Sada je: čet ožu 28, 2024 11:22 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 4 posta ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto svi 26, 2020 5:51 pm 
Offline

Pridružen/a: ned svi 10, 2020 12:37 pm
Postovi: 2
Dizne? dakle, V60, 1.6 drive, 84kW...zadnjih tjedana se gasi na leru nakon hladnog starta, treba gas dodavati da ne crkne...prvih 3-4 minute jedva prodiše, kasnije više-manje OK.
Ponekad u vožnji ko da izgubi snagu, osjećaj ko da je "zraka" ili vode u sistemu...dijagnostika pokazuje sve 4 dizne. E sad, po internetu piše svaša,
može: 1. čišćenje 2. repariranje 3. kupnja novih
Zvao Purića, cca 8500 kn repariranje, cca 11.500 kn nove...
Ima (ne)tko iskustva s ovime?
DP


Vrh
   
PostPostano: uto svi 26, 2020 9:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Jesi bio na volvo dijagnostici ? Prvo se upali kalibracija i ide voziti u dosta slučajeva pomogne


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet lip 25, 2020 9:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 02, 2019 8:33 am
Postovi: 709
Vozi: S60 D2 DriveE
Ja imam S60 sa istim motorom i imam već duže vrijeme zapisane greške na dvije dizne. Hvala Bogu pa nemam još problema u vožnji. Isto tako imam i poznanika/druga koji ima diesel common rail servis, servisira sve vrste injektora, pumpe visokog pritiska, Bosch pumpe, ima sve certifikate i opremu i baš se u to razumije. Pošto sam čitao svašta o tim diznama, priče da se ne mogu reparirati i tome slično, nazvao sam ga i pitao za moj slučaj prije dvadesetak dana i rekao mi je sledeće:

''Ti motori su poznati po problemima sa tim Siemens injektorima. Najčešće se dešava da oslabi piezo element (elektronski dio) na dizni i onda ona više ne radi kako treba. Rade se reparacije bez problema, oni urade barem jedan taj motor sedmično. Reparacija kod njega košta od 100-250 KM (380-950 kn) po injektoru, zavisno od stepena oštećenja. Naravno injektori se testiraju prije i poslije a mislim da dobiješ i neku vremensku garanciju. A novi injektori su 370 KM (1400 kn) po komadu.''

On se nalazi u Kozarskoj Dubici (blizu granice sa HR, oko 20-ak km od Novske). Ne znam odakle si i je li ti to daleko, ako hoćeš mogu napisati podatke. Evo link za jedan njegov oglas:

https://www.olx.ba/artikal/28380036/ser ... injektora/


Vrh
   
PostPostano: čet lip 25, 2020 9:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Da al zna proći sa kalibraciom, naravno sa vidom, to smo puno puta radili


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 4 posta ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan