Sada je: čet tra 25, 2024 10:15 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. XC90 D5, 05g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 105 postova ]  Stranica 1 2 3 4 5 ... 7 Sljedeća

Dali biste kupili spomenuti Volvo XC70 2.5T automatic 2005/6.g.?
Anketa je završila: ned pro 07, 2014 6:36 am.
Da - bez razmišljanja 13%  13%  [ 2 ]
Možda - dobro bih odvagao potencijalne troškove (mjenjač, amortizeri, haldex) 53%  53%  [ 8 ]
Ne - plin i benzinski turbo motori se baš ne vole 0%  0%  [ 0 ]
Ne - koji benzinac, diesel jedino priznajem 13%  13%  [ 2 ]
Ne - nije u dobrom stanju 0%  0%  [ 0 ]
Ne - drugo 20%  20%  [ 3 ]
Ukupno glasova: 15
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet stu 07, 2014 6:36 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto stu 27, 2012 12:43 am
Postovi: 74
Vozi: XC70 2.5T
Lokacija: Istra
Pozdrav!

Uskoro planiram uzeti Volvo XC70 2.5T automatic 2005/6.g.
Jedina stvar koja me muči je mjenjač i rizik oko njega. Imam dva, tri potencijalna u užem izboru.

Ovo su mi napisali dečki iz Nilssona iz Rijeke (Matulji) vezano za jedan od potencijalnih koji ima 240 tkm i ugrađen plin:
Citat:
Amortizeri, haldex i automatski mjenjač su ispravni. Niti u jednom radnom nalogu nisu evidentirani kao problematični ili oštećeni.
Iako je naknadno uvedena preporuka volva da se ulje mjenjača izmjenjuje svakih 60-70.000 km, ako se je prešlo 120-130.000 km a da se ulje nije izmjenilo
onda se niti ne preporuča izmjena, jer se može polučiti kontra efekt i dokrajčiti mjenjač. Ako se nikakvi problemi mjenjača do sada nisu pokazali,
velika je vjerojatnost da niti neće. Sve u svemu, rekao bih da možda 5% automatskih mjenjača manifestira neki problem.

Kartica Moto risa je dobra, samo nedostaje jedna izmjena ulja između 60.000 i 100.000 km. Pretpostavljam da je taj servis negdje drugdje odrađen.
Sama činjenica da se može ući u trag servisiranju od praktički 0 km do sada, ukazuje da su se vlasnici brinuli za automobil.
Najviše me zanima vaš komentar na sljedeće:
Citat:
Iako je naknadno uvedena preporuka volva da se ulje mjenjača izmjenjuje svakih 60-70.000 km, ako se je prešlo 120-130.000 km a da se ulje nije izmjenilo
onda se niti ne preporuča izmjena, jer se može polučiti kontra efekt i dokrajčiti mjenjač. Ako se nikakvi problemi mjenjača do sada nisu pokazali,
velika je vjerojatnost da niti neće. Sve u svemu, rekao bih da možda 5% automatskih mjenjača manifestira neki problem.
Dali je to službena preporuka od Volva? U tom autu nije nikada mijenjano ulje u automatskom mjenjaču, a ima 240 tkm. Ako se odlučim na taj, dali da ih poslušam i ne mijenjam ulje ili ?

Auto je stvarano dobro održavan, cijela povijest je vidljiva, što u Moto-Risu, Baotiću ili Nilssonu.
Redovni servisi na 20, 40 i 80 tkm napravljeni su u Baotiću.
Na 200tkm je napravljen veliki servis - remeni, pumpa vode, svi diskovi i sve pakne (Nilsson).
Na 222 tkm je izmjenjen je krajnik letve upravljača (Nilsson)
Ovo su mi poslali iz Moto-Risa:
slika
Imate kakav komentar na to?

Hvala ekipa

PS: dodao sam i anketu, čisto za zajebanciju :lol:


Vrh
   
PostPostano: pet stu 07, 2014 10:01 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Ajde ih lijepo pitaj da obrazloze ovu cudnu izjavu o ne mjenjanju ulja ak do sada nije promijenjeno. :shock:

Ono sto je bitno je da se promijeni na nacin da se otvori getriba odozdo, sve lijepo opere, flasha se getriba sa svjezim uljem i onda je posao napravljen kak se spada i nema teorije da to nasteti getribi.
Ak se krene u neko ispiranje a ne ocisti talog onda se zaista moze desiti sranje ali to ne bi ocekivao od servisa koji je upoznat sa sranjima sa AW getribama.

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: pet stu 07, 2014 10:47 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
S obzirom da imaš 2,0 d, ne znam koliko misliš praviti km sa autom, jer 2,5 t u xc-u 4*4 i finoj kilaži nije baš štedljiv auto, za usporedbu, mi imamo doma stariji dakle ph2 xc70 sada sa 240 000 km 2005 g sa d5 motorom u prosjek je stvarnih 8,00 litara, ni u jednom trenu nebi pomišljao uzeti i za ubuduće xc- model bilo koji drugi motor osim d5. Redovni servisi i održavanje nije da se tako izrazim preskupo baš ono da bi rekao preskupo je za tu klasu auta, taj auto održavamo samo u RIS-u, i do sada, veći trošak je kad se radi izmjena remenja, diskova + obloga, otišao Swirl, te 2* zadnji pogon (reduktor/flanđa), sad u ljetu bio zahvat na crijevima od turba i to je jedini put zapravo kad je auto ono stavrno stao da se nije mogao voziti.

Automatski mjenjač, kako ti je već neko napisao, ako do 240 000 nije bilo briga, vrlo vjerovatno niti neće, ali da dodje do toga onda je to veliki problem ranga cca 4-5000 eura aus-tauš mjenjač, ili reparatura kod majstora sa garancijom, dok se rabbljeni daju nać u EU nešto povoljnije, to je samo cijena mjenjača, bez cijene usluge demontaže straoga+ montaže drugoga, novo ulje, bla bla bla ....

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: pet stu 07, 2014 10:59 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto stu 27, 2012 12:43 am
Postovi: 74
Vozi: XC70 2.5T
Lokacija: Istra
Moja računica je sljedeća.
Sada imam V50 2.0D sa potrošnjom od 6.5 l/100km.
Kupujem XC 70 2.5T benzinac sa direktnim ubrizgavanjem plina sa potrošnjom od 12 l/100km, što plina što benzina. Kako se zimi potroši i nešto benzina u prvim kilometrima. Računati ću potrošnju od 12,5 l/100km plina.
Cijena plina = 4,50 kn, ali računati ću 5,00 kn
Cijena diesela = 9,69, ali računati ću 10,00 kn

V50 na 100 km potroši = 6,5 x 10 = 65,00 kn
XC70 na 100 km potroši = 12,5 x 5,00 = 62,50 kn

Jel ok računica?

Uzmite u obzir da radim dnevnu međugradsku relaciju od 15 km ujutro i 15 km popodne, dakle 30 km, plus jednom u dva tjedna 180 km u jednom danu. Gradske vožnje gotovo nemam. Računam da će potrošnja u prosjeku biti i niža od 12,5 l/100km plina zbog navedenih razloga.


Vrh
   
PostPostano: pet stu 07, 2014 11:29 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Računica ti ne štima, cjena plina je 4,10 na današnji dan ;-)

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pet stu 07, 2014 11:41 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto stu 27, 2012 12:43 am
Postovi: 74
Vozi: XC70 2.5T
Lokacija: Istra
Citat:
Računica ti ne štima, cjena plina je 4,10 na današnji dan ;-)
Ti si totalni partibrejker! ;)


Vrh
   
PostPostano: pet stu 07, 2014 11:55 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Možda, za vlasnike dizela :-)

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pet stu 07, 2014 12:02 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Onda zaista nemaš kaj računati već kupiti ako je cijena autu ok, različiti smo, ja nikada nebih uzeo taj motor, no to sam ja.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: pet stu 07, 2014 7:26 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Ja to ne bi kupoval ali ja sam ziheras pa i sam vozim 2.4 non-turbo
Imas tu Belu koji je vec 2 puta imao sranja sa haldexom, imas povijest pblema sa tom automatskom getribom, imas turbo....na autu sa 240 somova na kojem nis od toga jos nije riknulo niti je mijenjano/popravljao. Vec podatak da je ta getriba izdrzala 240 somova bez da je ulje mijenjano je vrijedan divljenja.
turbo sa 240000 ne mora biti los ali...
Haldex..nije samo Bela imao problema..

Ali opet kazem, to sam ja a ja sam ziheras a tebi zelim da vozi jos 240 somova bez problema :hand:

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: pet stu 07, 2014 9:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Najveći problem je getriba,jer je najskuplja,haldex nije tako čest problem,a i jeftiniji je za popravit,piksa e.gera je 1500 kn plus posel,isto se ne zna kad će riknut,kaj se tiče plina nema problema ako je poštelan kak treba,da auto ima ručni mjenjač uzeo bi ga bez pogovora,ali automatic ne fala,uostalom treba vidjeti povjest održavanja vozila,to je najbitnije u cijeloj priči.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sub stu 08, 2014 4:57 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto stu 27, 2012 12:43 am
Postovi: 74
Vozi: XC70 2.5T
Lokacija: Istra
Tip ugradnje plina: FLYING INJECTION. Kažu da je to najnoviji način za ugradnju kod turbo motora.

Kakva su iskustva sa time? Ko to ugrađuje?


Vrh
   
PostPostano: sub stu 08, 2014 6:46 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Koliko vidim to je neka BRC-ova umotvorina koju su ugradili i V40 1.8, dakle i nije baš samo za turbake. Mislim da će bi te to zbog onog BRC i FLYING moglo skupo doći.
Ja ti imam na svom R-u Hana piezoi injektore, poljski Zenith plinski komp i KSM isparivač. Piezo injektori su radi velike snage auta ali svi dečki koji imaju 850-tke T-5 i T-5R-ove ti imaju Valtekove elektro ventile i to na njihovim autima sa stock mapama savršeno radi.
Kaj hoću reći? Nemoj ulupati veliku količinu para u nešto što je načelno mali (ako uopće je) bolje jer za nekih 7k kn možeš imati sistem koji je super i dosta ljudi tu na forumu ga vozi. Za detalje si pitaj nenada "od Jaske" tu na forumu. Ovo ti savjetujem tim više što ne kupuješ novi auto nego polovan koji bu sigurno isto tražil ulaganja a zašto onda ne malo i prišparati. Poljaci su sa svojim sustavima daleko dogurali i samo su za preporučiti.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: sub stu 08, 2014 8:04 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Ja sad vidim jbte da se radi o istom modelu ko i mojem ph2 a cijelo vrijeme mislim da je to noviji model, taj auto nikako bar po meni, auto koji imaš je jeftiniji barem 5* za održavanje od ovog, taj xc. on ima ak se ne varam 55-50 getribu i sa kako Števa kaže sa 240 000 potencijalno puno problema, na tom autu na toj km možeš očekivati mnogo mnogo troškova, ne mora biti ako je auto fakat dobro održava i ako se mjenalo sve što treba, ja na svakom redovnom serrvisu imam iznenadjenje jer treba još i ovo i ono ...isto 243 000 km sad ima .... ali obrati pažnju na ono što taj ima isto ko i moj, POGON 4*4 , pločice + diskovi, homokinetički koji ti 1 sa osovinom košta oko 500 eura, prednji + zadnji dio ovjesa, manžete, zadnji dio stabilizatori, seleni, letvu volana, webasto ako ima jel ispravan ... uglavnom, takav auto nebih kupovao bez detaljnog pregleda u servisu da se vidi što je pri kraju ili što je već trebalo zamjeniti, motoru na toj km nebi trebalo biti ništa, pogledaj klimu jel dobro radi, kilere jesu li čitavi .... mnogo mnogo toga je na tom autu velika lutrija ...

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: pon stu 10, 2014 10:03 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto stu 27, 2012 12:43 am
Postovi: 74
Vozi: XC70 2.5T
Lokacija: Istra
Idem na drugi XC70, ovaj ima 160 tkm. Idem ipak u taj rizik, mada je auto uredan kao švicarski sat. I još je od provjernog 1. vlasnika. Napravljen veliki servis, ulje u mjenjaču je mijenjano. Cijenu bolje da ne spominjem, jer ćete pasti na guzicu kako je niska (zbog gore spomenute veze). Nema ugrađen plin, tako da ću ga ja ugraditi.

Nenad sa foruma radi i ugradnju?
Ovaj koji sam gledao od 240 tkm ima plinsku bocu na mjestu od rezervne gume od 60l, ali čuo sam da u taj auto na to mjesto stane boca od 75l. Znate šta o tome?

Neko mi je spomenuo da automatski mjenjači kod ubacivanja u D nebi smjeli cuknuti auto, ali to je iskustvo od tipa koji ima automatski mjenjač u Volvu V50 na prednji pogon. Dali je normalno kod ovog AWD-a auta da malo cukne? Jer ipak je tu kardan i osovina koja ima mali hod - tako da mi je logično da kada se onda nategne da se mala sila prenese na kotače i to uzrokuje taj mali mali trzaj? Kakva su vaša iskustva sa vašim automatskim mjenjačima u XC70?


Zadnja izmjena: dpoldrugo, dana/u sri stu 12, 2014 9:10 am, ukupno mijenjano 3 puta.

Vrh
   
PostPostano: pon stu 10, 2014 1:21 pm 
Offline

Pridružen/a: ned lis 09, 2011 7:56 pm
Postovi: 127
Vozi: Volvo v50 d2, Volvo xc90 2.5T, Volvo C30 T5 S60R
Lokacija: Zagreb
Misli da ipak nebi auto smio cuknut, ako drzis stisnutu kočnicu i stavis u D, kod puštanja kočnice auto lagano kreće, ako naglo stisne gas cuje se cuk...
Kos stavljanja u D se cuje samo malo drugačija rad auta, koda je našpanan, al ne cuka

Barem je tako kod mene na xc90 AWD D5.

Auto ima cca 200.000km barem tako pise :) al auto je iz uvoza ko ce ga znat. Getriba je AISIN 55-51, koje je razlika između 55-50 nebi znao...
al ako tko znade volio bi saznat?

Ako hočes dodi do mene pa probaj xc90 sa automatskom getribom vozit da znas kak se ponasa, kod kupovine rabljenog, s time da bi preporucio da odes ipak kod ovlastenog na pregled, mislim da je cca 250kn pregled, barem znas sta te ceka

_________________
S40 2.0D 2004god; XC90 D5 2003god; V50 2.0D 2007god; C70 2.3T5 1999god; C70T5 2001god; XC90 2.5T 2006god; XC90 T6 2004god; V50 2.4i 2006god; V50 D2 2011god; C30 T5 2007- Prodano

XC 90 2.5T 2003god; S60R 2003god -vozim


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 105 postova ]  Stranica 1 2 3 4 5 ... 7 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan