ova tema nam malo krepala.....pa eto,da ju malo oživimo..
Dakle, meni je bio krepao servo bubanj,tu uopće nije bilo dvojbe. Glavno pitanje koje se nametalo meni,a vjerujem i ostalima sa ovim problemom, bilo je kako kočnice vratiti u život a da to ne bude onak "ofrlje" a da u isto vrijeme ne odnese puno previše novaca. Evo kako sam ja riješio problematiku koja je sa današnjim danom napokon privedena kraju. Preko tvrtke AUTO-MAG d.o.o. naručio sam novi servo koji me koštao 2590 kuna ili 2100 kuna + PDV...u odnosu na ostale cifre koje su se vrtile meni je ovo bilo ok. Poprilično jeftinije od nekih drugih ponuda za novi, o polovnjaku sam razmišljao samo jedno kratko vrijeme,jer ipak,novo je novo. A pogotovo što se radi o originalnom ATE servu koji je i u prvoj ugradnji ali sada dolazi bez volvo naljepnice. Dečki u AUTO-MAGU ljubazni i susretljivi, poslali mi doma na njihov trošak i sve 5.
U utorak škatula stigla doma...
a u škatuli mali buco
i još jednom..
tu je i brtva između kočionog cilindra i serva i dvije nove matice..
jučer nisam imao vremena,ali zato se danas radilo..
izgleda malo tijesno, ali samo izgleda...
lagani povratak u prvobitno stanje..
nema nešto puno slika jer mi se nije dalo slikavat svaki čas,ali bit svega je da mi se povečala putna brzina i da se zaustavljam sam tak
e da,da sad ovo ne trpam negdje drugdje,ali,dok se čekao servo radilo se i ovo:
pakne od ručne isto bile ATE ali pojeo ih zub vremena. na lijevoj strani jedna obloga skroz otpala (kao što se vidi na slici) a druga smrvljena u nekoliko komada....desna strana bila ok. Uglavnom,stavio DELPHI i grizu bez problema.
i sad nakon svega ovoga,nikako se ne mogu oteti dojmu da nas na našim švedskim autima jebu njemački dijelovi