Sada je: čet ožu 28, 2024 5:26 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 33 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub ruj 22, 2018 11:06 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Danchi tvoj je automatic ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 22, 2018 11:17 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Leonardo, ne moraš se odmah paliti. Pojma nemam da si član na Mitsubishi forumu, zaboravio sam, ne pamtim nadimke po forumima. I ne znam kolika je aktivnost članova na kojem forumu. Osim toga realno je zaključiti da nemaju problema sa svojim autima, jer da imaju bili bi itekako aktivni na forumu. Ja sam samo iznio svoje mišljenje i iza toga stojim. Naravno da svi imaju probleme i ovisi kako naletiš. Ja govorim iz vlastitog iskustva. Volvo u mene više neće. Kome pravo kome krivo.


Zadnja izmjena: kekec01, dana/u sub ruj 22, 2018 1:40 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: sub ruj 22, 2018 11:19 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Ne,manualac


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 22, 2018 11:25 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Problem je u biti što je kod nas i prometu velika hrpa auta iz uvoza od kojih bar 70% ima nerealnu kilometražu uvezeni preko auto kuća za koje znamo da i nisu baš najpošteniji trgovci.Tako da ako ti je,npr.vrisnuo anlaser na 200 tkm,možda je u stvari vrisnuo na 400 tkm


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 22, 2018 10:51 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet svi 21, 2009 3:45 pm
Postovi: 899
Vozi: 2015 XC70 D5 Summum, 2007 Nissan Pathfinder
Lokacija: Crna Gora, Podgorica
Prije nesto vise od 5 godina kupio sam Volvo V70 D5 2004. sa nesto malo preko 406k km na satu, automatik. Nikakvih problema za 80k km koliko sam ja presao sa njim. Da li je mijenjan mjenjac od strane prethodnih vlasnika, ne znam (moguce). Poenta je da sve zavisi kako je auto odrzavan od bivseg/bivsih vlasnika. Ja sam konkretno moj V70 uvezao iz CH i ne kajem se ni jednog dana sto sam kupio auto sa toliko predjenih km. Auto me i dan danas sluzi fantasticno, bez ikakvih problema. Jeste, istina, imao sam problem sa displejom bord kompjutera (nestao ispis), ali sam uspjesno rijesio bez po' muke. Naravno da sam odmah po kupovini zamjenio ulje u mjenjacu i uzivam u svakom predjenom km i dalje.

Prosle godine sam kupio XC70 D5 2007. (ph2 poslednja serija), automatik. Uvezao ga iz Svedske od naseg covjeka koji mi ga je dovezao u dvoriste (nisam bio u obavezi da ga kupim ako mi se ne svidi). Kupljen sa 312k km, ja za nepunu godinu presao sa njim nesto manje od 14k km bez ikakve, ali ikakve greske. I opet mi nije zao sto je auto toliko presao jer je to prava km, a i odrzavan je kako treba. Nedugo nakon kupovine zamjenio sam ulje u mjenjacu, prednjem reduktoru (bevel gear). Ostalo mi je da promjenim ulje u Haldexu i zadnjem diff (i to ce se rijesiti kroz koji dan). Da sam slusao price po forumima i iskustva ljudi koji su vozili krseve od kola, nikad ne bi kupio XC70. Bevel gear kazu da je problematican. Po meni ne moze da crkne osim u slucaju ako ostane bez ulja i zariba, jer je cista mehanika. Kazu problem sa Aisin mjenjacima... Nisu mjenjaci problem, problem je sto je Volvo rekao da se ulje ne mjenja, sto je nebulozno. Drugo, nacin voznje itekako utice na mjenjac. Evo malog poredjenja izmedju V70 koji ima 5 brzina i XC koji ima 6 brzina (nebitno ali eto da napomenem): V70 krece iz nule kao blesav, startan je, jednostavno nije ti ga zao da ga gazis, dok XC70 je potpuno drugaciji. Iz nule ga ne treba gaziti sa punim gasom, jer su mu po meni prve 2 brzine nekako dugacke (vjerovatno jer je AWD) i previse urla kad mu se doda veliki gas, ali kad usalta trecu brzinu moze se ganjati dokle te volja jer onda cupa kako hoces. Znaci, ako gazis XC uvijek kada kreces, nista nece dugo izdrazti, niti mjenjac, niti Haldex...

Zakljucak je da dosta ali dosta ljudi stedi na odrzavanju auta i ugradjuje djelove koje stigne. Takodje problem su i nestrucni majstori koji vole da petaljaju oko svega i svacega i znaju sve marke auta da rade. Tako je kod mene u CG, a vjerovatno i kod vas u HR. Slazem se da su prve serije kod nekih modela Volva imale nedopustive propuste, ali jbg. Licno sam fan Volva i XC mi je cetvrti Volvo u porodici, nisam pristrastan, ali kako je Volvo imao problema tako i svi drugi. Kod nekih ovo-kod nekih ono.

_________________
Volvo 744 TDIC SOLD, 1989. ; 1997. - 2000.
Volvo 855 GLT + LPG Estate SOLD, 1996. ; 1998. - 2020.
Volvo V70 D5 SOLD, 2004. ; 2013. - 2021.
Volvo XC70 D5 SOLD, 2007. ; 2017. - 2021.
Nissan Pathfinder 2.5 dCi DRIVING, 2007. ; 2019. -
Volvo XC70 D5 DRIVING, 2015. ; 2021. -


Zadnja izmjena: urosm, dana/u ned ruj 23, 2018 5:27 pm, ukupno mijenjano 2 puta.

Vrh
   
PostPostano: ned ruj 23, 2018 10:53 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
To Urose o tom ja pričam, nisu getribe problem nego način vožnje i održavanje , hvala na iskrenom postu


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 23, 2018 3:15 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Citat:
Leonardo, ne moraš se odmah paliti. Pojma nemam da si član na Mitsubishi forumu, zaboravio sam, ne pamtim nadimke po forumima. I ne znam kolika je aktivnost članova na kojem forumu. Osim toga realno je zaključiti da nemaju problema sa svojim autima, jer da imaju bili bi itekako aktivni na forumu. Ja sam samo iznio svoje mišljenje i iza toga stojim. Naravno da svi imaju probleme i ovisi kako naletiš. Ja govorim iz vlastitog iskustva. Volvo u mene više neće. Kome pravo kome krivo.
Ne palim se nego samo pobijam tvoje navode.. u kontaktu sam sa mnogim predsjednicima autoklubova te znam kakva je kod njih situacija... Nije točno da nemaju problema pa se iz tog razloga ništa ni ne piše.. točno je to da su forumu kod mnogih zastarili! Točno je to da te automobile uglavnom vozi mlađa populacija koja je na "modernim" oblicima virtualne pomoći.. Točno je to da se sve manje više preselilo na fb ali i dok nije bio fb toliko aktivan to su bili samo usmeni klubovi ili klubovi sa malim brojem članova!!! Ti meni sad hoćeš reći da se na Mitsubishiu ništa ili rijetko kvari? Pa GDI koliko ja znam a znam dobro nije popularan ni kod njihove fan populacije... Hrđa.. nekvalitetna plastika?!...
Nemoj mislit da te ja sad odgovaram na jedno ili nagovaram na drugo! Naprotiv.. nit mi je to želja niti se time bavim...
Naveo sam tamo da nema i ne postoji savršen auto nego samo savršen vlasnik koji uredno i po ps-u se odnosi prema svom automobilu..
Kontaš? Nitko tu ne želi nekoga nagovarati da kupi Volva i priča kako je to savršen auto! Naprotiv nije i ima svojih mušica kao i svaki drugi

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 23, 2018 5:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet svi 21, 2009 3:45 pm
Postovi: 899
Vozi: 2015 XC70 D5 Summum, 2007 Nissan Pathfinder
Lokacija: Crna Gora, Podgorica
Citat:
To Urose o tom ja pričam, nisu getribe problem nego način vožnje i održavanje , hvala na iskrenom postu


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ma nema na cemu, samo sam napisao iskreno kako jeste. Jer ljudi izbjegavaju automatike... naravno izbor je svaciji sta ce voziti, ali ja znam da ako se uzme auto sa redovno odrzavanim automatskim mjenjacem, rijetko kad ce i buduci vlasnik imati problema sa istim dok ga bude redvno odrzavao i pametno vozio.

_________________
Volvo 744 TDIC SOLD, 1989. ; 1997. - 2000.
Volvo 855 GLT + LPG Estate SOLD, 1996. ; 1998. - 2020.
Volvo V70 D5 SOLD, 2004. ; 2013. - 2021.
Volvo XC70 D5 SOLD, 2007. ; 2017. - 2021.
Nissan Pathfinder 2.5 dCi DRIVING, 2007. ; 2019. -
Volvo XC70 D5 DRIVING, 2015. ; 2021. -


Vrh
   
PostPostano: pet lis 19, 2018 12:45 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: ned tra 13, 2014 6:57 am
Postovi: 183
Vozi: S60 D5
Lokacija: Zagreb
Ja sam kupio S60 D5 prije skoro 5 godina. Do sada sam morao reparirati poluosovine i rijesiti solenoide na mjenjacu, zamijeniti kugle i selene na vilicama i nosace motora i reparirao letvu volana. Sve ostalo je zamjena ulja u motoru, filteri i u mjenjacu. Auto kupljen sa 240 000, sad ima 341 000. Motor je u savrsenom stanju i to mi je najbitnije. Ide odlicno, ne trosi ulje i nikakvih problema nemam. Prije sam vozio Audi A6 i to je bila vreca bez dna. Mjenjac otisao, ne lamela i korpa nego mjenjac komplet vrisnuo, turbina otisla, motor poceo trositi ulje, poceo hrdjati na cudnim mjestima, lezajeve kotaca svake godine moras promijeniti i razne druge gluposti. Prije Audia imao Suzuki Swift. 2 puta mjenjac sredjivan zbog tvornicke greske nekog stifta koji drzi sve na okupu. Seleni svkih par mjeseci skupa s kuglama, senzor gasa od 800 eur 2 puta u 5 godina, pikse volana od plastike koje odu nakon 500 km od zamjene, vakuumi na motoru stalno radili probleme, pumpa vode lose konstruirana i jednom godisnje procuri obavezno.
Stari ima A3 1.9 tdi, razletio se motor, sasuo u komadice radilicu, bregastu, klipove. Uzrok: ulje uslo u cilindre i hidroudar sve unistio. Nakon toga rokne turbina. Dakle svaki auto ima svoje probleme. Ali ja bi opet kupio Volvo. Prvo zbog sigurnosti, drugo zbog udobnosti, trece zbog jednostavnosti i cetvrto, jer je brdo bitnih dijelova puno jeftinije nego za druge aute.


Vrh
   
PostPostano: ned sij 27, 2019 6:01 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 258
Vozi: 2015 XC60 D4 133 kW; 2017 S60 T6 270 kW
Citat:
E pa htjeli vi priznati ili ne to su sve manje više izvozane i neodržavane "krame"!
Malo da oživim temu...

Ja sam do sada vozio četiri Volva, a u posjedu sam dva. Prvi moj koji sam uzeo je S60 2001, i to ni manje ni više nego od jednog od članova s ovog foruma.
A zašto sam citirao ovaj gore post? Zato jer sam se nakon kupnje prvog S60 osjećao kao kolega forumaš iz prvog posta (između ostalog isto sam imao problema s tom nesretnom pumpom netom nakon kupnje), i dalje se malo tako osjećam, ali si svaki put to pokušam racionalizirati na način koji je gore citiran. Taj citat je živa istina! Možda bi još samo uz njega dodao da k tome ljudi prikrivaju mane, muljaju i sređuju aute na način da drži vodu dok majstori odu. Morao sam se dobrano isprsiti da dovedem auto u red jer je bio prepun problema koji su se tek naknadno utvrdili, a more njih je bilo prikriveno pri kupnji na ovaj ili onaj način. Ne znam jesam s njim prešao 5.000 km... Ukratko, pošteno me oženio i vrlo dobra škola.
Ja u kupovinu više ne idem bez dijagnostike i bez nekoga tko se daleko više razumije u mehaniku od mene...

A otac kupi V70 isto godište s 200.000 na satu od očito dobrog gazde, pa odvali još cca. 150.000 km bez ikakvih kvarova, samo manjih (redovitih) servisa... Toliko o tome...

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum - prodan
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG
2015 Volvo XC60 2.0 D4 (VEA) Summum
2017 Volvo S60 T6 Polestar


Vrh
   
PostPostano: sub srp 24, 2021 4:47 pm 
Offline

Pridružen/a: uto stu 26, 2019 8:00 pm
Postovi: 21
Evo i ja iz renaulta presao na volvo i malo se usrecio.

Kupim ga od prvog vlasnika volvo s40 1.8i 2004 125ks 139k km.
Ugradim plin i primjetim da trosi 1l ulja na 1000km.
Nista motor na reparaturu. Novi ventili,vodilice,gumice ventila obrada glave. Nove karike. Leteci lezajevi. Novi set mikroremena, pogonskog lanca da je bio rastegnut malo. Nove ngk lpg svjecke i lambda sonda..Ulozio cca 11-12k kuna u motor. Promjenio i selene vilica malo bio desni u banani. I novi prednji diskovi i plocice. Te zadnja plocice i kljesta jer je blokirao cilindar pa jos jedna kljesta jer je preskocio puz...

Napravio 52k km u manje od 2 godine i sad ide trosi zanemarivo ulja. U meduvremenu crko kompresor od klime, zablokirala brava volana popravio je s zeljeznom sipkom. Odljepio se krov...

Imao srece pa mi baba oduzela prednost i razbio ga i zakrpao i prosao ok 1000e u djepu. Dobar je jer su skupi djelovi na procjeni ;)

Imao je i renault svojih pizdarija ali dan danas s 400k km nije otvaran motor(1.6 16v)a na plinu odvrtio 300k km. Ali s obzirom na km i cijenu popravka nije nista manje pouzdan od volva...


Vrh
   
PostPostano: ned srp 25, 2021 12:17 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Nažalost striktno taj model i taj motor su čisti FoMoCo...
S40ka je estetski izmjenjen Ford Focus sa motorom iz istog proizvođača/modela...
Jbg, period kad je volvo bio u vlasništvu Forda gdje su oni sve Volvovo dobro prisvajali sebi a svoja smeća djelili s Volvom... nije serija 40/50/30 loš auto, čak ni ti motori koji su se ugrađivali od strane forda ili PSA, ali nažalost biti vlasnik istih automatski usljeđuje jedna popularna igra.. LUTRIJA.
Nekom se posreći pa tuče kilometre bez ikakvih problema i kvarova a nekoga posere nakon par desetaka tisuća...
Lp

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: ned srp 25, 2021 9:39 pm 
Offline

Pridružen/a: uto stu 26, 2019 8:00 pm
Postovi: 21
Citat:
Nažalost striktno taj model i taj motor su čisti FoMoCo...
S40ka je estetski izmjenjen Ford Focus sa motorom iz istog proizvođača/modela...
Jbg, period kad je volvo bio u vlasništvu Forda gdje su oni sve Volvovo dobro prisvajali sebi a svoja smeća djelili s Volvom... nije serija 40/50/30 loš auto, čak ni ti motori koji su se ugrađivali od strane forda ili PSA, ali nažalost biti vlasnik istih automatski usljeđuje jedna popularna igra.. LUTRIJA.
Nekom se posreći pa tuče kilometre bez ikakvih problema i kvarova a nekoga posere nakon par desetaka tisuća...
Lp
Ma dobro sad smo ga utegli sta se tice motora podvozja i kocnica i svaki dan je u prometu. Udobnost nije losa a to znaci dosta u 2h u autu svaki dan... nebi lose v50 da ima vise mjesta u prtljazniku i d3,d4,d5 motor...


Vrh
   
PostPostano: pon srp 26, 2021 9:50 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
... zašto se kvare? Zašto imaju problema? E pa htjeli vi priznati ili ne to su sve manje više izvozane i neodržavane "krame"!...
Bingo :clap:
Moj prijatelj koji živi u CH kupi auto star 2-3 godine (besprijekoran i uredno održavan, jer im je takav ne samo standard nego i mentalitet), vozi ga 5-6 godina i onda ga opet zamijeni nekim koji je star 2-3 godine.
I kaže: prodam ga prije nego što bi mogli početi problemi s održavanjem, u međuvremenu uredno odrađujem godišnji servis i jedini pravi trošak koji imam je pad vrijednosti u tih 5-6 godina. A ni to nije neka stavka, jer nisam kupio novi auto, a prodao sam ga dok još može postići pristojnu cijenu.
I opet: sve je stvar standarda i mentaliteta - čovjek ima CH standard, a pokupio je i njihov mentalitet.

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: pon srp 26, 2021 1:45 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Slažem sa s tobom... oni su takav narod, a i mogu... s druge strane mi se previše vežemo za auto i onda to odlazi ponekad u nedoglede i ekstremne troškove koje smo svjesni da nikad nećemo moći povratiti... opet, nekome se posreći dok u 90% slučajeva ne.. Švicarci kad vide da je problem sa autom koji financijski prelazi neke njima zacrtane granice, oni se tog auta rješavaju otom potom.. zato se kod njih može povoljno naći auto sa lakšim karambolom ili nekom štetom od par što franaka... majstori i CH su skupi i to je njima momentalno neisplativo, dok je nama s druge strane daleko... a I nisu u EU

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 33 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan