Sada je: čet tra 25, 2024 10:56 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. XC90 D5, 05g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 4 posta ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri sij 01, 2014 11:23 am 
Offline

Pridružen/a: sri lis 23, 2013 10:07 pm
Postovi: 12
Vozi: XC60
Nedavno sam preuzeo novi XC 60 2.4 diesel, 5-cilindara, 181 KS, ručni mjenjač - modelska godina 2014.
Nisam dosad imao Volvo pa mi je sve novo vezano uz ovaj model ali i Volvo kao marku.
Budući kad sam se odlučivao za kupnju ovog auta tražio sam na više mjesta informacije o ovom autu i nsiam našao na jednom mjestu objedinjena iskustva nekog od korisnika, podijeliti ću tijekom korištenja svoja iskustva s ostalim članovima foruma ali i zainteresiranima kojima se sviđa ovaj model i razmišljaju o njegovoj kupnji.

Zasad, auto mi je u ovih par dana ispunio sva očekivanja - čak me u više detalja i ugodno iznenadio i pokazao se boljim od onoga što sam očekivao. Još se upoznajem sa autom u cjelini, svim opcijama, dodatnom opremom i lovim "dušu" auta a zasad ću se posebno osvrnuti na potrošnju i autonomiju vožnje s jednim rezervoarom.
U ovo kratko vrijeme prešao sam 1.200 km (polovica kilometara napravljena je po Zagrebu, ostatak na autocesti prema moru). Ukupni prosjek potrošnje se zasad kreće oko 9,6 l/100 km. Na autocesti kod brzine 150-170 km, potrošnja se kreće oko 13-14 l, a na nižim brzinama spusti se i na 7-8 l. U gradu je to stalno otprilike isto - između 9 i 10 l. Pritom napominjem da imam od početka montirane zimske gume 235/65/17, da sam od početka ugradio poprečne Thule krovne nosače i imam stalno upaljenu klimu i oborena svjetla

Ono što me je posebno oduševilo jest veličina rezervoara - kad sam ga preuzeo u salonu, natočio sam "do čepa" 72,5 l (a putno računalo je pokazivalo da imam još barem 1-2 litre u rezervoaru) - što podrazumijeva dosta veliku autonomiju s jednim punjenjem rezervoara. Ovo napominjem kao prednost jer sam dosad imao Hondu CR-V 2.0 benzinca sa 150 KS (koja je bila odličan auto) a koja je trošila u prosjeku 11,5 - 12,5 l pa sam kod odlaska na dulji put stalno morao paziti gdje imam na ruti benzinske pumpe (i to one s boljim gorivom). Sad mogu otići do Dubrovnika i natrag s jednim dodatnim točenjem rezervoara, dok sam prije Hondu CR-V morao skoro tri puta točiti.
Zasad toliko....


Zadnja izmjena: Megaman, dana/u sub sij 18, 2014 8:00 pm, ukupno mijenjano 2 puta.

Vrh
   
PostPostano: sri sij 01, 2014 11:48 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lip 09, 2008 1:40 pm
Postovi: 994
Vozi: Volvo C30
Lokacija: Rijeka
Super da uzivas u novoj "igracki" i da imas pohvale, nisam naletio na slike pa slobodno zvekni koju u temu da malo slinimo za xc60 ;)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

_________________
Bmw E30 324D 2006-2008
Volvo S80 2.5 TDI Traktorčić 2008-2012
Volvo S80 T6 2012-2014 -- ponovno u obitelji :dance:
Volvo S40 1.8 2014 -2015
Mercedes C200SP 2015-2017
Saab 95 Aero 2018 - van pogona
Volvo C30 1.6D 2018 - 8-)


Vrh
   
PostPostano: sub sij 18, 2014 11:31 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pon sij 05, 2009 1:06 pm
Postovi: 132
Lokacija: Zagreb
Neki se vlasnici XC60 žale na veliku buku kod brzina večih od 80 km/h. molim tvoje iskustvo.

_________________
S60, 2.4T,147kW, 2001.; 2009. - 2016.
V70, 2.4, 125kW, 2001.; 2017. -.......
S80, D5, 120kW, 2003.; 2018. -.......
S80,2.5T 154kW, 2003.; 2019. -........
----------------------------------------
Servis UPS-a (neprekidnih napajanja)


Vrh
   
PostPostano: sub sij 18, 2014 7:42 pm 
Offline

Pridružen/a: sri lis 23, 2013 10:07 pm
Postovi: 12
Vozi: XC60
Baš sam obratio pažnju na to jer sam čitao o tom problemu od nekoliko drugih forumaša.
Međutim, ćim sam dobio auto stavio sam na krov nosače i sanduk THULE koji sam skinuo tek prije par dana. Naravno da je s krovnim sandukom buka znatna, ali ovo malo koliko se konačno vozim bez krovnih nosača nisam primijetio neku znatniju buku na brzinama preko 80 km/h.
Inače, auto je tijekom vožnje pri nižim brzinama vrlo tih, samo se kod jačeg stiskanja gasa čuje prigušeno brundanje petocilindraša. Motor je dosta elastičan, na autocesti bez problema ubrzava i na 140 km/h - začas brzina skoči na npr. 170-180 km/h.

Kako imam opciju prikaza statistike potrošnje na glavnom LCD ekranu (ima jednu opciju prikaza potrošnje goriva po svakom prijeđenom kilometru u zadnjih 10 km i drugu koja prikazuje potrošnju za svakih 10 km unutar zadnjih 100 km), barem sad u početku, zanimljivo je proučavati kako se potrošnja goriva mijenja s različitim načinom i stilom vožnje. Primjerice, kad ga malo jače stisnem u gradu kad se žurim, kod obilaska drugih vozila ili češćeg ubacivanja, potrošnja u tom razdoblju bude i 14-15 l/100 km, pa i viša, a kad vozim nježnije, češće mijenjam brzine, ne zaletavam se npr. između semafora, potrošnja na pojedinim dionicama se po gradu spušta i na oko 6-7 lit/100 km. Znači, uz malo pažnje, ukupni prosjek potrošnje po gradu od oko 9,5-10 lit/100 km može se korigirati i na oko 8 lit/100 km što je već prilično dobar rezultat za ovako veliki i jak motor i ovako teško SUV vozilo.

Što se tiče udobnosti i uopće voznih osobina, zasad sam vrlo zadovoljan. Bili smo na obiteljskom skijanju u Italiji od ukupno 1.000 km, potpuno natovareni, s najvećim krovnim THULE sandukom od 650 lit, te krcatim prtljažnikom. Bez obzira na natovarenost, gigantski THULE sanduk na krovu, auto je vozio bez greške, ubrzavao potpuno normalno, kao da je prazan, a na snijegu se ponašao vrlo dobro i iznad mojih očekivanja (uspoređujući ga s mojom prethodnom Hondom CR-V). Dok su na jednom strmom usponu u selu svi drugi auti stavljali lance radi novonapadalog dubokog snijega, mi smo potpuno normalno prošli takva kritična mjesta, čemu su vjerojatno doprijele i Continental Wintercontact 4x4 zimske gume. Napominjem da nam je na tom putu prosječna potrošnja bila oko 10 l/100 km (uz vožnju većinom na autocesti brzinom 130-150 km).

Zasad jedine male zamjerke moje obitelji (žene i djece) na tom autu odnose se na par sitnica u interijeru vezanih uz praktičnost:
- Na zadnjim sjedalima se ne može namještati naslon u više položaja (tu opciju smo imali u staroj Hondi CR-V) što je djeci malo smetalo kod spavanja tijekom dulje vožnje, ali su se ubrzo navikli. To bi svakako trebalo na nekom novom budučem modelu popraviti.
- U stražnjim vratima je predviđen okrugli utor za smještaj plastične boce od 0,5 l, ali nažalost, u prednjim vratima nije - tu postoji veliki pretinac za razne sitnice ali je kutijastog oblika pa PVC boca s vodom (koja je kod nas obavezni rekvizit u vožnji) u vožnji klapara, leti naprijed-nazad. Zar je tako teško bilo napraviti i tu okrugli utor - ležište za PVC bocu kao i u stražnjim vratima? (Ako se boca za vozača stavi u predviđeni otvor u prostoru između sjedala vozača i suvozača - smeta u vožnji jer je tada nemoguće mijenjati brzine jer rukom zapinjem o bocu).
Navedene dvije zamjerke u konačnici nisu nas previše smetale jer su sva druga iskustva na tom putu bila vrlo ugodna i pozitivna, a svi skupa smo upoznavali razne opcije i pogodnosti našeg novog Volva XC60 i zasad smo svi u obitelji s njim ukupno vrlo zadovoljni.

Toliko zasad. Još ću ga malo testirati i upoznavati se sa raznim opcijama pa uskoro napišem svoja daljnja iskustva i stavim par fotki....


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 4 posta ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan