Sada je: čet ožu 28, 2024 11:23 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 16 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet srp 22, 2010 4:05 pm 
Offline

Pridružen/a: čet srp 22, 2010 3:37 pm
Postovi: 4
Vozi: V80
Na ovaj forum sam se prijavio iz razlog što me klima na Volvu S80 3.0 2001 god. izluđuje.
Ovako: kad auto upalim klima super radi.
Kad je vani temperatura manja od 28C. klima opet radi perfektno.
Ali čim se vanjska temperatura popne na preko 30C klima radi 5-10 minuta i to je to. Kad auto ugasim i ponovo upalim kad je vani vruče klima opet počne šljakat i to traje opet nekih 5 minuta i onda počne znojenje. K a t a s t r o f a.
Bio sam u volvo servisu RIS ali to su tutleki, pojma nemaju šta mu je. Plina ima dosta, sistem je pun. Kažu da promjenim kompresor. (ali kakve veze ima kompresor kad ga kompjuter ugasi i ne vrti se (ne dobiva struju)???)
Drugi majstor za klime kaže da je senzor vlažnosti zraka u kabini???
Ima li neki pametni servis da to popravi. Poludit ću od ove klime.
E da zaboravio sam, oprao sam i hladnjak klime ali opet ništa.
Gdije mogu odvest auto da ga poprave ili da ju prebrikaju da radi ko kod Fiat Punta ON ili OFF.


Vrh
   
PostPostano: čet srp 22, 2010 9:46 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Tko je provjerio da kompresor stvarno ne dobiva struju?Po opisu tvoga kvara problem je u elektromagnetnom kvačilu klime.Preveliki zazor između elektromagneta i ploče koja prenosi pogon na kompresor.To sve radi ok prvih 15-ak minuta dok se kopresor dobro ne zagrije pa postanu prevelika naprezanja između ploče i magneta te magnet nema više snage da ih drži zajedno.Treba fizički izmjeriti zazor izmežu tih dijelova.Popravlja se jednostavno da se skine ta ploča(naravno potreban je alat za to) i maknu podložne pločice koliko je potrebno da se postigne zadovoljavajuči zazor.To se kod nekih autiju može napraviti dok je kompresor na motoru ali mislim da kod tebe neče iči(nisam 100%siguran)jer imaš previše cilindara u motoru pa te zafrkava širina :wink:

Ps:Vrlo je moguče da ti to mogu i ja riješiti :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pet srp 23, 2010 8:14 am 
Offline

Pridružen/a: čet srp 22, 2010 3:37 pm
Postovi: 4
Vozi: V80
Hvala. Ali mislim da elektro magnetno kvačilo nije problem. Zato što ga uopće ne uključ ili isključi.
Jer kad ga gledam okom uopće ne šljaka, dok je hladan sve ok šljaka ali kad se ugrije, elektro magnetno kvačilo se iskopča i to je to.
Auto je več 10. put kod majstora, budem mu rekao neka promjeni i kvačilo na klimi. A šta drugo.
I hvala na pomići, A ako majstor ništa ne napravi budem se javio. Hvala.


Vrh
   
PostPostano: pet srp 23, 2010 9:12 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned vel 07, 2010 6:35 pm
Postovi: 43
Vozi: v70 aut .2002g 170hp
Lokacija: Bijeljina
Probaj kompresorom da izduvaš prljavštinu i prašinu na senzoru temperature u kabini,ne košta ništa a možda poogne!!!


Vrh
   
PostPostano: pon srp 26, 2010 8:45 am 
Offline

Pridružen/a: čet srp 22, 2010 3:37 pm
Postovi: 4
Vozi: V80
Hvala!
Rekao sam majstoru da izvadi sve senzore i da ih očisti, ljevu i desnu stranu, indikator vlažnosti zraka itd....Sve neka vadi.Može biti i modul klime da dobiva pogrešnu informaciju pa da ga on gasi. L U D- S A M- K O- Š I B A!!! :twisted:
Nekužim zašto u volvu kompliciraju sa klimom. Zašto nisu napravili seljačku klimu ON i OFF i to je to, nego milion senzora a dosta je da jedan ode u ku....c i eto sranja.
U firmi imamo Fiat Punto iz 1996 godine sa klimom, klima savršeno funkcionira, došlo mi je do toga da majstor izvadi klimu iz Punta i da ju ugradi u Volvo, nema 1000 senzora, nema kompjutera itd....


Vrh
   
PostPostano: pon srp 26, 2010 9:54 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto sij 15, 2008 10:09 am
Postovi: 209
Lokacija: Samobor
Po mome skromnom iskustvu, ukoliko se desi da bilo koji senzor krepa, klima
još uvijek ostane funkcionirati, a modul klime signalizira da nešto ne štima.
Ovo što ti opisuješ je ono što se velikoj većini nas događalo, a to su
problemi sa kvačilom kompresora, kako ti je i Nenad napisao. Ono drži
dok se cijeli sistem ne zagrije, a onda više nema snage privući kotvu.
Ja sam sa istim problemom prošao kamaru autoklimača koji pojma nisu
imali što se događa, a onda sam naletio na Hrastinskog, koji je kvar
detektirao pa skoro da nije otvorio haubu.

LP!

_________________
S70 2.5 TDI (Trese Do Iznemoglosti) - I to službena kola...


Vrh
   
PostPostano: pon srp 26, 2010 12:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet ožu 28, 2008 4:29 pm
Postovi: 1789
Lokacija: Sv. Ivan Zelina
totalno isti problem imam i ja na v70
radi 5min, i jednostavno iskopca
senzori nisu!!!

meni su pametne glave rekle da je mozda problem u ventilatorima koji hlade motor, da se ne upale na vrijeme, pa kompresor prestaje raditi jer se pregrije :?

_________________
V70, d5 autom., 163ks, '02.g. (2007.-2015.)
S80, d5 autom., 185ks, '08.g. (2015.-

pitanja u vezi arhitektonskog projektiranja, legalizacija i sl...
http://gradecki-projekt.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: pon srp 26, 2010 1:54 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub stu 29, 2008 6:50 pm
Postovi: 317
Vozi: s60 2.4D
Lokacija: Bjelovar
ako se ne varam, ventilator vrti ako je klima uključena bez obzira na to što motor nije toliko zagrjan da bi se radi njega ventilator uključio. Dakle, čim uključim klimu na prekidaču ventilator odmah počinje sa radom......barem je tak kod mene na S60

_________________
do not repair something if it is not broken


Vrh
   
PostPostano: pon srp 26, 2010 2:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet ožu 28, 2008 4:29 pm
Postovi: 1789
Lokacija: Sv. Ivan Zelina
Citat:
ako se ne varam, ventilator vrti ako je klima uključena bez obzira na to što motor nije toliko zagrjan da bi se radi njega ventilator uključio. Dakle, čim uključim klimu na prekidaču ventilator odmah počinje sa radom......barem je tak kod mene na S60
daj provjeri molim te, jel to stvarno tak
jel meni ne ukljuci odma i ventilator :/

_________________
V70, d5 autom., 163ks, '02.g. (2007.-2015.)
S80, d5 autom., 185ks, '08.g. (2015.-

pitanja u vezi arhitektonskog projektiranja, legalizacija i sl...
http://gradecki-projekt.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: pon srp 26, 2010 10:09 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub stu 29, 2008 6:50 pm
Postovi: 317
Vozi: s60 2.4D
Lokacija: Bjelovar
provjereno!
Auto cijelo poslije podne spavao u garaži, motor hladan, probudim prasca :animals-pig: bez uključene klime i ventilator je u stanju mirovanja. Upogonim klimu na prekidaču i uključuje se kompresor a istovremeno i ventilator, nakon nekog vremena kompresor se isključuje a ventilator i dalje radi. Kompresor se još nekoliko puta uključio i isključio ali ventilator stalno vrti. Isključujem klimu na prekidaču a ventilator vrti još nekih 2-3 min i gasi se, prasac i dalje rokče i nije ni blizu radne temp. Već sam pomišljao na to da ga niti ne gasim pa neka susjed još malo posluša kak parva roktalica treba radit a ne onaj njegov VW Passat............nešto. Međutim, dolazi moja #$&%#"*, vidi dignutu haubu i ne može fucking proći dalje a da ne pita "a šta mu je?" - "nije mu ništa" - "pa koji kurac onda drkaš po njemu?" - "ne drkam ništa, samo gledam" - "e kad bi mene svaki dan tak gledo......". Uglavnom, prasac je u garaži a ja gledam......................u monitor.........Philips..............22"........... :techie-ebay:

_________________
do not repair something if it is not broken


Vrh
   
PostPostano: uto srp 27, 2010 1:08 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon srp 27, 2009 6:41 pm
Postovi: 518
Vozi: Volvo FH16
Lokacija: Orahovica
damire sprd te može bit :D

_________________
"There are dreams and desires, sanity or curiosity, rational or gut decision, clear targets or spontaneous detours, and there's the good feeling of driving a car wich is just as individual as you are. That's why you drive one. Volvo for life" :)


Vrh
   
PostPostano: pon kol 02, 2010 10:10 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Samo mali hint za ove probleme....
Ja sam vukao isto problem s klimom na tempri do prije 2-3 tjedna, simptomi su slični, samo kod mene je problem bio skroz drugi - neispravan termoekspanzioni ventil, tako da se konzultirajte sa svojim majstorima i oko toga - meni je klima hladila donekle dobro dok se vozim, čim stanem, ugasi kompresor i na leru nema šanse da radi, odmah izbacuje kompresor; sve dok nismo spojili na pravi stroj za punjenje koji je odmah pokazao problem s visokim tlakovima i majstor (4. po redu kod kojeg sam išao zbog klime :lol: ) je odmah rekao da je t.e. ventil neispravan. Promijenio sam njega i riješio sve probleme s klimom - od tada radi bez ijedne greške. A do tada em što nije radila kako treba, em je auto zatrzavao zbog toga, na leru se dizala temperatura i motora zbog toga itd. Zbog ventila koji košta siću (bar za moj auto) i promijeni se za 5 minuta.

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: pon kol 23, 2010 7:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon svi 14, 2007 2:02 pm
Postovi: 1001
Vozi: S80
Lokacija: Šibenik
Problem kod mojeg 'droda' je bil slični: radi jedno 20 minut, prestane hladit, ugasiš klimu, nakom 5 minut upališ i radi sljedećih 20 minut... Nakon provjere par skupljih dijelova uključujući i samu jedinicu za klimu problem je nađen: senzor na frižideru, cca 200kn.

_________________
S80 2.4i '00 140KS LPG
S80 2.4D '09 195KS


Vrh
   
PostPostano: pet lip 09, 2017 11:35 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: sri ruj 28, 2016 11:11 am
Postovi: 83
Vozi: volvo s60 2002 g.
Lokacija: Daruvar
Da ne otvaram novu temu, simptomi isti :) majstor mi utvrdio da je problem u senzoru-prekidaču visokog i niskog pritiska, kad premosti taj prekidač klima radi normalno...zanima me jel netko zna gdje se nalazi taj senzor i dali je netko radio spajao tako da je senzor visokog tlaka stalno uključen - prebrikavanje žica što bi rekli majstori :)


Vrh
   
PostPostano: čet lip 29, 2017 11:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon svi 14, 2007 2:02 pm
Postovi: 1001
Vozi: S80
Lokacija: Šibenik
I meni se pojavil prije tjedan-dva taj problem sa prevelikim razmakom kod kvačila i riješil metodom iz linka prije par dana. Prije je isključivalo klimu kad sam se vraćal iz grada kad idem po ženu al od kad sam kemijal se nije desilo a bome je bilo vruće ovih dana. Ako bude promjene - javim.

https://www.youtube.com/watch?v=zOjqjR8Mz64

_________________
S80 2.4i '00 140KS LPG
S80 2.4D '09 195KS


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 16 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan