Sada je: čet ožu 28, 2024 5:10 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet sij 22, 2015 12:50 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 21, 2015 10:39 pm
Postovi: 17
Vozi: S60 D3 2010 god.
Dakle, dešava se sljedeće: kod duže vožnje s upaljenom klimom, auto gubi cca 1l antifriza na 700-800 km, s ugašenom klimom cca 1-2 deci na isto toliko km.
Prethodno je već bio na vizualnom pregledu kod 2 mehaničara..nitko niš nije našao.
Sumnjam na hladnjak kabine ili neki od popratnih djelova.
Zanima me jeli netko imao sličan problem s ovim modelom Volva ili nekim drugim?
Svaka info i/ili savjet je dobrodošao! Hvala


Vrh
   
PostPostano: čet sij 22, 2015 1:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Pogledaj od posude za tekucunu donji dio da ne gubi na crijevu da selna nije popustila isto pogledaj cep na njoj da nepusta meni je tu pustao ali ne toliko oko 2-3 deci na 1000km
I kad je hladan probaj odvrnuti cep sa ekspanzivne malo sistanja je ok a puno je problem nebi te strasio sa verzijama nabijanja tlaka u rashladni sustav

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: čet sij 22, 2015 2:28 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 21, 2015 10:39 pm
Postovi: 17
Vozi: S60 D3 2010 god.
Pogledat cu ispod posude svakako iako bi to trebalo vec biti provjereno. Sto se cepa tice to je iskljuceno posto sam namjerno cistio okolo da vidim jel ima tragova pustanja.
Takodjer pritiska je vrlo malo kod otvaranja kad je hladan. Vec kad smo kod ekspanzione...da li je normalno da nakon otvaranja razina tekucine poraste za prst-dva??


Vrh
   
PostPostano: čet sij 22, 2015 2:41 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sri svi 28, 2008 2:47 pm
Postovi: 277
Vozi: V40 CrossCountry D4
Lokacija: Rijeka
Stari ima XC60 D3, i već mu je promijenjen cijeli motor na 40tkm zbog gubitka rashladne tekućine. Ista stvar se počela događati i sa novim motorom, mislim da je rekao da neka brtva izgori... nisam 100% siguran, mogu ga pitati šta su mu točno rekli u servisu.

A očito je ovo boljka neke serije motora. Baci oko na opis ovo oglasa http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-xc60- ... s-13462482" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: čet sij 22, 2015 2:50 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 21, 2015 10:39 pm
Postovi: 17
Vozi: S60 D3 2010 god.
Pretpostavljam da se odnosi na brvu glave odnosno dihtung...al da su mijenjali cijeli motor radi toga je vrlo cudno. Kako god ako bi bio dihtung primjetili bi se tragovi/emulzija u ekspanzionoj i/ili na cepu ulja...takodjer bi se vidjelo na ulju. Mozda je kod starog osao blok motora..pa su zato mijenjali. Ajd vidi sta su mu rekli te kako mu se manifestirao taj gubitak..tj. koliko i kada? Hvala


Vrh
   
PostPostano: čet sij 22, 2015 5:22 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sri svi 28, 2008 2:47 pm
Postovi: 277
Vozi: V40 CrossCountry D4
Lokacija: Rijeka
Citat:
Pretpostavljam da se odnosi na brvu glave odnosno dihtung...al da su mijenjali cijeli motor radi toga je vrlo cudno. Kako god ako bi bio dihtung primjetili bi se tragovi/emulzija u ekspanzionoj i/ili na cepu ulja...takodjer bi se vidjelo na ulju. Mozda je kod starog osao blok motora..pa su zato mijenjali. Ajd vidi sta su mu rekli te kako mu se manifestirao taj gubitak..tj. koliko i kada? Hvala
Prvi put je mijenjan motor, drugi put je mijenjana brtva.

PItati ću ga poslje malo detaljnije...


Vrh
   
PostPostano: čet sij 22, 2015 5:25 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Zar servisi nisu upoznati sa problematikom ili nisi ih pitao ???

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: čet sij 22, 2015 6:47 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 21, 2015 10:39 pm
Postovi: 17
Vozi: S60 D3 2010 god.
Bio je prethodni vlasnik u Moto-Risu na provjeri....navodno nisu znali ustanoviti..odnosno da bi ga trebalo raskopati za pronaci...posto u to vrijeme nije toliko gubio, savjetovali su da vozi dalje tako. Nisam slao upit u ostale servise..za sada.


Vrh
   
PostPostano: čet sij 22, 2015 8:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Probaj istestirat sistem za hladjenje ono da nabijes tlak kroz ekspanzivnu pa da vidis jel pada ako pada mozda utvrdis gde curi mozda pokaze na crijevima. A jel ti mokar mozda tepih u kabini ispod nogu vozaca / suvozaca ili jel ti sajba mozda masna kad se zamagli

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: čet sij 22, 2015 8:23 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 21, 2015 10:39 pm
Postovi: 17
Vozi: S60 D3 2010 god.
Tepihe sam kontrolirao i ne cine se mokrima...kontam dignuti i tapecirung kolko ide pa provjeriti i tamo...no ako bi i bio mokar auto bi vjerojatno maglio prek noci il dok stoji...sajba nije nesto posebno masna ...doduse nisam detaljno to kontrolirao. Sto se nabijanja tlaka tiče to ću prepustiti svakako mehaničaru od povjerenja.


Vrh
   
PostPostano: čet sij 22, 2015 10:13 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ak se ne varam Kiki mi je jednom pričao o tom problemu.Greška je u brtvi glave motora.Najme da su je redizajnirali pa su riješili problem.Al bi to trebalo rješavati po opozivu u servis.Sad jel to problem kod tebe ili ne neznam.Ulje u posudi za vodu nečeš vidjeti jer taj motor to može jako teško napraviti usljed svoje konstrukcije.Ako ti voda tako misteriozno nestaje vjerojatno curi u cilindre motora.Dali ujutro kod paljenja ima kakvih podrhtavanja ili nemirnog rada prvih 2-3 sec?Mada je to kod dizela jako teško za primjetiti

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: čet sij 22, 2015 10:27 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 21, 2015 10:39 pm
Postovi: 17
Vozi: S60 D3 2010 god.
Ma kakvi, motor radi mirno..uredno..ne cuka..ne trokira...mene najvise buni činjenica da mi je osjetno više potrošio (7-8dec) na 800km s upaljenom klimom (AUTO tipka + AC tipka)..vožnja autocestom 150-160...+ još dec-dva lokane vožnje otvorenom cestom cca 300 km. Nakon toga istestirao sam ga s ugasenom klimom (AUTO tipka + ugasena AC tipka), prvo lokalno..otvorena cesta...odradio cca 600km...nadolio dec, te onda opet autocestom 800 km s istom kombinacijom tipki...i tek po dolasku nadoliveno dec-dva. Nekom logikom ako je dihtung propišao..trebao bi konstantno gubiti..odnosno gubiti uvijek istu količinu vode, eventualno s promjenama ovisno o režimu vožnje?!


Vrh
   
PostPostano: pet sij 23, 2015 1:29 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Ja nebi razmišljao ni trena, pa nije to auto star 25 god sa 750 000 km ... pravac servis i rješiš to i amen.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: pet sij 23, 2015 3:14 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 21, 2015 10:39 pm
Postovi: 17
Vozi: S60 D3 2010 god.
Svakako ću tako i učiniti, no činjenica je da je već jednom bio i nisu ustanovili kvar zato sam se i obratio forumu radi više informacija...čemu isti i služi jel. Upravo sam u razmjeni mailova s 3 servisa u ZGu i čekam ponude za kontrolni pregled koji bi obuhvaćao sve od dijagnostike do provjere pritiska i CO2.


Vrh
   
PostPostano: pet sij 23, 2015 4:17 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Na forumu imam malo ljudi s ikustvom sa d3 i sličnom problematikom tak da si pitao za seriju 7-9 ili 850 tu ima doktora, ali za ovo nažalost ne, a preskup sport da ideš po načelu pa ajmo probat ovo kod Drageca u garaži ....

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan