Sada je: čet ožu 28, 2024 2:41 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 25 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon lis 09, 2017 11:37 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Prije mjesec dana parkirao sam auto ispred trgovine i kad sam ga nakon 10 minuta opet upalio (bio je zagrijan, pa je odmah prebacio na plin) motor je radio onako „na 3 cilindra“, a kad sam krenuo iz auspuha je izlazila nevjerojatna količina svijetlog dima, pare ili čega već… nakon oko 300 metara motor je sam od sebe opet počeo raditi normalno i dim je nestao… nikad prije mi se ovo nije dogodilo.

Zatim je mjesec dana sve bilo normalno, a onda se prije par dana priča ponovila. Ovoga puta pustio sam ga da radi u mjestu i nakon 2-3 minute opet je sam od sebe proradio normalno. Usput sam napravio fotografiju dima koji je mirisao na benzin (motor je bio hladan, pa je radio na benzin)… napominjem da je fotka na ler gasu, u vožnji je dima puno više.

Sad opet nekoliko dana sve radi normalno, uredno pali i hladan i topao, uredno vuče, ne trza, potrošnja je uobičajena… motor ima 325.000 km, redovno je održavan, nije turbak, ne troši ulje, ne gubi vodu, nema ulja u vodi niti vode u ulju… svjećice su nove, filter plina je novi, razvodnik i bobina su ok, PCV je Nenad očistio prije par godina…

Inače motor NE DIMI uopće, ni na ler gasu, ni pod opterećenjem… prvi put se ovo gore dogodilo kad je motor bio zagrijan i radio je na plin, drugi put se dogodilo kad je bio hladan i radio je na benzin.

slika

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: pon lis 09, 2017 1:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Očito je nesto s strujom ,svjecice kablovi, razvodna kapa-rotor, bobina, senzor radilice mozda


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon lis 09, 2017 8:08 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Citat:
Očito je nesto s strujom ,svjecice kablovi, razvodna kapa-rotor, bobina, senzor radilice mozda


Sent from my iPhone using Tapatalk
Da je gorivo u pitanju, ja bi rekao da bi dimilo crno a ne bijelo ili plavo!! Zar ne?
Da su svijećice, kablovi ili sl. onda bi to bio problem i sad a ne da samo od sebe nestane...

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: pon lis 09, 2017 10:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ako se to dešava kad je vani vlažno , kapa kablovi, napisao je da kad dimi ne rade svi cilindri i smrdio mu je benzin , jer vjerojatno koji cilindar ne radi kak treba .


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto lis 10, 2017 9:54 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Oba puta kad se dogodilo, vrijeme je bilo suho i toplo (kolovoz i rujan).

Miris... bio je intenzivne arome, ne znam je li to miris benzina ili ulja ili možda plina. U svakom slučaju, inače tako ne miriše iz ispuha i čim je motor proradio normalno, miris je nestao.

Boja dima... koliko ja znam, ovakva boja ne upućuje na probleme s izgaranjem (iako rad motora ukazuje da koji cilindar ne radi kako treba), nego na vodu ili ulje u cilindrima. Zato sam i napisao da motor ne gubi ni vodu ni ulje, niti ih miješa. Pa pretpostavljam da je dihtung glave u redu.

Električna instalacija... nepravilan rad motora zbog neispravne električne instalacije dogodi se svaki put kad se motor zagrije i ne nestaje dok god motor radi. Kad se motor ohladi, priča ide ispočetka. I to se ponavlja iz dana u dan, dok se neispravni dio ne zamijeni... bar je moje iskustvo ovakvo. A ja sam ovaj problem imao kod hladnog motora, nije svakodnevan nego se pojavio dva puta u razmaku od mjesec dana, nestao je sam od sebe i nakon toga sam vozio zagrijan motor bez ikakvih problema ili sličnih simptoma.

Svjećice, kabeli, kapa, bobina... sve je ispravno i ono što je trebalo mijenjati zamijenjeno je po "redu vožnje". Zadnje su zamijenjene svjećice prije par mjeseci.

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: uto lis 10, 2017 10:13 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: sri srp 30, 2014 11:28 am
Postovi: 195
Vozi: Volvo V70 D5 '03.
Lokacija: Leštakovec, Varaždin
senzor temperature?
meni se uz to i znao ugasit na semaforu jer je dobivao previše goriva, a na +35 radio pod čokom ko da je -20

_________________
V70 D5 2003. 10.2016.-09.2018.
S40 2.0 1998. 07.2014.-10.2016.


Vrh
   
PostPostano: uto lis 10, 2017 10:57 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Citat:
senzor temperature?
meni se uz to i znao ugasit na semaforu jer je dobivao previše goriva, a na +35 radio pod čokom ko da je -20
Točno to mogao bi biti

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto lis 10, 2017 11:13 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Senzor temperature rashladne tekućine?

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: uto lis 10, 2017 4:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Da ali ne onaj koji je za instrument , nego onaj koji daje computeru motora signal


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto lis 10, 2017 6:14 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
A jel kazaljka temp ponekad skače i pokazuje gluposti?Taj motor ima samo jedan senzor na kučištu termostata

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: uto lis 10, 2017 7:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
A da tak sam si i mislil posto je stariji auto , onda ima vjerojatno dva pina


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sri lis 11, 2017 10:38 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Nisam primijetio da kazaljka temperature skače… doduše, ne gledam u nju stalno. A ni ventilator se ne uključuje više nego prije.
Inače mi je iz „prethodnog života“ s karburatorima poznato kako izgleda kad motor dobiva previše goriva, pa se guši i ne vuče, a troši puno goriva… i tako sve dok se to ne podesi kako treba.
A ovaj moj troši uobičajeno, mjesec dana radi normalno… a onda odjednom par minuta radi kao da je netko skinuo kabel s jedne ili dvije svjećice, pa nakon par minuta opet radi normalno. A ni dim nije crne boje.

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: čet lis 12, 2017 8:55 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: sri srp 30, 2014 11:28 am
Postovi: 195
Vozi: Volvo V70 D5 '03.
Lokacija: Leštakovec, Varaždin
Na mojem prijašnjem benzincu ('98. S40 2.0) je možda dvije godine "čudno šetala" kazaljka od temperature, najviše zimi. Dođe na radnu temperaturu i najedanput je skoro na minimumu, pa se digne skoro na polovicu. Sve ostalo bilo ok, pogotovo ljeti, sve dok nije na +35 nakon 20 km vožnje auto radio pod čokom. Nakon promjene senzora temperature, sve bilo u redu!

_________________
V70 D5 2003. 10.2016.-09.2018.
S40 2.0 1998. 07.2014.-10.2016.


Vrh
   
PostPostano: čet lis 12, 2017 11:26 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
... je možda dvije godine "čudno šetala" kazaljka od temperature, najviše zimi. Dođe na radnu temperaturu i najedanput je skoro na minimumu, pa se digne skoro na polovicu.
Zadnjih par dana pažljivo pratim kazaljku temperature i ne miče se, nego je onako kako je već godinama: motor se relativno brzo zagrije, kazaljka dođe do sredine i tu stoji kao zalijepljena. Ni ventilator se ne uključuje ništa više nego prije (ako je to kakav pokazatelj).
Citat:
... sve dok nije na +35 nakon 20 km vožnje auto radio pod čokom. Nakon promjene senzora temperature, sve bilo u redu!
Je li se to dogodilo jednom/povremeno, ili je tako bilo stalno sve dok nisi promijenio senzor? Jesi li imao lošije primanje gasa, vidno povećanu potrošnju i "začađen" auspuh? I pretpostavljam da ti motor nije radio "na 3 cilindra"...

Jer kod mene se ono o čemu pišem dogodilo jednom, trajalo je svega 300 metara i nakon toga se nije ponovilo punih mjesec dana. Ni u vožnji od 500 metara, ni u vožnji od 50 kilometara, ni kad je topao, ni kad je hladan... motor ne radi pod čokom, prima gas normalno, potrošnja je normalna, auspuh nije "začađen".
Nakon mjesec dana se ponovilo i opet je trajalo par minuta (u mjestu), a sad je već tjedan dana opet sve normalno :think:

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: čet lis 12, 2017 12:01 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: sri srp 30, 2014 11:28 am
Postovi: 195
Vozi: Volvo V70 D5 '03.
Lokacija: Leštakovec, Varaždin
Citat:
... sve dok nije na +35 nakon 20 km vožnje auto radio pod čokom. Nakon promjene senzora temperature, sve bilo u redu!
Je li se to dogodilo jednom/povremeno, ili je tako bilo stalno sve dok nisi promijenio senzor? Jesi li imao lošije primanje gasa, vidno povećanu potrošnju i "začađen" auspuh? I pretpostavljam da ti motor nije radio "na 3 cilindra"...

Jer kod mene se ono o čemu pišem dogodilo jednom, trajalo je svega 300 metara i nakon toga se nije ponovilo punih mjesec dana. Ni u vožnji od 500 metara, ni u vožnji od 50 kilometara, ni kad je topao, ni kad je hladan... motor ne radi pod čokom, prima gas normalno, potrošnja je normalna, auspuh nije "začađen".
Nakon mjesec dana se ponovilo i opet je trajalo par minuta (u mjestu), a sad je već tjedan dana opet sve normalno :think:[/quote]

To kad sam primjetio se događalo stalno.
A druga stvar, taj popravak me koštao 150, s senzorom i antifrizom što je iscurilo prilikom promjene, ne znam koliko je za tvojeg ali mislim da se isplati probati.

Jel ti upali onda kakvu lampicu kad se to počne dešavati, tipa "lambda"?

_________________
V70 D5 2003. 10.2016.-09.2018.
S40 2.0 1998. 07.2014.-10.2016.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 25 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 8 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan