Sada je: uto tra 16, 2024 10:44 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet srp 16, 2020 3:16 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 10, 2019 1:45 pm
Postovi: 16
Vozi: Volvo v 40 d3 2014
Pozdrav,
evo opet mene jbg.bas me zaredalo par problemcica zadnjih dana i nadam se da ce ovo bit problemcic a ne problem kojeg moze pruzit ATM no da krenem
prilikom stavljanja mjenjaca u polozaj D prije nekih mjesec i pol zacuo se jaci udarac i auto je dobro cuknuo tj. jako se trznuo...probao sam 3-4 puta zaredom momentalno presaltat malo sve polozaje i samo kad bih stavio u D to bi se desilo i bilo je isto...posto sam bio na putu nastavio sam voznju dalje..na iducem zaustavljanju na odmoristu sam ponovo saltao malo i sve je bilo normalno..danas i jucer evo opet isto udarac i trzaj jaci kad stavljam u drive ali isto nije cjelo vrijeme tak nego jedno 2-3 puta u 2 dana..
Kada se to desilo danas stajao sam na parkingu pa sam probao odmah poslhe udarca i trzaja jos saltat da vidim oce prestat i nije..zatim sam se pomaknuo sa autom pol metra naprijed i prestalo je pri iducem saltanju
Auto sam kupil prije 3 god.dok je imal 80k..sad ima 130k i nisam mjenjao ulje u getribi jos a planirao sam ubrzo iako u volvu vele da nema potrebe za mjenjanhem ulja u mjenjacu ako auto nije vukel prikolicu.
Pitanje na koje ce mi vherojatno odgovorit gospon Števa :geek: :D ((i svi drugi koji znaju kaj bi moglo bit su dobro dosli sa odgovorom naravno samo mi je Števa vec 2- puta pomagal savjetima))) je dali je to normalno da se sa vremena na vrijeme tak strza pri prebacivanju u Drive i koji bi mogli biti razlozi..I u slucaju da moram mehanicaru dali je svejedno da idem u bilo koji servis specijaliziran za ATM ili bi bolje bilo ovlasteni Volvo.
Hvala


Vrh
   
PostPostano: čet srp 16, 2020 3:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3801
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Mijenjaj ulje odmah , ne znam od kud si ako si ZG i okolica javi se na pm


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet srp 16, 2020 6:18 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 10, 2019 1:45 pm
Postovi: 16
Vozi: Volvo v 40 d3 2014
Hvala na odgovoru, rođen sam i zivil u ZG kraju a sad vec nekoliko godina zivim tu u svabiji sa zenom tak da nis od domaceg servisa
Zval sam volvo tu i rekli su da me izmjena ulja u getribi dode oko 350e tak da cu se tu sad predbiljezit za servis iako nisam ljubitelj njihovih usluga..neznam kolko kod nas dode zamjena u ovlastenom ili nekom koji nije ovlasten ali radi getribe automatske tipa Maslić...nije problem platit za dobar servis ali kad su tu neki servisi po 2 ili 3 neki i vise puta skuplji nego kod nas onda jbg..sisanje ovaca na najace .ovdje su servisi za sve aute opcenito pre pre skupi em nepouzdani kolko cujem od ljudi ...cak i same svabe to vele...i svi servisi drugi se najvise kuze naravno u golfove,bmw i takve tak da..

Nadam se da nije nastala steta neka velika sada..

I jos jedno pitanjce..dal se uvijek kod izmjene ulja u ATM prazni svo ulje ili..jer mi he zenska u jednom od volvo servisa tu rekla sad kad sam zval da ce cjena ovisit kolko ulja novog nadoliju unutra jer kao netreba se svo ulje van pustat..u drugom servisu volvo to nisu nis rekli nego samo okvirnu cijenu i to je to


Vrh
   
PostPostano: pet srp 17, 2020 6:46 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3801
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
12 litara jer se ispire sustav cijeli, kod nas bi te došlo oko 1600 kn mislim da su sad spustili cijenu, a i ja sam tako znao naplatiti


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet srp 17, 2020 1:50 pm 
Offline

Pridružen/a: pon lis 08, 2018 8:38 am
Postovi: 28
Vozi: Volvo S80 D3
Kako je Števa rekao, mijenjaj ulje bez obzira na to što kažu u ovlaštenom. Imam D3 i TF80SC u Volvu S80 iz 2012 pa sam dosta to proučavao. Događala mi se ista stvar prilikom ubacivanja u iz P u D ito uglavnom po toplom vremenu kada bi auto bio dulje na suncu. Navodno je to česta pojava na tim getribama koju neki popravljaju samo ponovnom adaptacijom. Ja sam odlučio promijeniti ulje kako treba i stvar se riješila uz to i novu adaptaciju getribe, tako da svakako preporučam.

Sad, kako i gdje napraviti promjenu ulja, to je već pitanje. Cijena koju si dobio i nije tako skupa ako rade na pravilan način jer 4-litre ulja koje prema specifikaciji Volva ide u tu getribu košta oko 87eur (skandix), a treba 12 litara da se ulje promijeni kako spada. Prije 2011. je išlo ulje JWS3309 pa bi Števina cijena mogla i odgovarati, a onda je došla druga generacija TF80SC i ide JWS3324 koje je puuno skuplje.

Kod jednog nešeg ovlaštenog servisa cijena zamjene ulje je 2627,57 kn (s PDV) s time da potroše samo 8l ulja.

Kad sam vidio kako neke stvari rade u ovlaštenim servisima odlučio sam napraviti zamjenu sam jer je pravilna procedura, a posebno količina ulja, dosta bitna. Za sada sam napravio 40.000km bez problema nakon zamjene. Osim ulja treba nabaviti aluminijsku brtvu i o-ring za čep za podešavanje razine ulja te imati Vidu za resetiranje i adaptaciju getribe.

Dobar video: https://www.youtube.com/watch?v=EAb9p8Wph-M


Vrh
   
PostPostano: pet srp 17, 2020 7:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3801
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ja u sve getribe sam stavljao 3309, makar je ovo novije zeleno al kad se ispire nema vise zelenog traga ja doduše nisam u vidi gledao koje je ulje za noviju getribu jer smo u servisu tako radili i rečeno mi je da su samo boju zamijenili , bas ću pogledati u vidi kaj piše


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet srp 17, 2020 8:03 pm 
Offline

Pridružen/a: pon lis 08, 2018 8:38 am
Postovi: 28
Vozi: Volvo S80 D3
Neznam za zeleno, ali ulje koje sam stavljao (JWS3324) bilo je crvene boje kao standardi ATF. Radi se o: https://www.skandix.de/en/spare-parts/a ... l/1052289/
Dosta sam se mislio hoću li staviti 3309 ili 3324 tip ulja pa sam ipak odlučio ne riskirati...


Vrh
   
PostPostano: pet srp 17, 2020 8:36 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 10, 2019 1:45 pm
Postovi: 16
Vozi: Volvo v 40 d3 2014
Jedna ponuda koju sam dobio od volva od 350e zamjenu ulja ukljucuje tj.placam 8l ulja dok druga ponuda ukljucuje za 400e 12l ulja ..posto ste obadvoje rekli da pravilna zamjena ukljucuje 12l ici cu kod njih...drugi su mi pak neki rekli da bi samo dolijali ulja kolko treba tak da ima svakakvih ponuda

Zanima me ak zna ko od vas dali je to bas originalni fordov motor 5cylindarski 2.0 dizelski unutra ili neki preinaceni volvov patent...i buni me koja je tocno getriba tj koji proizvodac...jeli fordova ili aisinova ona tf80sd...

Jer danas sam bio kratko samo kod jednog covheka tu naseg koji ima svoj servis i veli da popravlja getribe vec dugi niz godina iveli da je nutra identicni ford focusov motor ali da nije siguran koju getribu ima..rekao je da misli da je fordova...ja pak kad recimo ukucam u nekom online shopu podatke o autu i da ocu kao kupit ulje za ATM izbacuje mi samo ulja za tu tf80sd..lagano sam zbunjen..trazim po netu i totalna je zbrka...auto je znaci v40 d3 2015( kao early year do 3mj.iako je prvu regustraciju imal 2014 al kolko sam skuzil to ide po kvartalima tak da iako pise i u knjizici da je 2015 godiste u biti je 2014)) 1984cc i 150hp..za laika pout mene sve dosta zbunjujuce..i koja od tih dviju getriba bi trbala bitbbolja u pravilu


Vrh
   
PostPostano: pet srp 17, 2020 9:18 pm 
Offline

Pridružen/a: pon lis 08, 2018 8:38 am
Postovi: 28
Vozi: Volvo S80 D3
Mislim da po Volvo Vida uputstvima čak ide samo 8l za zamjenu, ali iz iskustva znam da je to malo pogotovo ako ulje nije mijenjano više od 80.000km. Ja sam izmjenu radio na 130k i tek nakon 12l je bilo ok ulje koje je izlazilo vani.

D3 motori s 5 cilindara (D5204T2, T3, T6, T7) su izvedenica D5 2.4 motora sa smanjenim hodom klima koji je čisti Volvov dizajn i vuče korjene iz brodskih Volvo Penta motora. "Fordovi" (PSA) motori su 1.6D i 2.0D s 4 cilindra. Getriba je 100% TF-80SC.


Vrh
   
PostPostano: pet srp 17, 2020 9:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3801
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Točno je sve kaj je kolega rekao , od kud ovom da je 5 cil Ford motor i getriba , taj nema pojma ni o Fordu, a ni o Volvu , nemoj k njemu ići ni slučajno , a možeš i napisati šasiju od auta pa ti točno sve napišem o autu


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet srp 17, 2020 9:32 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 10, 2019 1:45 pm
Postovi: 16
Vozi: Volvo v 40 d3 2014
Jel mi vjerujes da sam bio radi nekih sitnica kod 3-4 razlicita majstora i svaki pjeva svoju pjesmu..cak i volvo ovlasteni oko nekih stvari drukcije pricaju..to je za nepovjerovat

Recimo di god trazim za getribu vise manje mi svugdje baca da je tf80sd u volvu 40 tih specifikacija...7f80sc mi nigdjevne izbacuje za moj model vec za xc 60 itd..pa ti reci nekaj...jedan covjek napisal je mojoj zeni na facebooku da je imal isti problem ko i mi to sa trzanjem i da je isel mjenjat ulje u volvo i da su mu na kraju update softvera napravili i da mu se poslhe toga nije ponovilo vise...za ulje su rekli da ak ce ga mjenjat da se mjenja na 300k..sad ti reci nekaj...za motor sam i ja cital prije ovo kaj si tibnapisal i to sam rekel ovom mehanicaru danas i on mi je rekel da je 100 pisto fordov motor..da je identican motor u focusu


Vrh
   
PostPostano: pet srp 17, 2020 9:35 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 10, 2019 1:45 pm
Postovi: 16
Vozi: Volvo v 40 d3 2014
Kolko vidim cijene u ovlastenom kaj se tice zamjene ulja ovog u HR i DE i nisu previse razlicite


Vrh
   
PostPostano: ned srp 19, 2020 1:22 pm 
Offline

Pridružen/a: pon lis 08, 2018 8:38 am
Postovi: 28
Vozi: Volvo S80 D3
Da, izgleda da su iz nekog razloga u V40 stavljali TF-80SD koja ima mogućnost AWD-a. U biti se radi o istoj getribi što se tice ulja.

Prenosim:
The TF-80 SD variant is 'AWD capable' - it has the mountings and PTO to have the transfer case for the rear propshaft and Haldex diff . The transfer case/angle drive is only fitted for vehicles with AWD though (it is bolted onto and takes it's power from the RH driveshaft output of the transmission, so a shorter RH front driveshaft is used)

Softwerska adaptacija ce vjerojatno rijesiti problem udaraca na neko vrijeme, ali nece rijesiti problem da se vozis s dobrano potrosenim i prljavim uljem u getribi.

Ovo s 300k km iz servisa je glupost jer proizvodjac getribe deklarira 80k km za zamjenu ulja. Nikome od njih nije u interesu da getriba radi dugo nakon isteka garancije :D


Vrh
   
PostPostano: ned srp 19, 2020 2:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3801
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Znaci v 40 modelna g 2015., D5204T6 motor 5 cil jedna turbina ,točno ne znam kolko je ks ( možda 150,163) to ne piše u vidi , ulje 0/30 a5/b5 5.9 l, interval 1.god ili 30000 km, getriba TF-80 SD , u vidi piše da ide 8 l , al ja bi isprao sa 12 l jer 8 l su dva punjenja(kad se odvine cep izađe oko 3.5l) br ulja 31256774 (1l) i da kaže daje to JWS 3324, vjerojatno je zeleno , al velim mi smo i kad je bilo zeleno stavljali atf 3309, sad vidim da febi ulje je crveno, mobila nema u ovom web shopu kojeg imam tak da ne znam kakve je boje u mobilu


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned srp 19, 2020 2:51 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 10, 2019 1:45 pm
Postovi: 16
Vozi: Volvo v 40 d3 2014
Decki puno hvala na pomoci i razzrjesenju nekih nedoumica kaj sam imal..definitivno idem mjenjat ulje kod onih ovlastenih koji su rekli da ce mjenjat sa 12l..

Jel se i mjenja filter obavezno kod te izmjenei jel uopce postoji filter kod tog modela jer sam cital da neki stariji nemaju filtere ulja u getribi jer nitko od njih nije naveo filter u cijenu samo dihtunge tj.gumice neke


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan