VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

S60 T4 R-design 2014
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?f=53&t=14214
Stranica: 2/2.

Autor/ica:  icokt [ uto lip 25, 2019 11:52 pm ]
Naslov:  Re: S60 T4 R-design 2014

Moram priznat da nisam nikada čuo za Volvo motor 4 cilindra i 1984 ccm, a ne mogu ga naći ni u VIDA-i. Ne kažem da ne postoji, ali sam tražio na više mjesta nešto o tom motoru i nigdje nisam našao.

Znam za 1984 cc, 5 cilindara i on je dolazio u prvoj generaciji S60, a za drugu generaciju nisam siguran (u VIDA-i ga čak nudi kao opciju, ali nigdje drugdje nisam pronašao tu informaciju).

No, nebitno. Znači, Ford motori su 1999 ccm i 1596 ccm (oba benzinci) i PSA motor je 1560 ccm (dizel). To je to. Ostalo je sve Volvo.

Autor/ica:  pocetnik [ sri lip 26, 2019 9:25 pm ]
Naslov:  Re: S60 T4 R-design 2014

VolvoV50 je napisao/la:
6. 2.0T je opcija (negativnost je potrošnja),

7. T5 je opcija (negativnost je potrošnja),

8. Drugi T5 je opcija (negativnost je potrošnja),

9. Oba T6 su za zaobići, jer previše troše

VolvoV50 je napisao/la:
Ostale motore sam ja nabrojao, a ti si me potsjetio na taj T5 AWD (2.5 - 2497 cc) kojeg si ti nabrojao. Na njega sam bio zaboravio. Redni/linijski sa pet cilindara je i ima 187 kW. Ugrađivao se od 2013. do 2015. godine. Znam da ga moj jaran nije uzimao u obzir, jer je prevelik potrošač.

VolvoV50, što je po tebi prevelika potrošnja?

Autor/ica:  VolvoV50 [ čet lip 27, 2019 11:17 am ]
Naslov:  Re: S60 T4 R-design 2014

Milosh je napisao/la:
Jesu li mogli to više zakomplikovati..

Teško da jesu. :D
icokt je napisao/la:
Moram priznat da nisam nikada čuo za Volvo motor 4 cilindra i 1984 ccm, a ne mogu ga naći ni u VIDA-i. Ne kažem da ne postoji, ali sam tražio na više mjesta nešto o tom motoru i nigdje nisam našao.

Znam za 1984 cc, 5 cilindara i on je dolazio u prvoj generaciji S60, a za drugu generaciju nisam siguran (u VIDA-i ga čak nudi kao opciju, ali nigdje drugdje nisam pronašao tu informaciju).

No, nebitno. Znači, Ford motori su 1999 ccm i 1596 ccm (oba benzinci) i PSA motor je 1560 ccm (dizel). To je to. Ostalo je sve Volvo.

Možda i ja griješim, ali eto mi kako smo istražili došli smo do tog podatka.

Da, to kako si sumirao je tačno. Što se tiče dizelskih motora, po meni nema fule ni sa jednim Volvovim dizelom. Ja lično samo ne bih uzeo taj PSA 1.6. Da su u pitanju PSA 2.0 i/ili 2.2, onda bih ih uzeo bez problema.
pocetnik je napisao/la:
VolvoV50 je napisao/la:
6. 2.0T je opcija (negativnost je potrošnja),

7. T5 je opcija (negativnost je potrošnja),

8. Drugi T5 je opcija (negativnost je potrošnja),

9. Oba T6 su za zaobići, jer previše troše

VolvoV50 je napisao/la:
Ostale motore sam ja nabrojao, a ti si me potsjetio na taj T5 AWD (2.5 - 2497 cc) kojeg si ti nabrojao. Na njega sam bio zaboravio. Redni/linijski sa pet cilindara je i ima 187 kW. Ugrađivao se od 2013. do 2015. godine. Znam da ga moj jaran nije uzimao u obzir, jer je prevelik potrošač.

VolvoV50, što je po tebi prevelika potrošnja?

Ne meni, nego mom jaranu koji je tražio da kupi S/V60 druge generacije (samo benzinca). Njemu je puno/previše sve što troši gradske vožnje 11 litara i više, jer mu je barem 90% gradska vožnja, a on prelazi 17-19.000 km godišnje.

Svi ti motori koje si citirao, definitivno trošo preko 10 litara gradske vožnje. A sa mojim jaranom se mogu složiti da bi i meni to bilo previše, jer cijena benzina u BiH je skoro 2,50 KM.

Autor/ica:  VolvoV50 [ čet lip 27, 2019 12:01 pm ]
Naslov:  Re: S60 T4 R-design 2014

Mx2 je napisao/la:
Znači 2.0 su opcije.
Moram to istražiti šta se nudi sa tim motora.

Skroz su zakomplicirali sa motorima.
Dali itko zna šta su baš volvo i motori od 2013 do danas i dizel i benzin.

Pa eto za koje znam, napisao sam ti po godištima od kada do kada se koji motor ugrađivao.

Autor/ica:  pocetnik [ pet lip 28, 2019 9:37 am ]
Naslov:  Re: S60 T4 R-design 2014

Nije da ja kažem kako je 11 L malo, ide to i gore i dolje još koju litru, ovisno o tome koliko se često staje-kreće i koliko je noga teška.
Ali nemojte mi reći da D5 troši bitno manje u identičnom režimu rada. :naughty:
A uvijek postoji i opcija plina...

To što pije, to i ide.

Ovo me potaklo da otvorim temu za potrošnju: http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?f=11&t=14224

Autor/ica:  VolvoV50 [ pet lip 28, 2019 10:40 am ]
Naslov:  Re: S60 T4 R-design 2014

Evo naprimjer tvoj S60 II 2.0T, vjerujem da tipične gradske vožnje troši 11-12-13 litara. Dok naprimjer D5 sigurno troši 9-10. Ima tu razlike u 2-3 litra, ali ja sam opet uvijek na strani benzinaca. Jeftiniji za servisirat i održavat, manje se kvare, jeftiniji dijelovi.

A još su sada i turbo benzinci su tu u svakodnevnoj upotrebi, koji su smanjili jaz u potrošnji između dizela i benzinaca. Benzinac je zahvalan na otvorenom, ali gradska vožnja je ta gdje se potrošnja istakne.

A što kažeš i ide da valja.

Autor/ica:  155IE [ uto srp 02, 2019 2:33 pm ]
Naslov:  Re: S60 T4 R-design 2014

VolvoV50 je napisao/la:
Ne meni, nego mom jaranu koji je tražio da kupi S/V60 druge generacije (samo benzinca). Njemu je puno/previše sve što troši gradske vožnje 11 litara i više, jer mu je barem 90% gradska vožnja, a on prelazi 17-19.000 km godišnje.


Onaj tko godisnje radi skoro 20k km bi trebao razmisljati o dizelasu, a ne o benzincu.

Autor/ica:  VolvoV50 [ čet srp 11, 2019 3:16 pm ]
Naslov:  Re: S60 T4 R-design 2014

Naravno da ne bi. Posebno ne ako uzmemo u obzir da se radi o barem 90% gradske vožnje koja je smrt za određene komponente modernih turbo dizerla (DPF, EGR, katalizator, MAF...).

I plus što svaki taj isti moderni turbo dizel po gradu troši 8-9 litara, što nije puno manje od turbo benzinca.

Stranica: 2/2. Vremenska zona: UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/