Sada je: čet tra 25, 2024 11:53 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 29 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned kol 11, 2013 10:21 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 975
Eto ja jedan problem riješio a pojavio se drugi :angry-banghead:

Uglavnom motor je dugo verglao i prilično dugo mu trebalo da upali kad je bio potpuno hladan. Prije godišnjega bio ko Bosch majstora koji je pumpu "predihtao" zamijenjene opruge (jedna bila u dva dijela :mrgreen: ) i podešeno paljenje koje nije bilo pravilno podešeno.
Sad hladan auto pali na jedan krug anlasera, mirnije radi i manje dimi. Ja sav sretan, ali nakon nekoliko dana prvi put mi se pojavio novi problem! Znači kad stanem s potpuno zagrijanim (da ne kažem vručim) motorom i ponovo ga palim nakon 1-2 minute dogodi se da vrlo teško upali, ponekad treba i 10-12 sek. vrtit da primi :think: a ako je auto stajao 15 ili više minuta opet pali na dva-tri okreta!

S obzirom da mi je Bosch majstor trenutno na godišnjem i nedostupan, zanima me ima li tko ideju zbog čega se to događa, pogotovo ako je netko imao sličan slučaj.

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: pon kol 12, 2013 1:56 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
Znači kad stanem s potpuno zagrijanim (da ne kažem vručim) motorom i ponovo ga palim nakon 1-2 minute dogodi se da vrlo teško upali, ponekad treba i 10-12 sek. vrtit da primi :think: a ako je auto stajao 15 ili više minuta opet pali na dva-tri okreta!

S obzirom da mi je Bosch majstor trenutno na godišnjem i nedostupan, zanima me ima li tko ideju zbog čega se to događa, pogotovo ako je netko imao sličan slučaj.
Nisam imao takav problem.

Ali, znam da kad je motor jako zagrijan da ECU odgadja paljenje. Pise u VADIS-u.

Mislim da to radi da sprijeci preranu detonaciju...ne znam tocno...

Kad palim jako zagrijan motor umj. na prvi zub (kad je hladan) pali nakon 2-3 sekunde. Tak je oduvijek...

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: pon kol 12, 2013 4:30 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 975
Eto danas uspio dobit bošistu i kaže da pretpostavlja da je problem u senzoru koji očitava temperaturu motora i da ćemo to probat riješit s jednim relejom i otpornikom tako da i na vruče kod paljenja dane bogatiju smjesu.
Sad moram ovako do drugog tjedna dok se ne vrati s godišnjeg.

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: pon kol 12, 2013 5:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
A čemu to, kad se može kupiti senzor, ako je do njega? A vjerojatno da jeste.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pon kol 12, 2013 6:22 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 975
A vidit ću i tu mogučnost, samo koliko sam ja shvatio senzor je vjerojatno ispravan ali s obzirom da je motor s 500 000 km nije baš u bajnom stanju, pa kad je vruč teško upali sa smjesom koja je predviđena po ECU. Sad kad čitam ovo šta je hal napisao čini mi se da je to bio razlog zbog kojega je prije reparature pumpe paljenje bilo prepano namješteno :think:

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: uto kol 13, 2013 11:42 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 975
Eh, da zna li netko gdje se taj senzor nalazi?

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: uto kol 13, 2013 2:58 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Sad ti čekaš mudro da se ja javima a? Iz mog iskustva u pravilu kad taj motor dugo vergla dok je vruč(ili neče uopče upaliti)izgubio je kompresiju.Pohabale se vodilice ventila i ventil dobro ne nalježe na svoje mjesto.Senzor kad zajebava(ako pričamo o senzoru temp motora,jer postoji i snzor temperature nafte koji se nalazi u boš pumpi)onda zna kazaljka temperature šetati gore dole i time nagovješčuje problem tog snzora.Za probu možeš ga promijeniti ,nalazi se na cijevu od hladnjaka onom gornjem tamo gdje ulazi u motor.Tokić facet zamjenski šifra:7.3126 puna cijena 141 kn. Eto

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: uto kol 13, 2013 4:20 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 975
Sve sam se pitao gdje si dosad :mrgreen:

Kompresija nije kao na novom, točnije u rasponu od 24,5 pa do 28 bara. Budem probao ispitat senzor pa onda vidim dalje kak bude situacija.

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: uto kol 13, 2013 5:29 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Kompresija mjerena na vručem ili hladnom motoru :?:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: uto kol 13, 2013 10:17 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 975
Nisam pitao ali mislim da na hladnom. To je bošista radio kad je pumpa slagana i midlim da je spominjao da se to radi na hladno provjereni su i grijači i svi su OK.

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: uto kol 13, 2013 10:20 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 975
Inače večeras počeli brisači otkazivat! Svaki zamah sve sporiji a druga brzina uopće ne radi!
Baš me nešto krenulo :-(

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: sri kol 14, 2013 8:45 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 975
Eto problem brisača riješen metodom koju je dgovorcin opisao za zadnji brisač na V70. Uglavnom zbog prodora vode i oksidacije zablokirala osivina vozačkog brisača i to tako da sam je nakon skidanja jedva okrenuo cijevnim kliještima. Sve rastavljeno dobro očiščeno i podmazano tako da sad brisači lete!

Što se tiče paljenja danas s obzirom da je i vani bilo daleko ispod 30 stupnjeva nije bilo problema nit s paljenjem. Uglavom vidio sam gdje je senzor temperature ali se nisam stigao pozabaviti s njime, samo sam malo konektor nasprejao s kontakt sprejem, pa budem vidio kako bude dalje.

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: čet kol 15, 2013 11:30 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Drago mi je da je nekome moj savjet pomogao :-)

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: ned kol 18, 2013 10:58 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 975
Ma već sam ja to prošle zime radio na svom zadnjem brisaču jer je isto bio zacvikan a bivši gazda je to riješio tako da je otpojio konemtor s motora brisača :-( Jedino se nisam sjetio fotkat i opisat postupak, za tvoj iscrpni opis i fotke skidam kapu - sigurno će nekom zatrebat.

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: sri kol 21, 2013 9:37 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nisam pitao ali mislim da na hladnom. To je bošista radio kad je pumpa slagana i midlim da je spominjao da se to radi na hladno provjereni su i grijači i svi su OK.
FYI,
ne mogu sad naci PDF upute za mjerenje kompresije bas s onim standardnim poznatim alatom...
Tamo pise da se mjeri kompresija dok je motor na radnoj temperaturi :!:

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 29 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 7 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan