Sada je: čet ožu 28, 2024 6:38 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri tra 10, 2019 12:59 pm 
Offline

Pridružen/a: pon srp 21, 2008 12:40 am
Postovi: 124
Vozi: 2001 S60 2.4i 125kW
Lokacija: ZG
Bok,

na nizdbrdici kada ima više od pola tanka goriva osjeća se miris goriva.
Malo sam istraživao na netu i vidim da bi problem mogao biti u pumpi goriva, u čemu bi još mogao biti problem?
Radi se o benzincu 2001. 2.4 125 kW.


Vrh
   
PostPostano: sri tra 10, 2019 1:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Zadnji sic van i vidi verovatno je propustio brtveni prsten na pumpi, ili na brzim spojnicama opcija a ti je da menjas prsten opcija b je da zalijes sa necim tekiucim metalom silikonom .

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: sri tra 10, 2019 6:37 pm 
Offline

Pridružen/a: pon srp 21, 2008 12:40 am
Postovi: 124
Vozi: 2001 S60 2.4i 125kW
Lokacija: ZG
Zaboravio sam napisati da slabije pali na uzbrdici, par puta nije htio upaliti kada je bilo cca 15l goriva u tanku,
tako da mi se čini da je pumpa oslabila i da bi mogla krepat. Ili to samo može biti povezano sa brtvljenjem?


Vrh
   
PostPostano: sri tra 10, 2019 7:10 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 973
Meni se raspada ona obujmica kojom se spaja cijev za ulijevanje na tank pa ako je više benzina u tanku tu slini i smrdi u kabini i oko auta. Podigni zadnji lijevi kotač i sagni se ispod auta i ako ti tu curi onda ti je vlažno oko te obujmice (šelne).

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: čet tra 11, 2019 10:53 am 
Offline

Pridružen/a: pon srp 21, 2008 12:40 am
Postovi: 124
Vozi: 2001 S60 2.4i 125kW
Lokacija: ZG
Budem pogledao i to, thx.

Da li netko zna jel svi modeli imaju 2 plovka ili je to samo bilo za AWD verzije (koliko sam skužio oni imaju podjeljen tank na 2 dijela zbog osovine koja ide po sredini),
jer baš gledam DIY za zamjenu pumpe na youtube a svi modeli su turbo na tim videima, čisto pitam ako ću morat mijenjati pumpu?


Vrh
   
PostPostano: čet tra 11, 2019 1:12 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Svi imaju dva plovka


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet tra 11, 2019 7:24 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
Meni se raspada ona obujmica kojom se spaja cijev za ulijevanje na tank pa ako je više benzina u tanku tu slini i smrdi u kabini i oko auta. Podigni zadnji lijevi kotač i sagni se ispod auta i ako ti tu curi onda ti je vlažno oko te obujmice (šelne).
FYI, tu obujmicu sam mijenjao prije cca godinu dana na svo 850 TDI i dosla je oko 175 kn u Moto-Risu s popustom za clana VKH

LP

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: pon tra 15, 2019 11:47 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Citat:
Citat:
Meni se raspada ona obujmica kojom se spaja cijev za ulijevanje na tank pa ako je više benzina u tanku tu slini i smrdi u kabini i oko auta. Podigni zadnji lijevi kotač i sagni se ispod auta i ako ti tu curi onda ti je vlažno oko te obujmice (šelne).
FYI, tu obujmicu sam mijenjao prije cca godinu dana na svo 850 TDI i dosla je oko 175 kn u Moto-Risu s popustom za clana VKH

LP
Ta obujmica je od cistog zlata ili samo 90% zlata a ostalo obicna platina? :mrgreen:

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: sri tra 17, 2019 10:34 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 258
Vozi: 2015 XC60 D4 133 kW; 2017 S60 T6 270 kW
Kao i 99% ostalih dijelova...

Meni se miris goriva u autu itekako osjetio kad je otišla pumpa goriva, ali nažalost nikakva krpanja nisu pomogla i morao sam uzeti novu.
Ujedno je i kapalo dolje, pa mi je jedan majstor predlagao skidanje kardana kako bi zamijenili crijevo kod spremnika "jer ono pušta", međutim dobro da nisam na to pristao jer bi to tek bio potpuni promašaj. Kako je pumpa izbacivala gorivo van, tako se gorivo cijedilo i kapalo dolje.

Auto sada prodajem u dijelove, pa ako ti odgovara original pumpa sa 2001 S60 2.4T i s možda mršavih 1.000 km na sebi, ako i toliko, javi mi se na PP.

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum - prodan
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG
2015 Volvo XC60 2.0 D4 (VEA) Summum
2017 Volvo S60 T6 Polestar


Vrh
   
PostPostano: uto tra 30, 2019 11:53 am 
Offline

Pridružen/a: pon srp 21, 2008 12:40 am
Postovi: 124
Vozi: 2001 S60 2.4i 125kW
Lokacija: ZG
Citat:
Kao i 99% ostalih dijelova...

Meni se miris goriva u autu itekako osjetio kad je otišla pumpa goriva, ali nažalost nikakva krpanja nisu pomogla i morao sam uzeti novu.
Ujedno je i kapalo dolje, pa mi je jedan majstor predlagao skidanje kardana kako bi zamijenili crijevo kod spremnika "jer ono pušta", međutim dobro da nisam na to pristao jer bi to tek bio potpuni promašaj. Kako je pumpa izbacivala gorivo van, tako se gorivo cijedilo i kapalo dolje.

Auto sada prodajem u dijelove, pa ako ti odgovara original pumpa sa 2001 S60 2.4T i s možda mršavih 1.000 km na sebi, ako i toliko, javi mi se na PP.
Mislim da je ista pumpa, jim se na PP.


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 06, 2019 9:00 am 
Offline

Pridružen/a: pon srp 21, 2008 12:40 am
Postovi: 124
Vozi: 2001 S60 2.4i 125kW
Lokacija: ZG
Zamijenio sam pumpu i sada kazaljka goriva "divlja". Gorivo sam natočio do kraja i sada se događa to da kazaljka pokazuje full (što je točno) i onda nakon nekog kraćeg vremena padne na na empty,
i tako stoji opet neko kraće vrijeme i onda opet skoći na full...i tako non stop...
Da li netko zna u čemu bi mogao biti problem?


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 07, 2019 10:44 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
U neispravnom plovku koji je u pumpi


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 07, 2019 7:16 pm 
Offline

Pridružen/a: pon srp 21, 2008 12:40 am
Postovi: 124
Vozi: 2001 S60 2.4i 125kW
Lokacija: ZG
Evo samo info ako će netko drugi imati istih problema. Odštekao sam akumulator na nekoliko sati, i sada je sve OK. Moguće da je trebalo resetirati komp pa je došao k sebi, ili je bilo nešto po onom metalnom dijelu plovka (vjeruje magnetni dio koji očitava razinu goriva) možda sumpora ili nečeg pa je sada friško gorivo to očistilo; jer je kompletna puma bila izvađena iz drugog auta prije nekoliko mjeseci...

poz


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 7 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan