Sada je: čet ožu 28, 2024 12:13 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: Coolant low
PostPostano: pon stu 20, 2017 1:28 am 
Offline

Pridružen/a: ned stu 12, 2017 12:51 pm
Postovi: 8
Vozi: Volvo S60 2.5T 2007
Pozdrav,

trebao bi malo pomoć oko misterioznog gubitka antifriza. Već tjedan dana, skoro svaki ili svaki drugi dan pali se crvena lampica i fali antifriza. Prvi put ok, mislio sam da fali ali sada non stop, nešto ne valja.
Simptomi su slijedeći: auto je hladan, napunim antifriz do max i vozim se po gradu, nakon sat do 2 vožnje pali se lampica da nedostaje antifriza, i zbilja razina je ispod minimuma. Cijevi su dosta tvrde i otvaranjem ekspanzive posude izlazi dosta zraka van i razina vode se podiže na max, pa čak i više. Kada se auto ohladi ujutro razina je opet ispod minimuma i naravno mora se nadolit. E sada da je tako baš svaki dan, nije!, jedan dan izgubi tih pola litre ili koliko već, slijedeća dva sve ok?! i onda 2 dana opet problemi i nestaje voda. Danas ujutro nalijem tek malo iznad minimuma, upalim auto i kako se auto grije tako i razina vode lagano raste. Nakon što se auto zagrijo na radnu temperaturu u cijevima nastane pritisak i ima toliko vode da ukoliko se čep otvori, vodu će komotno i izbacit van. Meni sada nije jasno otkuda odjednom u sistemu tako puno vode? Auto također ima plin i isparivač djeluje da je ok. Bio sam na servisu i rekli su da je rad na plinu dobar, odnosno unutar 3% od benzina. Istini za volju na plinu je jednom štucao dok je bio hladan, ali druge dane misteriozno više ne. Par puta je štucao pod jačim gasom i kada je bio topao...serviser je rekao da je to zbog jednog injektora koji malo zapinje ponekad zbog prljavoće ali da drugih problema nema i naravno nije mogao replicirat to štucanje.... Sada da li je to nekako negdje povezano sa antifrizom ili ne, ne znam.

Drugi simptom koji se javlja ponekad a to je kod paljenja hladnog auta, zna lagano tresti par sekundi kao da jedan cilindar ne pali kako spada. I to se događa kompletno nasumce a prvi simptomi su počeli još prije par mjeseci dok nije bio značajnog gubitka antifriza. Recimo zadnjih dana pali ok a prije 2 tjedna skoro svaki dan je tak malo tresao. Pa tko tu koga zeza? Sa tim autom ja ne mogu dobit konzistentne rezultate i svaki dan/tjedan si odluči malo drugačije simptome imat. Volvo = trolvo. Auto je s60 2.5t iz 2007 i ima 227.000km. Svjećice su relativno nove, filteri svi zamjenjeni. Coil packovi nisu još nikad mijenjani niti je plinski isparivač servisiran - Landi Renzo IG1, 140.000km. Navodno ne treba jer sve radi kako treba.

Ono što sam do sada provjerio:

-u ulju nema majoneze
-u antifrizu nema ulja
-nema lokve ispod auta niti je išta mokro
-čep brtvi itekako!
-na auspuhu nema nekog ogromnog bijelog dima, naravno nešto ima sada kada je zima došla i hladno ali auto je 2.5t benzinac sa plinom i uvijek je dimio nešto više od prosječnog gradskog auta. dakle tu ne vidim razliku od prije
-tepisi u autu nisu mokri niti ima slatkih mirisa u kabini, nema vode na staklima
-auto se ne pregrijava i radi dobro
-senzor na termostatu je relativno novi, ima koju godinu, isto za termostat, par godina samo
-brtva glave motora je zamijenjena prije 110.000km i nije tada curila
-nema grešaka na motoru
-nema mjehurića u ekspanzivnoj posudi dok auto radi u leru, niti dok je hladan, niti vruć
-jednom sam osjetio lagani miris plina u posudi ujutro ali mehaničari kažu da plin ne može tam doći...
-auto inače lijepo i mirno radi, nema drugih problema osim tog gubitka antifriza i povremeno čudan rad par sekundi na hladno

I sada ako ima itko dobre volje ili ideje dati svoju ideju šta bi tu moglo biti krivo? Glava motora? Začepljen hladnjak pa voda kuha negdje? Isparivač koji pušta negdje? Meni se iskreno ne raskopava cijeli auto i mijenja pola dijelova u nadi da bi nešto moglo biti uzrok. Sutra ili prekosutra sam mislio kod mehaničara da provjeri svjećice da li imaju naslage antifriza na sebi i nadam se da imaju kameru da provjere cilindre da li je koji čist. Isto tako provjerit da li ima ispušnih plinova u antifrizu. I šta još god im padne na pamet. Koji servis u Zagrebu bi to mogao imat i mogao napravit? Ovlašteni? Ti mi nisu baš dragi, a skupi ko vrag.

Hvala!


Vrh
   
 Naslov: Re: Coolant low
PostPostano: pon stu 20, 2017 11:09 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Ajde fino obrisi ekspanzivnu posudi i cep pa ga ugrij pogledaj dali mozda na cepu ne pusta ja sam jedva skontao ali nije puno toliko desi mi se da jednom godisnje po leti upali upozorenje tad dolijem oko deci antifriza vidi kad je vruc da mozda na hlafnjaku negde ne pusta. Ako mozes nek ti istlace rashladni sustav da vide dal.gubi tlak.

Poslano sa mog GT-S7580 koristeći Tapatalk

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
 Naslov: Re: Coolant low
PostPostano: pon stu 20, 2017 1:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Za početak odi u neki servis koji ima instrument za mjerenje co2 u antifrizu,pa češ vidjeti kaj dalje,i servisiraj isparivač dosta je to km obično izdrže oko 120000 km,ne mora znaćiti da je glava,hoće se i blok savinuti pa radi sranja

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
 Naslov: Re: Coolant low
PostPostano: pon stu 20, 2017 11:35 pm 
Offline

Pridružen/a: pon svi 15, 2017 5:04 pm
Postovi: 52
Vozi: VOLVO S60 D5
Lokacija: Petrijevci
Prije otprilike mj. dana imao 90% slican problem. Moj je S60 2006 2.4d 136 kw. Auto je kod mene od 5. mj. tako da ne znam kad je sta mjenjano na njemu ali isto tako povremeno gubio po oko pola litre tekucine. Kako kad bez odredenih vremenskih intervala ili prijedjenih km. Kod mene je bio problem da je pustalo antifriz na metalnoj brtvi kucista termostata. Ali ne ona izmedju kucista i bloka motora nego je kod mene (ne znam kako je kod tebe) kuciste iz dva dijela. I tu izmedju ima metalna brtva na kojoj se istrosila ona diht masa sa kojom je premazana i tu je lagano slinilo, neprimjetno. Novi u trgovini 1200 kn jer se ta brtva ne moze posebno kupiti. Ja sam svoj rastavio, ocistio staru masu sa brtve, namazao novu diht masu, sastavio i od onda ni kapi.

Evo link sa slikom, brtva pod brojem 17 je kod mene bila https://ww2-secure.justanswer.com/uploa ... ostats.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Nadam se da sam bar malo pomogao, sretno!

_________________
KEEP CALM AND DRIVE YOUR VOLVO


Vrh
   
 Naslov: Re: Coolant low
PostPostano: uto stu 21, 2017 1:13 am 
Offline

Pridružen/a: ned stu 12, 2017 12:51 pm
Postovi: 8
Vozi: Volvo S60 2.5T 2007
Da odgovorim:
Čep je suh i nema tragova antifriza. Naručen sam za servis u četvrtak pa će ispitat antifriz za pristutstvo co2. Provjerit svjećice i izmjerit kompresiju. Ne bi bilo loše i coil packove provjerit ako se ikako može? To je sada slijedeće.

Zadnja 2 dana recimo nisam niš trebao nadolijevat antifriza, sve lagana gradska vožnja. Eto, vrlo nekonzistentno, još će reći da izmišljam xD
Svaki dan se svodi na otvori haubu ujutro, provjeri antifriz, vozi se, provjeri antifriz, završi sa vožnjom, provjeri antifriz.

Još jedan novi stari simptom, nakon paljenja toplog auta, lagana trešnja par sekundi i na benzin i na plin. I to samo jedanput, a više puta sam ga palio i nikada ikada niš, sve super. Eto, opet nekonzistentnost. Ja sam naviknut da auto uvijek radi 100% kako spada i ako se javi tako nešto odmah stavljam u simptome, bilo to bezveze ili ne.

Sada čekam četvrtak pa da vidimo što kaže instrument i Volvo servis. Također poznanik ima isparivač koji je već servisiran pa će mi ga uskoro poslat i nevezano uz sve zamjenit. Bolje tu i sada nego negdje na autocesti u pripizdini. Razmišljam i o eventualnom ultrazvučnom čišćenju benzinskih injektora. Sad koliko oni mogu utjecat na rad plina ne znam, ali kod zamjene filtera benzina prošle godine auto se doslovno preprodio, i na benzinu i plinu.


Vrh
   
 Naslov: Re: Coolant low
PostPostano: uto stu 21, 2017 1:17 am 
Offline

Pridružen/a: ned stu 12, 2017 12:51 pm
Postovi: 8
Vozi: Volvo S60 2.5T 2007
Da li je bio osušenih tragova antifriza na kućištu ili je bilo vlažno možda? A gubitak konstantan ili nasumce? Pritisak u cijevima?
Citat:
Prije otprilike mj. dana imao 90% slican problem. Moj je S60 2006 2.4d 136 kw. Auto je kod mene od 5. mj. tako da ne znam kad je sta mjenjano na njemu ali isto tako povremeno gubio po oko pola litre tekucine. Kako kad bez odredenih vremenskih intervala ili prijedjenih km. Kod mene je bio problem da je pustalo antifriz na metalnoj brtvi kucista termostata. Ali ne ona izmedju kucista i bloka motora nego je kod mene (ne znam kako je kod tebe) kuciste iz dva dijela. I tu izmedju ima metalna brtva na kojoj se istrosila ona diht masa sa kojom je premazana i tu je lagano slinilo, neprimjetno. Novi u trgovini 1200 kn jer se ta brtva ne moze posebno kupiti. Ja sam svoj rastavio, ocistio staru masu sa brtve, namazao novu diht masu, sastavio i od onda ni kapi.

Evo link sa slikom, brtva pod brojem 17 je kod mene bila https://ww2-secure.justanswer.com/uploa ... ostats.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;


Nadam se da sam bar malo pomogao, sretno!


Vrh
   
 Naslov: Re: Coolant low
PostPostano: uto stu 21, 2017 8:59 am 
Offline

Pridružen/a: pon svi 15, 2017 5:04 pm
Postovi: 52
Vozi: VOLVO S60 D5
Lokacija: Petrijevci
Bilo je osusenih tragova ali jedva vidljivo i to ne na samom kucistu nego ispod kucista na alu nosacu, mislim od da je to nosac pumpe ili kompresora. Pritisak u cijevima nisam ispitivao. A trosio je bez pravila. A za potrosnju ti ne mogu reci jer ja nekad u jednom dano napravim 300-400 km a nekad po 5 dana ne sjednem u njega jer sam u sluzbenom.

_________________
KEEP CALM AND DRIVE YOUR VOLVO


Vrh
   
 Naslov: Re: Coolant low
PostPostano: uto stu 21, 2017 2:55 pm 
Offline

Pridružen/a: ned stu 12, 2017 12:51 pm
Postovi: 8
Vozi: Volvo S60 2.5T 2007
Opet danas ogroman pritisak u ekspanzivnoj posudi i čuje se kako vrlo lagano zviždi na čepu odnosno ispušta višak pritiska. Također lagani miris ispušnih plinova u posudi. Mislim da je sad 99% sigurno da je brtva otišla :I

Ima li tko preporuku za majstora za Zagreb tko bi to znao kako spada napravit a da je cijena normalna? Imam već rezervnu glavu i poklopac samo se treba obradit prvo. To ću vjerojatno kod Božičevića.


Vrh
   
 Naslov: Re: Coolant low
PostPostano: čet stu 23, 2017 11:59 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ako je več skidanaglava i opet ista stvar,motor van i blok na obradu(brušenje) OBAVEZNO,inače nečeš nista dobiti,jer blok je aluminijski i hoče se savinuti

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
 Naslov: Re: Coolant low
PostPostano: čet stu 23, 2017 1:28 pm 
Offline

Pridružen/a: ned stu 12, 2017 12:51 pm
Postovi: 8
Vozi: Volvo S60 2.5T 2007
Glava je skidana prije i obrađena ali ne zbog curenja vode nego zbog puknuća jedne opruge i ventila. Sa vodom nisam nikada imao problema sve do sad, sve je inače bilo ok, toči i vozi. Druga rezervna glava i poklopac su već na obradi. Nadam se samo da nije košuljica cilindra napukla iz vedra neba ali ne vjerujem.

Htio sam i kupit set brtvi za glavu ali to nema ovdje na moje čuđenje nego je sve pojedinačno, a u trgovinama isto na moje čuđenje ne znaju šta sve točno treba. U setu osim naravno brtve glave, usisa, ispuha, dolaze i još semerinzi za radilicu, pa male gumice za ventile, zato oko svjećica tamo na vrhu glave, pa za vodu negdje ima barem jedna, i još par komada što nemam pojma gdje idu. A kada pitam tu majstora ili u trgovini...err, pa joj, uhm, usis i ispuh... onak zbilja??

Citat:
Ako je več skidanaglava i opet ista stvar,motor van i blok na obradu(brušenje) OBAVEZNO,inače nečeš nista dobiti,jer blok je aluminijski i hoče se savinuti


Vrh
   
 Naslov: Re: Coolant low
PostPostano: sri stu 29, 2017 9:52 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned sij 13, 2013 12:43 pm
Postovi: 97
Vozi: volvo v70 xc 2.4T
Lokacija: Prijedor (BiH)
Slično je i kod mene, 2,4T sa plinom iz 2002. sa oko 308.000 km.
Sve sam se nadao da je nešto drugo ali ipak je morala glava da se skida. Sve se počelo dešavati prije nekih 20-30 dana.
Slični simptomi, prvo mi gubio vodu, vidim hladnjak vlaži kontam to je to. Zamjenim hladnjak ali opet problemi, naspem vodu na Max, voziš 5-6 km upali se upozorenje, crijeva tvrda kao kamen, odvrnem čep voda se vrati do Max, svaka 2-3 dana dospem litru vode. Ponekad poslije paljenja trokira 5-15 s i poslije sve normalno radi i vuče.

Po riječima majstora, nije dihtung izgorio nego glava kriva i to značajno (0,3 mm) i iz tog razloga nabijao kompresiju u sistem za hlađenje na 4. i 5. cilindru, a ponekad voda uđe u cilindar pa trokira dok ne izbaci vodu. Kaže, nisu vijci glave pustili, jedino objašnjenje je da sam ga pregrijao ali nikad nisam primjetio da je kazaljka temperature prešla polovinu i nikad nisam vozio više od 1-2 min kad se upali upozorenje za nizak nivo vode.

Vozim ga već nekih 200-300 km, čini se da je OK, ne gubi vodu, crijeva nisu tvrda, jedino u vožnji temperatura pada na nekih 70 stepeni, a u mjestu stoji na oko 90 i ne ide preko. Kontam da termostat propušta ali je problem što je novi tip i mjenja se sve sa kućištem.

_________________
Volvo V70 XC, '02, 2.4T LPG, 2012 -
Audi A4, '97, 1.8 LPG, 2007 - 2012
Audi 80, '88, 1.8 LPG, 2003 - 2007


Vrh
   
 Naslov: Re: Coolant low
PostPostano: pet pro 01, 2017 11:15 pm 
Offline

Pridružen/a: ned stu 12, 2017 12:51 pm
Postovi: 8
Vozi: Volvo S60 2.5T 2007
Doslovno identični simptomi! Jedva čekam da se skine glava slijedeći tjedan da vidim šta se to točno dogodilo unutra.

Isto tako svi govore pregrijavanje motora. Termostat radi i auto se uredno hladi kada temperatura dođe do ca 102-103C ako se ne varam i onda padne na 95C, a još je i zima sad. I ja taj auto vrlo vrlo rijetko stišćem, eto jedna od rijetkih situacija je bila od Rijeke do Zagreba i tam sam ga držao na nešto većem gasu jer je uzbrdica i ne da mi se 80 vozit na ravnom u 3 trake nego nekih 120-130 i ajde to je određeno optrećenje za motor ali opet nije puni gas 20 minuta onak usred ljeta na +40. Osim toga velik je motor a razvija 90 konja manje nego identičan R brat. Nakon toga lagano cijeli Gorski Kotar pa Zagreb i tada je sve još ok bilo. Da se tada spigala glava pa valjda bi mi javio nešto do Zagreba ali niš. Zatim sam išao u Sloveniju 200km totalno laganini i onda jee tmao javio prvi znak nestanka antifriza. I tek onda nakon što sam se vratio u Zg se javio low coolant i intenzivni problemi. Sada ispada da na tom plinu ne smiješ niš pod opterećenjem. Krstari i to je to.

Citat:
Slično je i kod mene, 2,4T sa plinom iz 2002. sa oko 308.000 km.
Sve sam se nadao da je nešto drugo ali ipak je morala glava da se skida. Sve se počelo dešavati prije nekih 20-30 dana.
Slični simptomi, prvo mi gubio vodu, vidim hladnjak vlaži kontam to je to. Zamjenim hladnjak ali opet problemi, naspem vodu na Max, voziš 5-6 km upali se upozorenje, crijeva tvrda kao kamen, odvrnem čep voda se vrati do Max, svaka 2-3 dana dospem litru vode. Ponekad poslije paljenja trokira 5-15 s i poslije sve normalno radi i vuče.

Po riječima majstora, nije dihtung izgorio nego glava kriva i to značajno (0,3 mm) i iz tog razloga nabijao kompresiju u sistem za hlađenje na 4. i 5. cilindru, a ponekad voda uđe u cilindar pa trokira dok ne izbaci vodu. Kaže, nisu vijci glave pustili, jedino objašnjenje je da sam ga pregrijao ali nikad nisam primjetio da je kazaljka temperature prešla polovinu i nikad nisam vozio više od 1-2 min kad se upali upozorenje za nizak nivo vode.

Vozim ga već nekih 200-300 km, čini se da je OK, ne gubi vodu, crijeva nisu tvrda, jedino u vožnji temperatura pada na nekih 70 stepeni, a u mjestu stoji na oko 90 i ne ide preko. Kontam da termostat propušta ali je problem što je novi tip i mjenja se sve sa kućištem.


Vrh
   
 Naslov: Re: Coolant low
PostPostano: sub pro 02, 2017 2:16 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned sij 13, 2013 12:43 pm
Postovi: 97
Vozi: volvo v70 xc 2.4T
Lokacija: Prijedor (BiH)
Ako kazaljka temp. stoji vertikalno to bi trebalo da je 90 °C. Ako ide preko, na 100, onda nešto ne valja, termostat treba da otvara na oko 90 °C.
Kako sam čuo ovi motori su jako osjetljivi na pregrijavanje, a plin tu sigurno pravi veliki problem. Benzin hladi kompletan kompresioni prostor i donji dio glave, a plin ne, tako da svi dijelovi trpe znatno veće temperature.
Oznaka Min na boci je dosta nisko, skoro u nivou glave, pa ne treba puno da glava ostane bez vode.
Kad počne da nabija kompresiju u sistem za hlađenje oko tih mjesta se formiraju vazdušni džepovi što dovodi do lokalnog pregrijavanja i krivljenja glave, iako je temp vode OK.
Meni je plin jedini logičan uzrok kvara, ali ko će ga znati.

_________________
Volvo V70 XC, '02, 2.4T LPG, 2012 -
Audi A4, '97, 1.8 LPG, 2007 - 2012
Audi 80, '88, 1.8 LPG, 2003 - 2007


Vrh
   
 Naslov: Re: Coolant low
PostPostano: sub pro 02, 2017 6:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ma koji plin , pa ljudi se masovno s tim motorima voze na plin i nemaju takvih problema, taj motor je vjerojatno već prije zaklan kad je na 117000 km glava skidana, i tko zna kako je to i sa kakvim djelovima složeno jer to je ipak malo prerano raskapano, ja bi svakako provjerio blok da nije popigan, a tko zna mozda je i koji vijak popustio


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
 Naslov: Re: Coolant low
PostPostano: sub pro 02, 2017 10:27 pm 
Offline

Pridružen/a: sri stu 29, 2017 1:17 pm
Postovi: 43
Vozi: Astra J
Imao sam takvih problema na BMW-u. Poznata boljka 6cyl motora. Ne znam kako ide kod Volva, i jesu li baš tako osjetljivi, ali bi i kod tebe moglo biti problema sa motorom. Kako kažu kolege, ako nije glava (nema veze što si je radio) onda će biti da blok negdje pušta kompresiju koja dalje u rashladnom sustavu radi sra**a.

_________________
Brisači HR


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan