Sada je: čet svi 24, 2018 9:04 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet sij 26, 2018 7:46 am 
Offline

Pridružen/a: čet sij 15, 2009 1:29 am
Postovi: 45
Pozdrav
Dakle prije 3 mjeseca sam zamijenio pumpu na svom autu
Uzeo sam rabljenu pumpu, jučer, ponovo identičan problem, vergla ali ne pali tako da mislim da je ponovo otišla pumpa.
Koji bi mogao biti razlog da pumpa često odlazi?


Vrh
   
PostPostano: pet sij 26, 2018 1:05 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 911
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Pa prva je riknula jer joj je doslo vrijeme a drugu ti je netko uvalio.
tesko je na osnovi navedenih dogadjaja zakljuciti da ti cesto rikava pumpa. da je druga bila nova, onda da.

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: pet sij 26, 2018 1:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2009
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Morao bi zapaliti i bez pumpe u rezervaru,nebi smjela rikavati inače,jedino ako si stalno na rezervi

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: pet sij 26, 2018 2:06 pm 
Offline

Pridružen/a: čet sij 15, 2009 1:29 am
Postovi: 45
Minimalno imam četvrtinu tanka punu.
Kažem, stvarno mi nije jasno kaj se sad odjednom događa.
Na što da još obratim pažnju osim pumpe?

Inače nikakve anomalije nisam primjetio, uredno je palio, vožnja uvijek bez greške, ubrzavanja uredna....


Vrh
   
PostPostano: sri sij 31, 2018 4:55 pm 
Offline

Pridružen/a: čet sij 15, 2009 1:29 am
Postovi: 45
Sad sam spojio pumpu koja je prva "riknula" na 12 V i pumpa uredno radi....

Gdje se na V60 nalazi modul koji kontrolira rad pumpe? Ne mogu nigdje online naći.


Vrh
   
PostPostano: sri sij 31, 2018 9:02 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 911
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Moze biti na vise mjesta, ili ju mozda uopce nema. Prvo su je stavljali ispod auta, pa ispod straznjeg sica, kod nekih je zagurana iznad rezervara a neki ispod plasticne zastite zadnjeg desnog blatobrana u principu samo xc). Ali npr moj v70 iz 2003. uopce nema taj modul. Probaj slijediti kabel od pumpe.

Ako nadjes modul ispod auta kod filtera, ti su imali velikih problema sa korozijom na konektoru tak da dobro provjeris spojeve. Postojao je opoziv za iste i selili su ih u prostor rezervnog kotaca. Tak da i tam provjeri.

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: sri sij 31, 2018 10:26 pm 
Offline

Pridružen/a: čet sij 15, 2009 1:29 am
Postovi: 45
Hvala ti, vidio sam da su imali problem s korozijom, moram provjerit kakvo je stanje na mom autu.


Vrh
   
PostPostano: uto vel 13, 2018 11:03 am 
Offline

Pridružen/a: čet sij 15, 2009 1:29 am
Postovi: 45
Da napravim update po ovom pitanju.

Autu nije ništa.
Sve tri pumpe rade, i moja originalna sa 190 000km, i rabljena, skinuta s vozila koji je imao 90 000km i nova, originalna sa 0 km.
Sve je na autu u redu, sve funkcionira savršeno osim Volvovog rješenja za dovod godiva do motora.
Naime, kad je auto sparkiran da prednji dio auta "visi" pumpa ne dobiva dovoljno goriva za start - moram priznat, za auto iz 2011 godine mi je to ne smiješno nego suludo s obzirom da je u autu ostalo još minimalno 16 litara goriva, nagib na kojem je auto sparkiran je otprilike 3-4 stupnja (nagib je takav da auto nije htio ni otklizati kad sam otpustio ručnu već ga je bilo potrebno pogurati)

Prvi put sam tako zapeo s četvrtinom tanka na Remizi, ako netko poznaje taj kvart onda zna da je parking kod nebodera potpuno ravan.
Zatim na vikendici gdje je namjerno napravljen parking da ima kosinu od 2-3 stupnja(da se voda ne zadržava)

Rješenje problema
Doliti gorivo, staviti ključ i dugo držati stisnut gumb start (bez kočnice) da pumpa povuče gorivo.

Ovaj sport me koštao 250 eura za rabljenu original pumpu, 400 eura za novu original pumpu
Dijagnostika u Nilssonu(pri kojoj je popigana zadnja klupa) btw - dijagnostika nije bila točna jer nije pumpa riknula - mislim da je to bilo oko 300-400 kn

I malo slikica zadnje klupe, problem za koji sam se Nilssonu žalio 15.11.2017 nakon njihove dijegnostike, skidali su klupu, nakon toga sam primjetio da klupa tako stoji.
Rekli su mi da na servis dolazi još jedan V60 pa će pogledati kak na njemu stoji klupa pa će mi se javiti.
Budući da se do danas, 12.2.2018 nisu javili, evo im mala reklamica a klupu ću vratit sam u prvobitno stanje.

slikaslika slika slika
slika
slika slika slika slika slika
slika slika slika


Vrh
   
PostPostano: uto vel 13, 2018 1:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2009
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Pa tko ti je kriv kad ideš u Nilsson , kad tamo rade dva dececa od 20 g a nas prave mestre je steral i vjerojatno nemaju vise vidu nego univerzalnu dijagnostiku , a u vidi ima sve do najmanjeg detalja opisano kak se kaj radi na autu kaj se tiče tvog problema malo mi ne drži vodu pa znam dosta ljudi sa v /s 60 i nitko se nikad nije žalio na to , a mnogi se voze na čistoj rezervi, stvarno mi malo blesavo


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: uto vel 13, 2018 2:13 pm 
Offline

Pridružen/a: čet sij 15, 2009 1:29 am
Postovi: 45
Kod njih sam na dijagnostiku otišao, više ne idem tamo(moj rista je išao tamo sa s60 dosta dugo dok je stara postava bila tamo)
Je, i meni je blesavo ali kaj je tu je.....
Oba puta se dogodilo na identičan način, napuniš sustav dugim pritiskom na start i voziš kao da niš nije bilo...
Crijeva su ok, niti jedno ne pušta/slini

Ako netko treba, imam sad dvije pumpe viška, jedna prošla 190k km, druga 90k km, obje su originalne.
Ja imam vidu i meni nije izbacivao niti jednu grešku.


Vrh
   
PostPostano: uto vel 13, 2018 7:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2009
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Mislim da se sjećam , srebrni s 60 je bio ,jel ?


To su sigurno napamet rekli za pumpu, ak nije bilo u vidi greška onda je nema nigdje

Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: sri vel 14, 2018 10:09 am 
Offline

Pridružen/a: čet sij 15, 2009 1:29 am
Postovi: 45
Stari je imao plavi S60 iz 2004, a ja imam srebrni V60 iz 2011

U vidi nikakvih grešaka nije bilo, napamet su valjda rekli a ja sam, idiot, povjerovao.

Uglavnom, eto, završio sam taj problem, drago mi je da je s autom sve u redu i igrom slučaja imam i novu pumpu goriva :D


Vrh
   
PostPostano: pet vel 16, 2018 10:13 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 911
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Ne zelim coprati ali mogao bi se ti jos vratiti sa nastavkom price. Ovo sa par stupnjeva nagiba mi je nevjerojatna prica... :shock:

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan Matijaščić