Sada je: sri vel 26, 2020 7:19 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet pro 10, 2010 12:50 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: čet tra 12, 2007 10:18 am
Postovi: 167
Ima li netko ideju kako provjeriti grijače? Auto pali dobro, ali me čisto zanima jel mi svi rade. I kao provjeriti ispravnost (dodatnih) grijača rashladne tekučine?

_________________
S 70, 2.5 TDI, '99


Vrh
   
PostPostano: pet pro 10, 2010 3:17 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet stu 25, 2010 9:16 am
Postovi: 423
Vozi: S40 phII 1.6 2002.g
Lokacija: Vž - Zg
grijače ispitaš tak da skineš žicu s njih (ona gornja koja se drži sa maticom), uzmeš metar žice spojiš na + pol od akumulatora a drugi kraj žice prisloniš na grijač (tam di si skinul žicu)..
Ako se bude iskrilo znači da je grijač ispravan.
To sve ponoviš sa svim grijačima.
ako su črijači povezani moraš prvo sve otpjiti

_________________
...ne vozi brže nego što tvoj anđeo čuvar može letjeti...


Vrh
   
PostPostano: pet pro 10, 2010 4:37 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet stu 25, 2010 9:19 am
Postovi: 21
ili ako imaš dobar instrument pa izmjeriš otpor, grijači su oko 0.5 ohma, ako se ne varam

_________________
slika


Vrh
   
PostPostano: pet pro 10, 2010 9:54 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6327
Vozi: C70
Lokacija: Zagreb
ma starinski nacin majka
skini ga dolje spoji direktno na akumulator i ako se zazari ok ako ne mjenjaj

_________________
S40 TD-2009-2011
850 R-2011-2019
C70-2018-...


Vrh
   
PostPostano: pet pro 10, 2010 10:36 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4514
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Svi ste vi to lijepo napričali ali ima jedan problem :wink: Ti grijači nemaju matice na sebi nego se samo natakne konektor koji je izoliran.A to je sve usljed godina korištenja(toplo hladno) u takvom k....da se ne isplati dirati dok auto pali ok.Jer za popravak toga ima jako malo zamjenskog a svaki konektor košta više i to osjetno nego grijač :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pet pro 10, 2010 10:44 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 416
Lokacija: zadar
Orange je napisao/la:
ili ako imaš dobar instrument pa izmjeriš otpor, grijači su oko 0.5 ohma, ako se ne varam

ovo je vjerojatno najlakši i najboljiu našin, otpor mislim triba biti od 0,3-0,9 Ohm-a
ako se testira spajanjem na bateriju, može se zažariti a da to ipak nije dovoljno za uredan rad
za dodatne grijače rashladne tekućine vrijedi isti postupak

nenad je napisao/la:
Svi ste vi to lijepo napričali ali ima jedan problem :wink: Ti grijači nemaju matice na sebi nego se samo natakne konektor koji je izoliran.A to je sve usljed godina korištenja(toplo hladno) u takvom k....da se ne isplati dirati dok auto pali ok.Jer za popravak toga ima jako malo zamjenskog a svaki konektor košta više i to osjetno nego grijač :wink:

ako sve radi OK, ovo itekako stoji...

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
PostPostano: ned pro 12, 2010 9:43 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: čet tra 12, 2007 10:18 am
Postovi: 167
Problem je u tome kaj ja ne znam kako treba biti OK. Mislim auto pali, ali mu treba jedno 4-5 okreta da upali. Malo glup opis ali otprilike: vu, vu, vu, vu, start. Grijači rashladne tekučine isto ne znam kako rade ispravno. Kad je automatska klima (znači počinje puhati kad može isporučiti topli zrak) i kad je cijelo vrijeme na leru, za to mu treba 3-5 minuta da počne puhati toplo.

Jedna dodatna stvar, koliko znam ne rade svi grijači na 12V (ima nekih koji rade na 5V) tako da ispitivanje "po domače" tj. direktno spajanje na akumulator može uzrokovati da se grijač rastali i da mu otpadne vrh - dalje vam ostavljma da zamislite što slijedi.

Mislim da ću poslušati Nenadov savjet - ako radi ne diraj..

_________________
S 70, 2.5 TDI, '99


Vrh
   
PostPostano: ned pro 12, 2010 8:55 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 416
Lokacija: zadar
napon bi trebao biti 12V na svima, izmjeri kad daš kontakt (hladnog auta), ako nema napona baterije onda je možda relej ili osigurač od grijača, a možeš ih i skiniti i spojiti i direktno na bateriju, neće im ništa biti
što se tiče verglanja, moj je znao verglati puno duže, a nisu bili grijači u pitanju

a ovo da ne puše toplo nakon 2-3 min na leru mi se isto čini u redu, ipak mu triba više da se zagrije, pogotovo u leru

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
PostPostano: pon pro 13, 2010 10:19 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto sij 15, 2008 10:09 am
Postovi: 209
Lokacija: Samobor
Kad se lampica za grijače na instrument tabli ugasi, indicira da su grijači dovoljno dugo radili da se puali auto, ali grijači ostaju raditi još neko vrijeme. A to znači da imaš 70-ak Ampera struje koju vuku grijači, a na to mu još natrljiš anlaser, pa to sve skupa i novi akumulator teško preživljava.

Ovo bu vam se sad činilo glupo, ali nakon kaj se ugasi almpica grijača, pričekajte još malo prije nego okrenete ključ. Nakon par sekundi se po ostalim lampicapa točno da vidjeti kad se grijači isključuju (jače zasvjetle), a onda je puno lakše vužgati auto.

Hebeš diiizel.... :? :?

_________________
S70 2.5 TDI (Trese Do Iznemoglosti) - I to službena kola...


Vrh
   
PostPostano: pon pro 13, 2010 11:19 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 779
Lokacija: Zagreb
mirjo je napisao/la:
napon bi trebao biti 12V na svima, izmjeri kad daš kontakt (hladnog auta), ako nema napona baterije onda je možda relej ili osigurač od grijača, a možeš ih i skiniti i spojiti i direktno na bateriju, neće im ništa biti
što se tiče verglanja, moj je znao verglati puno duže, a nisu bili grijači u pitanju

a ovo da ne puše toplo nakon 2-3 min na leru mi se isto čini u redu, ipak mu triba više da se zagrije, pogotovo u leru


Da, treba mu puno vise da se zagrije. Sad je kod mene ujutro -4 do -5c i treba mu najmanje 10 minuta voznje odn. oko 7-8 km da dode na radnu temperaturu. BTW, gotovo NIKAD ne vozim preko 2000 okretaja dok se auto ne zgrije.

A, u leru se valjda ne bi zgrijao satima.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.


Vrh
   
PostPostano: pon pro 13, 2010 11:22 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 779
Lokacija: Zagreb
Zox je napisao/la:
Ovo bu vam se sad činilo glupo, ali nakon kaj se ugasi almpica grijača, pričekajte još malo prije nego okrenete ključ. Nakon par sekundi se po ostalim lampicapa točno da vidjeti kad se grijači isključuju (jače zasvjetle), a onda je puno lakše vužgati auto.


Ma kaj bi bilo glupo :-)

A, cuje se i klik :violin:

I, da grijaci imaju vise rezima rada ovisno o uvjetima. Sve je lijepo opisano u v4disu.

Zox je napisao/la:
Hebeš diiizel.... :? :?


A, hebiga ;-)

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.

[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan Matijaščić