VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

850 2.5 20v (1997.) - pumpa goriva ili nešto drugo?
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=6718
Stranica: 7/8.

Autor/ica:  Števa 071 [ pon sij 28, 2019 4:14 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - pumpa goriva ili nešto drugo?

Ahahaaa


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor/ica:  Mrky [ pon ožu 04, 2019 9:54 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - pumpa goriva ili nešto drugo?

Citat:
Imaš gremline , ja nebi ništa dirao
Auto je punih 10 dana bio parkiran (sa skinutom klemom) i upalio je iz prve.
A onda opet sve po starom :evil:

Autor/ica:  Števa 071 [ pon ožu 04, 2019 10:22 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - pumpa goriva ili nešto drugo?

Nejdem sad sve citati ima auto plin?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor/ica:  Mrky [ pon ožu 04, 2019 11:00 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - pumpa goriva ili nešto drugo?

Ima.

Autor/ica:  Števa 071 [ pon ožu 04, 2019 10:51 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - pumpa goriva ili nešto drugo?

E to te onda hebu dizne od plina , puštaju i zato ne pali od prve, jer bas neki dan riješio jedan s 80 s istim problemom, nove dizne i sve 5


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor/ica:  Mrky [ uto ožu 05, 2019 10:08 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - pumpa goriva ili nešto drugo?

Može li se kako ispitati puštaju li dizne od plina (ili samo neka od njih)?

Jer:
1. kod prvog hladnog starta (ujutro) vergla malo duže... ako prije toga par puta ključem dam kontakt, pa relej nekoliko puta uključi/isključi pumpu i ona nadruka gorivo, pali na prvi zub.
Ako dizne puštaju plin, sad bi smjesa (plin+benzin) trebala biti još bogatija i teže zapaljiva.
2. nakon 10 dana stajanja upalio je iz prve.
Ako su dizne 10 dana puštale plin, onda je paljenje trebalo biti barem jednako teško kao i nakon noćnog stajanja.

Autor/ica:  Števa 071 [ uto ožu 05, 2019 10:21 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - pumpa goriva ili nešto drugo?

Najjednostavnije ti je da potrošiš plin do kraja tako je i ovaj vlasnik tog s 80 skuzio da je fakat do toga ,ili da zatvoriš plin na boci upališ auto i pustiš da prebaci na plin da povuče iz sistema sav plin i onda se vozi dva tri dana na benzin i vidjet ćeš kak će se ponašati ali ako kad dva tri puta daš kontakt i onda pali po tom je onda nešto s pumpom , ventililom


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor/ica:  Mrky [ sri ožu 13, 2019 9:40 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - pumpa goriva ili nešto drugo?

Na poklopcu kutije s osiguračima piše da je na osigurač br. 15 (10A) spojen (uz sve one žaruljice u kabini i daljinsko) još i "diagnostics"... ne piše "data link connector", nego baš "diagnostics". Je li to OBD konektor ili nešto drugo?

Autor/ica:  Števa 071 [ sri ožu 13, 2019 9:45 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - pumpa goriva ili nešto drugo?

Vjerojatno je .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor/ica:  Mrky [ sri ožu 13, 2019 10:23 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - pumpa goriva ili nešto drugo?

A nije neka "pamet" koja utječe na rad motora?

Autor/ica:  Števa 071 [ sri ožu 13, 2019 10:25 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - pumpa goriva ili nešto drugo?

Nebi rekao , a kaj pregara? Osigurači za motor su samo za nj, nemre biti ništa drugo spojeno s njima


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor/ica:  155IE [ sri ožu 13, 2019 11:10 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - pumpa goriva ili nešto drugo?

Citat:
Može li se kako ispitati puštaju li dizne od plina (ili samo neka od njih)?

Jer:
1. kod prvog hladnog starta (ujutro) vergla malo duže... ako prije toga par puta ključem dam kontakt, pa relej nekoliko puta uključi/isključi pumpu i ona nadruka gorivo, pali na prvi zub.
Ako dizne puštaju plin, sad bi smjesa (plin+benzin) trebala biti još bogatija i teže zapaljiva.
2. nakon 10 dana stajanja upalio je iz prve.
Ako su dizne 10 dana puštale plin, onda je paljenje trebalo biti barem jednako teško kao i nakon noćnog stajanja.
Ja sam imao slicam simptom. Auto cesto (ali ne uvijek) nije htio upaliti iz prve, ali iz druge je palio na prvi zub. Tada su mi mijenjali nekakvu membranu (na isparivacu?) jer je kao pustala plin pa je smjesa bila prebogata da bi se kao zapalila. Takvo su mi barem objasnjenje dali. Mozda si i ti u slucanoj situaciji pa nekad pusta, nekad ne pusta plin?

Ja bih ti u svakom slucaju savjetovao da potrosis plin do kraja pa onda vidis da li ce se opet to dogadjati.

Autor/ica:  Mrky [ sri ožu 13, 2019 1:04 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - pumpa goriva ili nešto drugo?

A meni se čini da sam konačno otkrio gdje žive Gremlini :angry-argument:

Ukratko:
Imao sam problem pražnjenja akumulatora, a uzrok je bila žaruljica u pretincu suvozača. Dok to nisam riješio, povremeno sam vozio sa skinutim osiguračem br. 15.
U isto vrijeme imao sam i problem dužeg verglanja motora koji je izgleda bio samo nuspojava, jer kad sad razmišljam unatrag (i čitam stare postove), ispada da je auto oklijevao s paljenjem samo onda kad je osigurač bio skinut, a kad je osigurač bio na mjestu palio je iz prve. Čak je možda sa skinutim osiguračem nakon starta koju minutu radio neravnomjerno… ali neznatno, pa sam to ignorirao.

Od kako sam definitivno riješio kontakt žaruljice u pretincu, vozim s osiguračem i motor pali kao bomba… po buri i po kiši, na toplom i na hladnom, nakon kratkog i dugog stajanja. I kad upali, odmah radi mirno.

Ako netko ima suvislo objašnjenje, rado bih ga čuo.
Jedino što meni pada na pamet je da je preko toga osigurača spojena neka elektronika koja ima veze s radom motora, pa kad nema osigurača elektronika je mrtva, a motor ne zna što će.

Autor/ica:  Števa 071 [ sri ožu 13, 2019 1:14 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - pumpa goriva ili nešto drugo?

Super da je tako, samo kaj nema logike da je nešto vezano s motorom spojeno s tim osiguračem


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor/ica:  Mrky [ uto ožu 19, 2019 11:31 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - pumpa goriva ili nešto drugo?

Citat:
Super da je tako, samo kaj nema logike da je nešto vezano s motorom spojeno s tim osiguračem slika
I ja mislim tako...

A to me opet vraća na početak priče: paljenje je zezalo uvijek kad je bilo problema s pražnjenjem akumulatora. Pa je i osigurač baš tada bio skinut.
Kad god sam imao nafilan akumulator, problema nije bilo. Kad sam stavio novi akumulator, problema nije bilo. Kako je žaruljica i njega praznila, problemi su se vratili. Otkad sam riješio probleme sa žaruljicom, motor pali kao bomba.

Možda griješim, ali moj dojam je da kad napon akumulatora padne ispod neke granice pumpa jednostavno ne uspijeva za onih par sekundi nadrukati dovoljno goriva. Ako okrenem ključ 3-4 puta pa se i relej uključi toliko puta, onda pali iz prve.

Da je pumpa goriva na samrti, ne bi se u ovih par mjeseci više puta dogodilo da proradi, pa onda opet umire. I to baš svaki put kad je akumulator bio pun. Da je nešto drugo oko paljenja ili napajanja, auto ne bi odjednom iz čista mira danima (tjednima) palio iz prve. Isto baš onda kad je akumulator pun. Plin definitivno nije, jer sam prije par mjeseci nekoliko dana vozio bez boce koja je bila na atestu i problemi s paljenjem su bili isti.

Stranica: 7/8. Vremenska zona: UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/