Sada je: čet ožu 28, 2024 5:45 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet lis 26, 2017 10:54 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Dakle, u vožnji ne primječujem nikakve probleme. Problemi se javljaju kad je auto u leru i stojim na semaforu i to naravno ne uvijek. Prvo je počelo skroz bez veze, primijetio sam da ponekad na leru okretaji padnu i čini se kao da će se ugasiti ali se ipak spasi i dalje je ok. To se dogodi kad je hladan. Onda kada se ugrije ista stvar samo je malo izraženije ali se ponekad i ugasi. Upalim ga normalno i sve pet. Onda prođe i po nekoliko dana bez ikakvih simptoma. Pa onda opet. U zadnje vrijeme je bilo malo češće izraženo, naročito kad je zagrijan a jučer sam imao tolikih problema da sam ga morao ostaviti u gradu na parkingu. Dogodilo se to da čim bih stao na semeforu sa ugrijanim autom, motor se ugasio, pa sam ga upalio i on se odmah ugasio. Onda sam ga upalio i malo stisnuo gas, na brzinu prebacio u D i krenuo. Dok sam vozio bilo je sve ok. Čim sam stao on se opet ugasio i nikako ga nisam mogao upaliti a da se ne ugasi. Navečer idem doma s posla, dođem da vidim kaj bude, auto upali normalno, radi normalno...rekoh idem doma s njime pa kaj bude. Doma sam uspio doći bez stajanja ali čim sam se parkirao opet je počeo šetati na leru ali se nije gasio. Jutros je opet normalno upalio, malo sam se vozio bez ikakvih problema. Ali na posao idem busom, nek se on odmara u garaži. Na Vidi mi izbacuje grešku ECM-250A Long term fuel trim. Moguć uzrok bobine, svječice, kompresija, tlak goriva, frewheel generator (to ne znam što je). Bobine nisu jer se ne bi gasio valjda, isključio bi se jedan cilindar i peri dalje a i ne bi bio problem valjda samo na leru. Svječice su ok, kompresija isto. Mislim da nema veze sa tlakom goriva jer je isto na plinu i na benzinu. Nemam neku ideju odakle krenuti.


Vrh
   
PostPostano: čet lis 26, 2017 12:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Regulator pritiska goriva, takvi se simptomi javljaju kad je pritisak goriva nizak,jer se i na plinu isto dešava''? Imaš u vidi detaljno opisano za svaku grešku šta je,samo treba proučiti,a treba i vremena i dobro znanje engleskog.

a sad vidim da je i na plinu isto :think:

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet lis 26, 2017 2:58 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Prije nego sto ista krenes raditi, provjeri masu na motoru.

Ja sam se zajebavao sa trokiranjem, zutom lampicom, zamijenio bobine i svjecice i na kraju, nakon sto sam vec odustao od toga da ce se zuta lampica ugasiti, probao provjeriti masu i to onaj glavni vod od sasije do straznje strane motora.
Odsarafio vod na motoru, ocistio, stavio malo WDa i zasarafio.

Ljudi moji, ne samo da se zuta lampica ugasila nego je to postao drugi auto. Tih, miran, ne podrhtava vise, nevjerojatno zaista sto mu losa masa moze napraviti.

Tako da, ne budi ti tesko, napravi to pa ak nije, lako ides dalje.

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: čet lis 26, 2017 4:44 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Števa, prvo je počeo zezati na plinu, kad sam ga prebacio na benzin bila je ista stvar. Danas sam čekao da me počne opet je.... da odštekam MAF pa da vidim jeli on ali naravno da je radio bez greške.

V70, možeš li mi objasniti gdje se točno nalazi i spaja taj vod, jer kao što sam napisao, imam volje ali nemam baš nekog znanja.

Edit: Prije cca dva tjedna sam ga upalio toplog i digao mi je okretaje na 3000 i ne spušta. Ugasim, upalim i sve normalno. Odmah sam stavio novi senzor temperature Facet, i nakon toga je bilo bez ikakvih problema jedno deset dana, okretaje više ne diže, samo radi ono što sam već opisao, a to je radio i prije zamjene senzora temperature.


Vrh
   
PostPostano: pet lis 27, 2017 6:17 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Može li mi netko odgovoriti gdje se nalazi taj glavni vod mase, gdje se spaja i kako izgleda, išao bih to pogledati a nemam pojma što tražim. Ne vjerujem da je do toga jer bi bilo prejednostavno ali vrijedi probati.
Pitanje: koje sredstvo da kupim za čiščenje MAF senzora da ne kupim nešto krivo? Hvala!


Vrh
   
PostPostano: pet lis 27, 2017 7:42 pm 
Offline

Pridružen/a: pon ruj 21, 2015 11:37 am
Postovi: 111
Vozi: V40 1.9D
Za ciscenje MAF senzora imas od Liqui Moly sredstvo. Ja kupio u Tokiću.
Evo link na sliku:

https://www.google.hr/search?q=luftmass ... S6ybmzGahM" onclick="window.open(this.href);return false;:

Sent from my NEM-L21 using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: ned lis 29, 2017 12:30 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Uglavnom....Našao sam dva "voda" mase, jedan ide od stražnje desne strane motora na desnu muldu, a drugi od stražnje lijeve strane motora do ispod vjetrobrana kod vozača. Očistio sam oba iako i nije bilo neke potrebe i naravno, nikakva senzacija se nije dogodila. Očistio sam i MAF senzor, isto tako nikakva senzacija :lol: iako su mi sada sve greške od fuel trima u zelenom. Ali....ECM je zabilježio novu grešku.....ECM-720A Immobilizer communication - Faulty communication .....A tu piše svašta, može biti do ključa a može biti i do drugih stvari. Ima li netko kakvih iskustava po tom pitanju?


Vrh
   
PostPostano: ned lis 29, 2017 9:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Probaj s drugim ključem,kakv je aku,ako je on loš može izbaciti tu grešku,ali jako rijetko.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet stu 09, 2017 12:07 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Eto, iako sam napisao da se nikava senzacija nije dogodila, izgleda da ipak je. Auto ne leti ali vuče bolje i ravnomjernije, kad ga gasim ne "stepe" nego mirno prekine. Greške su nestale, barem kod vožnje na benzin, još moram vidjeti jeli što zabilježio tokom vožnje na plin. Automatski mjenjač koji je znao cuknuti/trznuti u nekim režimima vožnje sada to ne radi. Više mi se ne gasi i ne šeće na leru. Mislim da je greška imobilizatora zabiljležena kao nuspojava jer nisam mogao upaliti auto, iako za rezervu imam i drugi ključ u autu, zlu ne trebalo. Ipak se čiščenje MAF senzora isplatilo. Ne znam samo da li je to čiščenje rješenje za prvu pomoć ili će trajati neko vrijeme.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan