Opet update
Ispostavilo se da VN kabeli i nisu bili onako novi kao što sam mislio, pa su zamijenjeni.
Međutim, nakon par dana "check engine" lampica se opet upaliila, a motor (zagrijan) je opet počeo trokirati...
Tako da je sad situacija ovakva:
1. plinska instalacija - uredno održavana, isparivač servisiran, filter zamijenjen, injektori ispravni, mapa podešena, potrošnja normalna;
2. električna instalacija - novi VN kabeli, svjećice stare manje od godinu dana... a prije par mjeseci zamijenjena je i stražnja lambda sonda.
Ono što nije novo su bobina i razvodnik.
Bobina na pogled djeluje ok (izolacija, spojevi), iako je vjerojatno tvornička.
Razvodnik - da semering pušta ulje onda bi negdje slinio, a ulja nema nigdje. Isto tako, valjda bi se to osjetilo na potrošnji ulja što nije slučaj (prije par dana sam nakon 4.200 km dolio pola litre, što je uobičajeno).
S jedne strane, ne vidim što bi drugo moglo biti osim bobine ili razvodnika (kapa, rotor).
S druge strane, glupo mi je mijenjati redom jedno za drugim dok ne pogodim... na taj način su zamijenjeni VN kabeli, da bi ispalo kako s novima motor radi isto kao što je radio sa starima.