Sada je: sri sij 24, 2018 10:37 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet lis 12, 2017 3:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1526
Vozi: 850
Lokacija: Split
Nije problem "popraviti" senzor, ali po svemu sudeći on nije uzrok. Jer da je senzor uzrok, bilo bi upravo onako kako si napisao - problem bi postojao stalno dok god se kvar ne otkloni. A kod mene nije tako... da sad ne ponavljam ono što sam gore već napisao.

Od kontrolnih žaruljica gori samo "check engine" i to stalno, već odavno... ali to je stvar vožnje na plin. Nenad se kod mene jedno vrijeme s tim zezao, mijenjao je i lambdu, ali žaruljica "check engine" se uvijek opet vratila... kako motor radi normalno i troši normalno, a "check engine" gori kod većine (ili svih) koji voze 850 na plin, s ovim sam se prestao zamarati.

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: uto stu 07, 2017 5:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1526
Vozi: 850
Lokacija: Split
U razgovorima sa stručnjacima i „stručnjacima“ ispalo je da uzrok može biti i to što auto u nekom trenutku „izbaci“ motorno ulje koje se (iz ovih ili onih razloga) nakupilo u katalizatoru… :think:

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.

You buy a Mercedes when you are somebody.

You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: čet stu 09, 2017 12:02 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 217
Vozi: Volvo V70 2.4 20v GLT my2000, plin, automatik; Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik
Mrky je napisao/la:
U razgovorima sa stručnjacima i „stručnjacima“ ispalo je da uzrok može biti i to što auto u nekom trenutku „izbaci“ motorno ulje koje se (iz ovih ili onih razloga) nakupilo u katalizatoru… :think:


Dakle, ovo prvi puta čujem...ulje u katalizatoru :roll: Nisam nikakav mehaničar, ali mislim da ulja ne bi smjelo biti (niti iz ovih a niti iz onih razloga). Mogao bih shvatiti da se to događa kod modernih turbodiesela koji se kolju na što nižim okretajima kako bi susjedu/prijatelju/rođaku dokazao da auto troši max dvije litre na 3 tisuće kilometara, ali na tvom motoru to mi ipak nema veze s vezom. Nego što se tiče check lampice, treba vidjeti koju grešku pokazuje, to što se voziš na plin pa se smatra da je normalno da gori check lampica i da se tu ne može ništa nije istina. Lampica ne smije svijetliti. Uzrok greške treba pronaći, a kladim se da je uzrok tvog kvara u mjeraču mase zraka iliti MAF senzoru. Vjerojatno ti u greškama piše nešto kao "long term fuel trim nešto" ili short term fuel trim nešto" a to su ti znakovi da mjerač zeza ako je već sonda ispravna. Zašto ti to govorim? Zato što sam nedavno gledao po Youtubeu kako je čovjek objašanjavao koje sve simptome može uzrokovati neispravan MAF senzor. Imao sam i ja problema, vidi u temi ispod svoje. Kupio sam spray, očistio senzor i što se dogodilo....auto ne leti ali vuče bolje i ravnomjernije, kad ga gasim ne "stepe" nego mirno prekine. Greške su nestale, barem kod vožnje na benzin, još moram vidjeti jeli što zabilježio tokom vožnje na plin. Automatski mjenjač koji je znao cuknuti/trznuti u nekim režimima vožnje sada to ne radi. Više mi se ne gasi i ne šeće na leru. Nadam se da mi se ne bude poslije kad ću ići na posao obiti sve o glavu 8-) :D


Vrh
   
PostPostano: pet stu 10, 2017 1:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1526
Vozi: 850
Lokacija: Split
Ulje u katalizatoru… i meni je to bilo neobično, zato sam i napisao onakav post gore.
Ali idemo redom s odgovorima na tvoja pitanja…

Auto je kod mene 10 godina, od toga zadnjih 5 vozim na plin. Nije zapušten, nego je uredno održavan i mijenjano je manje-više sve prema predviđenim intervalima održavanja ili kad je dotrajalo... više piše u prvom postu.
Plin sam ugradio prije 5 godina i od tada famozna „check engine“ lampica uglavnom stalno svijetli. Svaki put kad je auto bio spojen na dijagnostiku pokazala se greška P0133 (front oxygen sensor slow response), pa je Nenad prije 2 godine zamijenio lambda sondu, ali lampica „check engine“ se opet pojavila nakon možda par stotina kilometara i ja sam s ovim prestao razbijati glavu. Jer motor uredno pali i hladan i topao, vuče ravnomjerno, ulja potroši oko 2 litre na 10.000 km (od čega 3/4 gradske vožnje)… ne „stepe“ se kad ga gasim kao tvoj, niti mjenjač trza (ulje je preventivno mijenjano).

Od svega što si napisao sebe jedino pronalazim u onome da motor radi na niskim okretajima… ja imam laganu nogu na gasu, pa automatik u „economy“ modu tako sam šalta, a meni ne smeta.

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.

You buy a Mercedes when you are somebody.

You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: ned stu 12, 2017 11:50 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 217
Vozi: Volvo V70 2.4 20v GLT my2000, plin, automatik; Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik
Razumijem ja tebe, znam kako je to kad te nešto zeza a ne znaš što je. I dalje stojim iza tvrdnje da nešto nije u redu, ako je sonda zaista ispravna, onda se događa nešto drugo zbog čega ona ima slab odaziv, a što točno...nemam pojma.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan Matijaščić