Sada je: čet ožu 28, 2024 9:45 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. C70 2.4, 98g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 31 post ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet ruj 17, 2009 5:43 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Bome to nema ni u zanzibaru za 700 kn za audi-a, niti za jedan auto... Pa ne prodaje se set remenja sa zatezačima po snazi vozila, otkud si samo to pokupio?? :lol: Cijenu seta određuje broj zatezača i klizača u istom, dužina remena i eventualno ako je još i vodena pumpa u istom... Inače, prosječna cijena zatezača je 400-500kn, a i puno više ovisi od kombinacija eventualnih nosača, ili ako je nedaj Bože hidraulični, klizača je 300-400kn, remena je od cca 150kn nadalje, pa su tu još i kanalni remen, klinasti remen... Prosječna cijena seta je dosta preko 1000kn...

Sat mehaničara u audiju je ako se ne varam dosta preko 200kn a ne 130... A zna se kolika su davanja ovlaštenih servisa samo da bi dobili licencu ovlaštenog i koliko je još za to potrebno ostalih ulaganja; jel ti sad jasnije otkud izvlače tolike cifre; pa netko to sve mora platit...

Za novije audije je banana to za mijenjat, slažem se, to je mana uzdužnog postavljanja motora kod istih a imaju poprilično kratak motorni prostor, pa za svako veće šarafanje treba skidat prednju masku... A tek da vidite kako izgleda isti zahvat na A8 4.2 V8... E to je drama, kolko taj ima rolica, španera i remenja...

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 17, 2009 6:07 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Bome to nema ni u zanzibaru za 700 kn za audi-a, niti za jedan auto... Pa ne prodaje se set remenja sa zatezačima po snazi vozila, otkud si samo to pokupio?? :lol: Cijenu seta određuje broj zatezača i klizača u istom, dužina remena i eventualno ako je još i vodena pumpa u istom... Inače, prosječna cijena zatezača je 400-500kn, a i puno više ovisi od kombinacija eventualnih nosača, ili ako je nedaj Bože hidraulični, klizača je 300-400kn, remena je od cca 150kn nadalje, pa su tu još i kanalni remen, klinasti remen... Prosječna cijena seta je dosta preko 1000kn...

Sat mehaničara u audiju je ako se ne varam dosta preko 200kn a ne 130... A zna se kolika su davanja ovlaštenih servisa samo da bi dobili licencu ovlaštenog i koliko je još za to potrebno ostalih ulaganja; jel ti sad jasnije otkud izvlače tolike cifre; pa netko to sve mora platit...

Za novije audije je banana to za mijenjat, slažem se, to je mana uzdužnog postavljanja motora kod istih a imaju poprilično kratak motorni prostor, pa za svako veće šarafanje treba skidat prednju masku... A tek da vidite kako izgleda isti zahvat na A8 4.2 V8... E to je drama, kolko taj ima rolica, španera i remenja...
Ajde da ustanovimo o čemu govorimo - a to je zamjena zupčastog remena i zatezača za njega na 1.8T motoru, nisam spominjao zamjenu (pa tako niti troškove) nikakvih drugih dijelova.

Zupčaste remene proizvode doslovno 3 (TRI) tvornice u Europi za sve proizvođače auta. Troškovi nabave takvog remena od proizvođača remena su praktički jednaki za motore slične konstrukcije različitih proizvođača auta. Koliko će ti tko naplatiti taj remen (kao i satnicu mehaničara) je isključio stvar politike cijene lokalnog zastupnika, a to je Gonzo tako dobro formulirao u svom postu da nema smisla ponavljati.


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 17, 2009 6:30 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Sad ti meni samo reci da li taj audi ima samo taj remen i samo 1 zatezač :wink: pa onda opet pročitaj moj post podrobno... Ovo ti nije pravo ni pravne formulacije, nego mehanika i nabava dijelova za servis, a tu imam 10 godišnje iskustvo (i malo duže, ali ne brojim baš tak precizno...).
Pa kad provjeriš od čega se sastoji set za zamjenu zupčastog za isti, i koliko taj set košta u najjeftinijem dućanu sa talijanskim, turskim ili pitajbogačijim dijelovima, pa ćemo onda dalje razgovarat, i da li se mijenja u istom potezu i mikroremenje i vodena itd...

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 17, 2009 6:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Sad ti meni samo reci da li taj audi ima samo taj remen i samo 1 zatezač :wink: pa onda opet pročitaj moj post podrobno... Ovo ti nije pravo ni pravne formulacije, nego mehanika i nabava dijelova za servis, a tu imam 10 godišnje iskustvo (i malo duže, ali ne brojim baš tak precizno...).
Pa kad provjeriš od čega se sastoji set za zamjenu zupčastog za isti, i koliko taj set košta u najjeftinijem dućanu sa talijanskim, turskim ili pitajbogačijim dijelovima, pa ćemo onda dalje razgovarat, i da li se mijenja u istom potezu i mikroremenje i vodena itd...
Bez ljutnje, ali ne kužim.. Kaj je moj post tak nejasno napisan da ga ti nemreš shvatiti? Kaj stvarno nije jasno iz mog posta da sam ja rekao da je čovjek mijenjao samo taj remen i da fakat nigdje nisam spominjao drugo remenje i druge dijelove? :?:

P.S. nema potrebe da ti i ja forsiramo direktnu komunikaciju kad je očigledno da nam baš i ne ide..


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 17, 2009 7:53 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Citat:

Ok, Gonzo, ali opet ne kužim kak dođu do te cifre. Remen i španeri (ili kak se to već zove) su oko 700 Kn za tu snagu motora. Sat mehaničara s PDV-om je oko 130-150Kn. Po toj računici tu ima oko 42 sata posla?!?!
Sad ti pročitaj svoj post pa drugi put duboko udahni prije nego počneš pisat...
A kao drugo nađeš se uvrijeđen čim ti netko ne povlađuje ili nije po tvom, a ja ti samo od početka ukazujem i dokazujem odgovor i objašnjenje na ovo što si ti pitao i napisao, jer si napisao nebulozu. Nek ti frend pokaže račun pa ćeš vidjeti što je mijenjano i koliko je radni sat (ah što se ne volim ponavljat...) u ovlaštenom, i koliko ima elemenata još u toj 'izmjeni samo remena' kako ti sad odjednom tvrdiš. A ja ti tvrdim da ti NIJEDAN ovlašteni neće mijenjati SAMO remen. Btw kum mi radi u splitu u ovlaštenom vw-audi servisu :wink:

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 17, 2009 9:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:

Ok, Gonzo, ali opet ne kužim kak dođu do te cifre. Remen i španeri (ili kak se to već zove) su oko 700 Kn za tu snagu motora. Sat mehaničara s PDV-om je oko 130-150Kn. Po toj računici tu ima oko 42 sata posla?!?!
Sad ti pročitaj svoj post pa drugi put duboko udahni prije nego počneš pisat...
A kao drugo nađeš se uvrijeđen čim ti netko ne povlađuje ili nije po tvom, a ja ti samo od početka ukazujem i dokazujem odgovor i objašnjenje na ovo što si ti pitao i napisao, jer si napisao nebulozu. Nek ti frend pokaže račun pa ćeš vidjeti što je mijenjano i koliko je radni sat (ah što se ne volim ponavljat...) u ovlaštenom, i koliko ima elemenata još u toj 'izmjeni samo remena' kako ti sad odjednom tvrdiš. A ja ti tvrdim da ti NIJEDAN ovlašteni neće mijenjati SAMO remen. Btw kum mi radi u splitu u ovlaštenom vw-audi servisu :wink:
Jopis, kako bi Kiki rekao: predajem se - imaš većeg! :D


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 18, 2009 9:07 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:

Ok, Gonzo, ali opet ne kužim kak dođu do te cifre. Remen i španeri (ili kak se to već zove) su oko 700 Kn za tu snagu motora. Sat mehaničara s PDV-om je oko 130-150Kn. Po toj računici tu ima oko 42 sata posla?!?!
He, čekaj kume dok ne sakupiš ti kilometražu za taj servis pa traži ponudu. Ja se sjećam tamo iz 2004, tada sam imao tu situaciju sa mojim tada 3 godine starim v40, ponude su bile zanimljive. Remen i španer sam kupio za 750 kuna. Baotić je htio za taj posao 5500kn :lol:


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 19, 2009 6:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:

Ok, Gonzo, ali opet ne kužim kak dođu do te cifre. Remen i španeri (ili kak se to već zove) su oko 700 Kn za tu snagu motora. Sat mehaničara s PDV-om je oko 130-150Kn. Po toj računici tu ima oko 42 sata posla?!?!
He, čekaj kume dok ne sakupiš ti kilometražu za taj servis pa traži ponudu. Ja se sjećam tamo iz 2004, tada sam imao tu situaciju sa mojim tada 3 godine starim v40, ponude su bile zanimljive. Remen i španer sam kupio za 750 kuna. Baotić je htio za taj posao 5500kn :lol:
E onda j.. ga! :lol:

P.S. Ja sam prije 4-5 godina mijenjao zupčasti i španer (da me Jopis opet ne kelji mislim da idu 2 španera na taj remen, ali se više baš i ne sjećam dobro :) ) na Peugeotu 406 Coupe (2.0, 140KS). Remen i španere sam platio isto kao i ti (oko 750 Kn, original Peugeot) a u Auto Otoku (ovlašteni Peugeot servis) su mi za ruke uzeli negdje oko 300-400Kn.

Doduše, čuo sam da je Auto Otok u međuvremenu propao - možda baš zbog niskih cijena servisa.. :lol:

P.P.S. možda bi Kiki mogao pogledati koliko norma sati je po Volvo specifikacijama za servisne operacije predviđeno za zamjenu zupčastog na V40?


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 23, 2009 3:06 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon srp 13, 2009 3:33 pm
Postovi: 34
Lokacija: Zagreb-Žitnjak
za te novce, bi rađe uzo audi tt, ili 350z još bolje... i onda se stvarno više nema o čemu pričati... kakav merc, bmw ili volvo... uz dužno poštovanje :)


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 23, 2009 3:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
za te novce, bi rađe uzo audi tt, ili 350z još bolje... i onda se stvarno više nema o čemu pričati... kakav merc, bmw ili volvo... uz dužno poštovanje :)
Zašto misliš? :)

P.S. Ako misliš na snagu 340-350KS planiram i ovak imati..


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 23, 2009 4:01 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon srp 13, 2009 3:33 pm
Postovi: 34
Lokacija: Zagreb-Žitnjak
Citat:
Citat:
za te novce, bi rađe uzo audi tt, ili 350z još bolje... i onda se stvarno više nema o čemu pričati... kakav merc, bmw ili volvo... uz dužno poštovanje :)
Zašto misliš? :)

P.S. Ako misliš na snagu 340-350KS planiram i ovak imati..

ovako ćemo, ak ti je cilj uživanje u vožnji na "rubu" a ne šminkica, definitivno bi stavio u prvi plan 350.z.. nisam ga vozio, nažalost, poznanik ga nije dao nikom nikako, al sam se u nekoliko prilika vozio u njemu... ove ostale sam imo prilike voziti (ne baš te motore), i iskreno me nisu ni približno impresionirali ko ovaj, možda zbog toga što ne divljam kad uzmem tuđi auto, više je to sve bilo umjereno i odmjereno, dok je ovaj sa 350z vozio na rubu... stvarno sam se vozio sa puno ljudi, i u sve i svakakvim autima, al ovaj nissan je definitivno zasjeo mi na prvo mjesto :)

i vjerojatno će biti komentara otkud meni u mojim godinama da sam vozio te sve aute, od jako dobrog prijatelja stric i otac su radili s autima, a mi kakvi smo morali smo sve probat :P

merc, beki i a4 cabrio su mi više za šminku, dobio sam osjećaj da tt nudi puno više od njih svih, dok zadnji pogon na 350z, ne moram ni pričati, samo se mora paziti da se ne zaigrate previše :D
ovo je čisto subjetkivno mišljenje, nadam se da nisam nikoga uvrijedio s ovim :wink:


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 23, 2009 4:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
za te novce, bi rađe uzo audi tt, ili 350z još bolje... i onda se stvarno više nema o čemu pričati... kakav merc, bmw ili volvo... uz dužno poštovanje :)
Zašto misliš? :)

P.S. Ako misliš na snagu 340-350KS planiram i ovak imati..

ovako ćemo, ak ti je cilj uživanje u vožnji na "rubu" a ne šminkica, definitivno bi stavio u prvi plan 350.z.. nisam ga vozio, nažalost, poznanik ga nije dao nikom nikako, al sam se u nekoliko prilika vozio u njemu... ove ostale sam imo prilike voziti (ne baš te motore), i iskreno me nisu ni približno impresionirali ko ovaj, možda zbog toga što ne divljam kad uzmem tuđi auto, više je to sve bilo umjereno i odmjereno, dok je ovaj sa 350z vozio na rubu... stvarno sam se vozio sa puno ljudi, i u sve i svakakvim autima, al ovaj nissan je definitivno zasjeo mi na prvo mjesto :)

i vjerojatno će biti komentara otkud meni u mojim godinama da sam vozio te sve aute, od jako dobrog prijatelja stric i otac su radili s autima, a mi kakvi smo morali smo sve probat :P

merc, beki i a4 cabrio su mi više za šminku, dobio sam osjećaj da tt nudi puno više od njih svih, dok zadnji pogon na 350z, ne moram ni pričati, samo se mora paziti da se ne zaigrate previše :D
ovo je čisto subjetkivno mišljenje, nadam se da nisam nikoga uvrijedio s ovim :wink:
Meni se nekak ne čini da su cabrioleti auti za vozit po rubu. Neke od njih (mislim da C70 spada u tu skupinu) je današnja tehnologija možda dotjerala da imaju performanse kao pristojni kupei, ali to po mom mišljenju ne bi bila "vožnja po rubu". :)

Kad bi C70 skinuo 250Kg i stavio fiksni krov (tako da postane pravi coupe) e onda bi to bila druga priča u smislu natjeravanja po zavojima. Na autocesti nisam primjetio neku razliku..

Što se pak tiče Audija TT i Nisana 350Z cabrio (ako pričaš o njima), ja ih osobno nisam vozio niti sam se vozio u njima. Međutim, kao cabrioleti mi vizualno nisu atraktivni što mislim da cabriolet svakako treba biti. O ukusima, naravno, ne treba raspravljati pa se nadam da niti ja tebe nisam uvrijedio ukoliko ti se neki od njih sviđa.

Da zaključim, mislim da ti cabrioleti naprosto ne mogu pružiti (primarno radi svoje velike mase i manje torzijske čvrstoće) osjećaj jurnjave po kratkim zavojima kao što to mogu Audi TT i Nisan 350Z - naravno coupei (ako si na njih mislio)!

P.S. naravno da me nisi uvrijedio, ti se samo, i to na kulturan način, nisi složio sa mnom. :-)
Jedan od razloga zašto sam tu na ovom forumu je da čujem druga mišljenja (različita od mog)..


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 23, 2009 10:07 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon srp 13, 2009 3:33 pm
Postovi: 34
Lokacija: Zagreb-Žitnjak
slažem se s tobom... i ja osobno si nikad nebi uzeo cabrio nego cuope, jer radi tih par mjeseci godišnje kad mogu spustiti krov, ne mislim da se isplati žrtvovat prednosti koje nudi klasični coupe :wink:


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 24, 2009 8:12 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
slažem se s tobom... i ja osobno si nikad nebi uzeo cabrio nego cuope, jer radi tih par mjeseci godišnje kad mogu spustiti krov, ne mislim da se isplati žrtvovat prednosti koje nudi klasični coupe :wink:
Moja logika je bila (i ostala) drukčija: radi par km/h koliko coupei mogu brže proći seriju kratkih zavoja ne bih žrtvovao osjećaj vožnje sa spuštenim krovom. :)

P.S. kroz praksu sam skužio da je krov ugodno spustiti između 17 i 32 stupnja C, a to je otprilike od polovice 5. do polovice 10. mjeseca, što baš i nije par mjeseci.. :)


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 24, 2009 10:04 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Moja logika je bila (i ostala) drukčija: radi par km/h koliko coupei mogu brže proći seriju kratkih zavoja ne bih žrtvovao osjećaj vožnje sa spuštenim krovom. :)

P.S. kroz praksu sam skužio da je krov ugodno spustiti između 17 i 32 stupnja C, a to je otprilike od polovice 5. do polovice 10. mjeseca, što baš i nije par mjeseci.. :)
Ja bih rekao da je krov najugodnije držati spušten od 8 do 10 ujutro i od 17 pa do jutra, inače tone kreme za sunčanje nisu dovoljne. 8)

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 31 post ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan