Citat:
2003 g su sad u nejdelju bili 4 kom na sajmu, tj 3 2003 i 1 2004, najskuplji je bio 9 000 eura, e sad, najveća fora je kaj ni jedan na satu nema više od 190 000 km, ja te pitam, auto star 12 godina i da ima 180 000 km, 15 tkm/god ????!!!!!!! Moj ujak je kupio u 1 mj crnog g 2005 ŠI tablice sa 270 000 km, auto ima gotovo duplo više km, izrauban i pohaban, no bio je jeftin kaže on ...
Iako ako znaš auto i poznata povijest i vlasništvo, servisi, uvjek ima iznimaka, tako i ovaj što spominješ možda i ima te km, no vodi računa, da je xc90 top ponuda i da održavanje takvog auta nije igra, pričam iz iskustva jer znam koliko košta održavati xc70 i s80 da budu kako trebaju biti iako imaju po 250 000 km... s time da je na tom xc-u mjenjač velika misterija, dobro poglčedaj dal treba što ulagat u auto, od velikog servisa, ovjesa/trapa, kočnica, pogoni ... slagat to je jako veliki trošak, xc je odličan auto, no imaj na umu što za sobom vuče.
Čovjeka poznam , ima firmu i službeni auto pa ovaj nije vožen puno a s istim sam prošao 1600 km na putu i stvarno je očuvan nisam našao neke veće zamjerke par stvarčica - preklapanje retrovizora uzrokuje podrhtavanje motorića ogledala i navigacije ne radi zbog DVD čitača - to sam mogu riješiti ali ostalo je stvarno jako dobro , nisam uspio na putu istestirati angle gear za zadnji pogon , nije bilo snijega .
Znam da je skupo održavanje i potrošnja je vjerovatno dupla od ovog mojeg i ta mi je stavka ustvari najveći problem jer ja godišnje napravim 30-35000 km pa zato pitam, isto tako mi se ne sviđa automatic ali vjerujem da bi se priviknuo .
Čovjek je prvi vlasnik i upravo je kupio glanc novi XC 90 sa D5 motorom i to je razlog prodaje - dolazi mu slijedeći mjesec pa hoće ovog maknuti iz garaže da može parkati novi.
Prihvaćam sve što si naveo i slažem se a s potrošnjom ću se nositi ako me neće mjenjać zezati zasad radi stvarno glatko pa me interesira ako napravim ispiranje mjenjača dok je još sve u redu može li izdržati još godinu dvije kada bi prešao na nešto novije