 6:26 pm 
Offline

Pridružen/a: pet sij 06, 2017 1:01 pm
Postovi: 14
Vozi: Volvo XC90
Lokacija: Velika Gorica
Nisam napisao koja je godina zato kaj piše u naslovu iako nije moja tema,moja greška...2006 je godina i automatski mjenjac sa 6 brzina.koji savjet u vezi njega?
hvala


Vrh
   
PostPostano: sub sij 14, 2017 8:26 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Moj je 2008 i to je dobar mjenjač tj. puno bolji od modela prije iako su oba aisin ...hm 2006 g i isti mjenjač ?, pravila nema, tvoj eto 210 000 km pa je već mjenjana ploča...dvije struje zagovornika oko tog mjenjača su, a to je da se ulje ne mijenja apsolutno nikada sve dok mijenjač radi kako treba i dok je factory sealed, druga struja kaže mjenjati ulje maximalno svakih 80 000 km, ako auto vuče s kukom - mijenjati i prije, ako se vuče kukom prakticirati vožnju u ručnom mjenjanju brzina modu...savjet je jedino za taj mjenjač kao i svaki drugi automatik na teškom autu, ako ga parkiraš na NE ravnom terenu, vodi brigu da ti dobro drži ručna/nožna kočnica pa prakticiraj parkirat: stanes, noga na kočnici, ubaciš u N, stisneš nožnu kočnicu - pustiš kočnicu (i dalje si u N) da auto stane u položaj kako ga je zakočila nožna kočnica, i tek onda stisneš kočnicu i prebaciiš u P, zašto >? Auto je težak, i svako naprezanje na neravnini u položaju P a ako pri tom Nije stišnjena nožna kočnica ili ako ista loše drži, težina cijelog auta je tada usmjerena na mjenjač i to NIJE dobro, a to osjetiš kad upališ auto i stisneš kočnicu i iz P prebaciš u R ili D osjetiš kako auto jako cukne...to ti je znak da je sav teret vozila podnio mjenjač.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: sub sij 14, 2017 8:38 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Citat:
savjet je jedino za taj mjenjač kao i svaki drugi automatik na teškom autu, ako ga parkiraš na NE ravnom terenu, vodi brigu da ti dobro drži ručna/nožna kočnica pa prakticiraj parkirat: stanes, noga na kočnici, ubaciš u N, stisneš nožnu kočnicu - pustiš kočnicu (i dalje si u N) da auto stane u položaj kako ga je zakočila nožna kočnica, i tek onda stisneš kočnicu i prebaciiš u P, zašto >? Auto je težak, i svako naprezanje na neravnini u položaju P a ako pri tom Nije stišnjena nožna kočnica ili ako ista loše drži, težina cijelog auta je tada usmjerena na mjenjač i to NIJE dobro, a to osjetiš kad upališ auto i stisneš kočnicu i iz P prebaciš u R ili D osjetiš kako auto jako cukne...to ti je znak da je sav teret vozila podnio mjenjač.
Potpisujem sve napisano.


Vrh
   
PostPostano: ned sij 15, 2017 8:39 am 
Offline

Pridružen/a: sri ruj 09, 2015 5:10 pm
Postovi: 122
Vozi: xc 90 D5, 2007.g.
Citat:
Moj je 2008 i to je dobar mjenjač tj. puno bolji od modela prije iako su oba aisin ...hm 2006 g i isti mjenjač ?, pravila nema, tvoj eto 210 000 km pa je već mjenjana ploča...dvije struje zagovornika oko tog mjenjača su, a to je da se ulje ne mijenja apsolutno nikada sve dok mijenjač radi kako treba i dok je factory sealed, druga struja kaže mjenjati ulje maximalno svakih 80 000 km, ako auto vuče s kukom - mijenjati i prije, ako se vuče kukom prakticirati vožnju u ručnom mjenjanju brzina modu...savjet je jedino za taj mjenjač kao i svaki drugi automatik na teškom autu, ako ga parkiraš na NE ravnom terenu, vodi brigu da ti dobro drži ručna/nožna kočnica pa prakticiraj parkirat: stanes, noga na kočnici, ubaciš u N, stisneš nožnu kočnicu - pustiš kočnicu (i dalje si u N) da auto stane u položaj kako ga je zakočila nožna kočnica, i tek onda stisneš kočnicu i prebaciiš u P, zašto >? Auto je težak, i svako naprezanje na neravnini u položaju P a ako pri tom Nije stišnjena nožna kočnica ili ako ista loše drži, težina cijelog auta je tada usmjerena na mjenjač i to NIJE dobro, a to osjetiš kad upališ auto i stisneš kočnicu i iz P prebaciš u R ili D osjetiš kako auto jako cukne...to ti je znak da je sav teret vozila podnio mjenjač.
Da se malo ubacim kako sam vlasnik istog, kažeš da postoje dva mišljenja oko zamjene ulja u aut. getribi. A koju preporuca Volvo?

_________________
xc90 D5 136 kw


Vrh
   
PostPostano: ned sij 15, 2017 8:56 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
A naravno onu gdje treba mijenjat ulje svakih 60-80 000 km, i upgradeat software getribe ako postoji ....na mojem je do sada bilo 2* mjenjano ulje, 1* kod vlasnika prije, i ja sam mijenjao ulje kad sam ga kupio 2015 godine ...dakle 12 lit ulja ide u getribu + 0,75 lit u Haldex + software + posao. Zanimljivo je da sam vozio par xc90 kad sam kupovao i svaki je drugačije šaltao ....

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: ned sij 15, 2017 12:10 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Svaki je drugačije šaltao 99% zbog softwarea. Ja sam na svome V70 99g napravio update softwarea mjenjača i odmah je počeo drugačije se ponašati. Ali nikako da odem adaptaciju napraviti.


Vrh
   
PostPostano: ned sij 15, 2017 12:58 pm 
Offline

Pridružen/a: pet sij 06, 2017 1:01 pm
Postovi: 14
Vozi: Volvo XC90
Lokacija: Velika Gorica
Centralna jedinica mjenjača,sad sam isao pogledati račun.Kazu da je to jedina mana kod tog mjenjača i kada se mjenja onda je mjenja sa poboljsanom verzijom.

Koliko cesto mjenjas ulje u motoru,diferencijalu?gorivni filter?


Vrh
   
PostPostano: pon sij 16, 2017 9:48 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
S obzirom da ne radi supruga puno km s tim autom tj oko Cca 15 tkm/god, servis radimo 1x godisnje, u pravilu na prethodnom xc70 sam servise radio svakih 20 tkm, filter goriva svakih 60 tkm, ulje u dif sam mjenjao dva puta u cca 200 ooo km. Prilikom svakog servisa sam mjenjao ulje i f ulja, f zraka i f peludi, na xc70 swirl mijenjao jednom, i na xc90 cim sam ga kupio sam mijenjao odmah kao i napravio veliki servis i ulja u getribi i dif.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: pon sij 16, 2017 1:14 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Jeli se možda znaju simptomi/razlozi mijenjanja ploče??


Vrh
   
PostPostano: pon sij 16, 2017 2:48 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Centralna jedinica/ploca - ne znam na sto se to tocno odnosi sto je mijenjano i zasto, ako imas racun nazoves gdje je mijenjano i zasto, ili jednostavno pitas vlasnika prije zasto je mijenjano ???
Na forumu ima kompetentnijih ljudi od mene vezano za tematiku getriba, koji su bas mehanicari i mogu sigurno dati bolji odg od mene. Ja sam imao losa iskustva sa getribom na s80 i sve sto znam o aisinu je bilo tad kad je bilo aktualno rijesavanje getribe pa sam ponesto naucio.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: pon sij 16, 2017 2:50 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Sorry Kekec ovo sam tebi odgovorio misleci da je Lukin upit, na mobu sam u Slo pa slabije vidim :(

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: pon sij 16, 2017 2:51 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Vidim, sve pet :hand:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 37 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 11 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan