Sada je: čet ožu 28, 2024 10:16 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. C70 2.4, 98g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 31 post ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri ruj 16, 2009 3:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Evo teme, pa recite svoje dojmove. Ja sam probao prije kupnje voziti sva 3 auta i glavni razlog zašto sam uzeo Volva su bolja vozna svojstva, plus naravno image Volva kao branda. :wink:

Velika većina testova tu radi strašnu nepravdu Volvu jer su stravično naklonjeni BMW-u i Audiju, iznimka je ekipa iz Evo UK magazina koji kažu kaj imaju pa kako se kome svidi. Tko je probao voziti cabrio znat će o čemu pričam, torzijska čvrstoća je uvijek problem autima bez krova. BMW je tu prilično blizu Volva (ali ipak nešto zaostaje) dok je Audi na rubu očaja.

Što se tiče kvalitete interijera, nikad o ukusima, ali po mom osobnom mišljenju Volvo je tu usporediv s njima. Glavna zamjerka mi je bila što nema LSD-a, a i koji konjić više ne bi škodio, pa zato i radim na tome. :)


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 16, 2009 5:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
a gdje je mercedes?


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 16, 2009 5:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
a gdje je mercedes?
To bi bio CLK 280 (ostali su preskupi za usporedbu), ali njega nisam probao tako da ne mogu reći. Ako sudim po ostalim Mercedesima koje sam vozio vjerujem da bi mi se on najviše vizualno svidio, ali sumnjam da ima bolja vozna svojstva od Volva i BMW-a.

P.S. inače, jedan drugi frend ima E55 AMG starog 9 godina i morao je raditi kompletnu limariju jer je bila fest trula, a čovjek je dobro održavao auto..

P.P.S. ovaj test smatram poštenim tj. nepristranim, moji osobni dojmovi kad sam birao auto su praktički identični ovima iz testa:

http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... o_c70.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 16, 2009 10:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 15, 2008 9:41 pm
Postovi: 972
Vozi: Mercedes e550
Lokacija: Schwäbisch Gmünd
Citat:
Citat:
a gdje je mercedes?
.

P.S. inače, jedan drugi frend ima E55 AMG starog 9 godina i morao je raditi kompletnu limariju jer je bila fest trula, a čovjek je dobro održavao auto..
Ovo je 100% istina iz prve ruke znam da nova S klasa nakon godinu dana ima koroziju na zadnjim vratima i da se to ponavlja već od prethodne linije (mercedes service Bern) a i ostali su vrlo približne kvalitete a jedino se na c klasi radi malo kvalitetnija limarija.


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 16, 2009 10:21 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Evo teme, pa recite svoje dojmove. Ja sam probao prije kupnje voziti sva 3 auta i glavni razlog zašto sam uzeo Volva su bolja vozna svojstva, plus naravno image Volva kao branda. :wink:
OK, probao si Audija 3.0, ali IMHO bolji primjerak za usporedbu bi bio novi 2.5 TFSI. Tehnikalije na papiru su impresivne.

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 17, 2009 8:33 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Evo teme, pa recite svoje dojmove. Ja sam probao prije kupnje voziti sva 3 auta i glavni razlog zašto sam uzeo Volva su bolja vozna svojstva, plus naravno image Volva kao branda. :wink:
OK, probao si Audija 3.0, ali IMHO bolji primjerak za usporedbu bi bio novi 2.5 TFSI. Tehnikalije na papiru su impresivne.
Definitivno je to bolji motor od 3.2 FSI, zato sad i petljam po ovom motoru da dobijem 340-350KS i 450-460Nm. Doduše, ako se dobro sjećam taj motor nije bio tada raspoloživ (prije 2 godine), a i sad mi se čini da će ga stavljati samo uz TT RS.

Međutim kod Audija mi se nije svidio mekani krov i usudio bih se reći "želatinozna" torzijska čvrstoća..

P.S. krivo sam napisao u naslovu teme, A4 cabrio je imao 3.2 FSI motor.


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 17, 2009 8:50 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Nisam probao ni jedan od spomenutih vozila ali mislim da je Volvo daljeko najbolji. Onak, objektivno. :liar:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 17, 2009 8:57 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nisam probao ni jedan od spomenutih vozila ali mislim da je Volvo daljeko najbolji. Onak, objektivno. :liar:
To se zove ljubav! :lol:


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 17, 2009 3:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
a gdje je mercedes?
Ispričavam se na OT, ali ne mogu odoliti a da ne postam odgovor na moj upit oko naručivanja LSD-a za CLK 63 AMG:

Poštovani g. Kovačić,

Hvala Vam na upitu.

U vezi limited slip diferencijala (kod 471) za CLK 63 AMG - kod naručivanja novog vozila serijski se ne može dobiti takav diferencijal, a naknadna ugradnja se može napraviti ali samo u AMG-u što bi koštalo od prilike od 4.000 do 6.000 Eura ovisi da li vozilo ima limitiranu brzinu do 250 km/h ili ne i koje dimenzije guma ima (18 ili 19 cola).


Srdačan pozdrav,

Jasna Crnkovic

Mercedes-Benz Passenger Cars

===============================

E sad, razmišljam već pola sata kakve veze ima elektronska blokada brzine i dimenzije guma s troškovima ugradnje LSD-a?

Moje razmišljanje ide ovak: LSD košta x EURa. Raskopavanje getribe i zamjena LSD-a traje y norma sati. Norma sat košta z EURa. Cijena = x + y*z. I nikako da ja u tu jednadžbu uvrstim blokadu brzine i veličinu guma - ne ide, pa ne ide! :doh:

Eto, tu je Mercedes.. :wink:


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 17, 2009 4:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
ma netreba getribu rasklapat nego se skida zadnji diff i tamo se ugrđuje lsd, i ugradnja lsdeja na rwd je prilično jednostavna i brzo se obavi,a ovo drugo je sve tarifa za amg fahrere :lol: :lol:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 17, 2009 4:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
ma netreba getribu rasklapat nego se skida zadnji diff i tamo se ugrđuje lsd, i ugradnja lsdeja na rwd je prilično jednostavna i brzo se obavi,a ovo drugo je sve tarifa za amg fahrere :lol: :lol:
Uf, da - zaboravih da je to RWD. Bome dobra tarifa, dooobra! :lol:


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 17, 2009 4:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
znaš kak se veli,sve za stranku i stranka je kralj. :lol: :lol: :lol:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 17, 2009 4:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
znaš kak se veli,sve za stranku i stranka je kralj. :lol: :lol: :lol:
Nije puno bolje ni kod Audija (Zubaka). Frendu su uzeli 6500 Kn za zamjenu zupčastog remena na 120.000 Km, radi se o A6 s 1.8 T motorom (150KS). Provjeravao je i u Splitu i ispala je ista cijena..


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 17, 2009 4:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
znaš kak se veli,sve za stranku i stranka je kralj. :lol: :lol: :lol:
Nije puno bolje ni kod Audija (Zubaka). Frendu su uzeli 6500 Kn za zamjenu zupčastog remena na 120.000 Km, radi se o A6 s 1.8 T motorom (150KS). Provjeravao je i u Splitu i ispala je ista cijena..
to vjerujem jer na audiju moraš raskopat cijeli predni kraj i pomaknut kilere prema van da bi zamjenio remen.
okusio na vlastitoj koži :shock:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 17, 2009 4:51 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
znaš kak se veli,sve za stranku i stranka je kralj. :lol: :lol: :lol:
Nije puno bolje ni kod Audija (Zubaka). Frendu su uzeli 6500 Kn za zamjenu zupčastog remena na 120.000 Km, radi se o A6 s 1.8 T motorom (150KS). Provjeravao je i u Splitu i ispala je ista cijena..
to vjerujem jer na audiju moraš raskopat cijeli predni kraj i pomaknut kilere prema van da bi zamjenio remen.
okusio na vlastitoj koži :shock:
Ok, Gonzo, ali opet ne kužim kak dođu do te cifre. Remen i španeri (ili kak se to već zove) su oko 700 Kn za tu snagu motora. Sat mehaničara s PDV-om je oko 130-150Kn. Po toj računici tu ima oko 42 sata posla?!?!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 31 post ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan