Sada je: sub tra 20, 2024 7:45 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub pro 04, 2010 9:34 am 
Offline

Pridružen/a: sri pro 01, 2010 8:48 pm
Postovi: 16
Vozi: mozda volvo s 60
evo da vidimo sto bi to odoka moglo biti...dakle..svako paljenje..bio topao,bio hladan..ako se kratko drzi kljuc tj ajmo rec normalno zatrese se i ugasi ili dok ne proradi mozda jedno max 2sec ako i toliko imam osjecaj da ne radi svih 5 ciliindara..ali se tako brzo unormali rad da covjek gotovo pa ne skuzi..inace bas sam gledao kod paljenja i topao i hladan ne izbaci bas nikakav dim..posto ima skoro 200tkm..vjerojatno bi mu bilo pametno napraviti reparaturu diza da fino rasprsava gorivo..sto mislite o problemu,i jel tko s foruma servisirao dize..2 pitanje..comon rail...se on mozda moze nekako fino podesit...eto tolko zasad,..


Vrh
   
PostPostano: pon pro 06, 2010 3:56 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
ako je u pitanju D5 2001-2005 onda je to normalno jer ako držiš prekratko ključ ne stigne dići sistem i ugasi se


Vrh
   
PostPostano: pon pro 06, 2010 5:44 pm 
Offline

Pridružen/a: sri pro 01, 2010 8:48 pm
Postovi: 16
Vozi: mozda volvo s 60
da u pitanju je d5,kad je hladan upali nesto brze,a kad je topao..treba mu malo vise vremena,cim upali radi mozda max sec nepravilno i onda se unormali,ne dimi nista,reko mozda je malo napon akumulatora slabiji pa sporije pokrece alnaser,ili obzirom da ima skoro 200tkm mozda bi bilo pametno ocistiti dize..ali ako je to normalno...da mu treba malo vise vremena za upalit okej..inace auto ide bez greske,ne dimi,vuce normalno


Vrh
   
PostPostano: uto pro 07, 2010 8:51 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto vel 09, 2010 11:06 am
Postovi: 893
Vozi: S60 2.4D 2002. XC90 D5 2006.
Lokacija: Koprivnica
Pozdrav,
slične stvari su i meni poznate na mojem S60 2.4D 96KW 2002 g. iako nema nekih većih primjedbi što se tiče rada motora ali prilikom paljenja potrebno je duže držati ključ u kontaktu tako da elektropokretač obavi 3-4 okreta motora i tada se pokrene motor kao da u prvom momentu ne radi jedan od cilindara a već u sljedećem radi normalno . Možda da dodam da ako palim bez lagano pritisnute papučice gasa postoji mogučnost da se ne upali motor a laganim dodavanjem gasa u trenutku paljenja lakše upali .Auto vozim nekih 8 mjeseci i potrošnja goriva je u prosjeku 6,5-7 L kombinirane vožnje . Moje pitanje bi bilo znalcima ovog motora jel potrebno čišćenje dizni i hoće li to utjecati na paljenje ? Potrošnja mi je zadovoljavajuća u odnosu na starog V40 1.9TD ali ako ovaj zahvat utjeće na potrošnju lakše ću se odlučit za prikupljanje sredstava i akciju? Samo da dodam da na kilometar satu piše 160 000 naravno ako je to uopće neki pokazatelj iako auto izgleda dosta oćuvano kako motor tako i unutrašnjost. Svaki savjet je dobrodošao. Hvala !

_________________
V40 1.9TD 90 HP 2005.-2009
S60 2.4D 170 HP 2009.-danas
XC90 2.4D 185 HP 2016-


Vrh
   
PostPostano: sri pro 15, 2010 7:10 pm 
Offline

Pridružen/a: pon kol 16, 2010 9:46 am
Postovi: 25
Vozi: S80 D5 AWD Summum
Lokacija: Zagreb
Ma to je sve normalno. I meni je prvo vrijeme bilo cudno da sto mu toliko treba da "kresne", ali ocito je to kod ovog motora normalno. Moj je malo noviji, tocnije verzija sa 185ks, ali je ista stvar, treba duze drzati kljuc da bi upalio. Nemas brige.

Pozdrav!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan