Sada je: čet ožu 28, 2024 7:29 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. C70 2.4, 98g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 40 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: sri ruj 09, 2009 8:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Internalsi u motoru su slabiji. Čisto sumnjam da bi 2.5t izdržao 350KS..
Imas neki link na info o tome? Svojevremeno se vodio jedan razgovor sa nekoliko ljudi koji rade u Volvu, i koji su rekli da se radi o identicnim motorima... Ne tvrdim da su oni u pravu, naravno.
Ma i to što kažeš, od kuda bih ja takvo nešto znao :doh: :shifty:.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: čet ruj 10, 2009 8:50 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
:lol: :lol:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: čet ruj 10, 2009 9:23 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
jer tuning uz zamjenu turbine na ovom novom (nazovi) T5 motoru to fakat nije jednostavno (da ne spominjem da je još u garanciji).. :)
Taj nazovi T5 se pretpostavljam zove 2.5T u nekim drugim modelima, pa tako i u mojem (2521 ccm, 210/220/230 ks, 320-340 Nm)? Ako da, onda čekam tvoj rezultat sa konačnom cijenom, pa se možda odlučim na sličnu stvar. Ili ću od tebe kupiti cijeli set dijelova u pola cijene. ;) :wink: 8)
Branimir, po podacima koje sam našao tvoja pretpostavka ne bi stajala - to nisu isti motori. Ako se dobro sjećam dok sam tražio podatke za svoj motor čini mi se da u S60 2.5T nije K04 turbina nego neki low-pressure Mitsubishi model, tako da ti niti K16 turbina neće odgovarati. To je manji problem, vjerojatno bi se našla Mitsubishi turbina koja bi odgovarala, ali bi svakako trebalo dobro procijeniti na koji boost/moment/snagu možeš ići..

Ukratko, to bi ipak bio nekakav mali T5 motor - fizički manji i nešto nježniji nego "pravi" T5 iz S60, ali ipak robusniji od 2.5T.

Koliko vidim po specifikacijama ništa od dijelova (čak nisam siguran niti za injektore) ti neće pasati u "pola cijene" scenariju - za koji se naravno nadam da se ionako neće desiti.. :)


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: čet ruj 10, 2009 10:45 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Ma i to što kažeš, od kuda bih ja takvo nešto znao :doh: :shifty:.
Pa nisam rekao da ne znas, nego me zanima da li o tome ima ista na netu. I ti si nekako dosao do te informacije, a vjerujem da ne na nacin da si rastavio 2 motora i nosio dijelove na analizu.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: čet ruj 10, 2009 12:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Ma i to što kažeš, od kuda bih ja takvo nešto znao :doh: :shifty:.
Pa nisam rekao da ne znas, nego me zanima da li o tome ima ista na netu. I ti si nekako dosao do te informacije, a vjerujem da ne na nacin da si rastavio 2 motora i nosio dijelove na analizu.
Naravno da ima, upravo zato to i znam i htio sam to sa vama podijeliti u najboljoj namjeri, te kako bih vas poštedio pretraživanja foruma ili još bolje, probavanja na na vlastitim motorima. Nisam to sigurno napisao zato jer je majstor Ivek rekao majstoru Peri, a čija žena je rekla susjedovom bratu, čija je pak žena jako dobra sa mojom punicom...

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: čet ruj 10, 2009 2:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
Ma i to što kažeš, od kuda bih ja takvo nešto znao :doh: :shifty:.
Pa nisam rekao da ne znas, nego me zanima da li o tome ima ista na netu. I ti si nekako dosao do te informacije, a vjerujem da ne na nacin da si rastavio 2 motora i nosio dijelove na analizu.
Naravno da ima, upravo zato to i znam i htio sam to sa vama podijeliti u najboljoj namjeri, te kako bih vas poštedio pretraživanja foruma ili još bolje, probavanja na na vlastitim motorima. Nisam to sigurno napisao zato jer je majstor Ivek rekao majstoru Peri, a čija žena je rekla susjedovom bratu, čija je pak žena jako dobra sa mojom punicom...
Znaš majstora Peru :?:

















:lol: :lol:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: čet ruj 10, 2009 4:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Branimir, po podacima koje sam našao tvoja pretpostavka ne bi stajala - to nisu isti motori. Ako se dobro sjećam dok sam tražio podatke za svoj motor čini mi se da u S60 2.5T nije K04 turbina nego neki low-pressure Mitsubishi model, tako da ti niti K16 turbina neće odgovarati. To je manji problem, vjerojatno bi se našla Mitsubishi turbina koja bi odgovarala, ali bi svakako trebalo dobro procijeniti na koji boost/moment/snagu možeš ići..
Ukratko, to bi ipak bio nekakav mali T5 motor - fizički manji i nešto nježniji nego "pravi" T5 iz S60, ali ipak robusniji od 2.5T.
Dok Tomislav skuplja linkove, ja ću reći da je "pravi" T5 iz S60 u osnovi 2.4T. Odnosno 2.5 je nastao povećanjem provrta sa 81 na 83 mm i uz isti hod. Izvor: knjižica sa tehničkim podacima koju sam dobio s autom. Ako ne znaju oni, krivo pričam i ja.
Na kraju balade, ako su oni 2.5T htjeli ugurati u C30 i pri tome su morali modificirati usisnu i ispušnu granu, izbušiti neku novu rupu i narezati unutra navoj itd itd, to u mojoj improvizatorskoj glavi zvoni da to nisu različiti nego vrlo slični motori u kojima su klipovi, karike, radilice, bregaste osovine, ležajevi, ventili i gro ostalih glavnih dijelovi jednaki. Odnosno da je izmjenjeno samo ono šta je nužno moralo biti izmjenjeno i da se nastojalo zadržati postojećih dijelova što je moguće više i izmjena na njima raditi što manje. Razlog? Čista ekonomska računica. A motor je dobio novu oznaku da bi oni koji trebaju kataloški broj i za akumulator mogli naručiti dio koji im točno paše. A ne onaj koji im isto paše na motor ali ne stane pod haubu.
Ali pričekajmo te linkove, vrlo me zanima gdje su razlike. Pri tome ne mislim na kataloške brojeve nego fizičke karakteristike nekog elementa.

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: čet ruj 10, 2009 5:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Kad si već tako samouvjeren, zašto ne digneš snagu na npr. 350 KS? Ja ti dajem maks. 2 tjedna vožnje sa tim motorom.

Linkove vam neću dati jer od većine nemate koristi, forumi su zatvorenog tipa. Ono što sam ja tamo vidio jesu oslabljeni klipovi i klipnjače na 2.5t motorima u odnosu na T5 motore (i da, imaju razl. kataloške brojeve, ali ne iz razloga koje si ti naveo), a baš ti noviji proborani blokovi imaju tanju stijenku cilindara i pucaju k'o kokice ponekad čak i pri serijskoj snazi.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: čet ruj 10, 2009 6:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Branimir, po podacima koje sam našao tvoja pretpostavka ne bi stajala - to nisu isti motori. Ako se dobro sjećam dok sam tražio podatke za svoj motor čini mi se da u S60 2.5T nije K04 turbina nego neki low-pressure Mitsubishi model, tako da ti niti K16 turbina neće odgovarati. To je manji problem, vjerojatno bi se našla Mitsubishi turbina koja bi odgovarala, ali bi svakako trebalo dobro procijeniti na koji boost/moment/snagu možeš ići..
Ukratko, to bi ipak bio nekakav mali T5 motor - fizički manji i nešto nježniji nego "pravi" T5 iz S60, ali ipak robusniji od 2.5T.
Dok Tomislav skuplja linkove, ja ću reći da je "pravi" T5 iz S60 u osnovi 2.4T. Odnosno 2.5 je nastao povećanjem provrta sa 81 na 83 mm i uz isti hod. Izvor: knjižica sa tehničkim podacima koju sam dobio s autom. Ako ne znaju oni, krivo pričam i ja.
Na kraju balade, ako su oni 2.5T htjeli ugurati u C30 i pri tome su morali modificirati usisnu i ispušnu granu, izbušiti neku novu rupu i narezati unutra navoj itd itd, to u mojoj improvizatorskoj glavi zvoni da to nisu različiti nego vrlo slični motori u kojima su klipovi, karike, radilice, bregaste osovine, ležajevi, ventili i gro ostalih glavnih dijelovi jednaki. Odnosno da je izmjenjeno samo ono šta je nužno moralo biti izmjenjeno i da se nastojalo zadržati postojećih dijelova što je moguće više i izmjena na njima raditi što manje. Razlog? Čista ekonomska računica. A motor je dobio novu oznaku da bi oni koji trebaju kataloški broj i za akumulator mogli naručiti dio koji im točno paše. A ne onaj koji im isto paše na motor ali ne stane pod haubu.
Ali pričekajmo te linkove, vrlo me zanima gdje su razlike. Pri tome ne mislim na kataloške brojeve nego fizičke karakteristike nekog elementa.
Dao sam link dokumentaciju u kojoj piše da su u mom motoru (u odnosu na 2.5T) veće klipnjače, jača radilica, poboljšano hlađenje itd. Svi ti zahvati se rade da se motoru osigura mogućnost hendlanja veće snage. Ako si ti ipak uvjeren da je to tako kako si napisao onda samo nabavi veću turbinu, nasviraj software na 350-400KS (ili koliko već misliš da ide) i voziiii! :)

Ono kaj mislim da tebe buni je mala razlika u snazi između mog T5 i 2.5T, ali sjeti se da i T5 iz S60 u stock verziji razvija samo 20KS više od mog motora ali to ne znači da su internalsi unutra isti. Uvjeren sam da moj motor ne bi izdržao Tomičinih 2.2 bara tj. 400 i kusur KS koji idu uz to, ali isto tako (po svim podacima koje sam uspio sakupiti) ne bih se usudio frljiti 2.5T motor puno preko 300KS. No, bez obzira na argumente, svatko od nas radi svoj izbor na svom motoru..


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: čet ruj 10, 2009 8:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Kad si već tako samouvjeren, zašto ne digneš snagu na npr. 350 KS? Ja ti dajem maks. 2 tjedna vožnje sa tim motorom.
Linkove vam neću dati jer od većine nemate koristi, forumi su zatvorenog tipa. Ono što sam ja tamo vidio jesu oslabljeni klipovi i klipnjače na 2.5t motorima u odnosu na T5 motore (i da, imaju razl. kataloške brojeve, ali ne iz razloga koje si ti naveo), a baš ti noviji proborani blokovi imaju tanju stijenku cilindara i pucaju k'o kokice ponekad čak i pri serijskoj snazi.
A gdje ti vidiš samouvjerenost? Daleko od toga, barem što se ove tematike tiče. Nemam takvih ambicija (ak je tak zazvučalo u postovima isprika) ali me znatiželjnost tjera da pokušam saznati čim više.
Slažem se da 2 mm veća rupa u bloku daje 2 mm tanju stijenku između a što je puno, ali šta su onda napravili na R bloku? Ili je 300 ks izvedivo, ali je vrlo blizu gornje granice?

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: čet ruj 10, 2009 8:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Dao sam link dokumentaciju u kojoj piše da su u mom motoru (u odnosu na 2.5T) veće klipnjače, jača radilica, poboljšano hlađenje itd. Svi ti zahvati se rade da se motoru osigura mogućnost hendlanja veće snage. Ako si ti ipak uvjeren da je to tako kako si napisao onda samo nabavi veću turbinu, nasviraj software na 350-400KS (ili koliko već misliš da ide) i voziiii! :)
Ne nisam uvjeren, samo tražim informacije. U stvari čak i ne tražim, nadam im se.
Citat:
Ono kaj mislim da tebe buni je mala razlika u snazi između mog T5 i 2.5T, ali sjeti se da i T5 iz S60 u stock verziji razvija samo 20KS više od mog motora ali to ne znači da su internalsi unutra isti. Uvjeren sam da moj motor ne bi izdržao Tomičinih 2.2 bara tj. 400 i kusur KS koji idu uz to, ali isto tako (po svim podacima koje sam uspio sakupiti) ne bih se usudio frljiti 2.5T motor puno preko 300KS. No, bez obzira na argumente, svatko od nas radi svoj izbor na svom motoru..
A da, slažem se, može se igledati i s te strane. Samo ponavljam, T5 u S60 je 2,4 (i 250 i 260 ks verzija) a tvoj i moj su 2.5. Prema tome, nekaj tu još ima osim manjih rupa u bloku i više metala između. A kako se bavim proizvodnjom znam koliko vremena i novaca traži da se razvije nešto od nule, a koliko da se nešto postojeće izmodificira, dotjera i poboljša. T4 je očito obilnije i komotnije isprojektiran i nije se štedjelo na svakom gramu gusa ili aluminija pa može istrpiti puno više.
Sad mi još neukom onako for dummies objasni kaj su to internalsi? Pomični dijelovi tipa klipovi/klipnjače, dihtunzi, stijenke u bloku između cilindara i kanala ulja i vode, nešto za jesti...? :oops: :?

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: čet ruj 10, 2009 8:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
2,5 blokovi drže oko 450ks a kome treba više onda mu treba ovo: http://www.larrysautomachine.com/engine ... Volvo.html" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: čet ruj 10, 2009 8:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
2,5 blokovi drže oko 450ks a kome treba više onda mu treba ovo: http://www.larrysautomachine.com/engine ... Volvo.html" onclick="window.open(this.href);return false;
E, to se zove odgovor. A i ovaj blokić izgleda ooodlično. :clap: Držao bih ga doma kao postolje staklenog stola. :drool:

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: čet ruj 10, 2009 9:07 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Dao sam link dokumentaciju u kojoj piše da su u mom motoru (u odnosu na 2.5T) veće klipnjače, jača radilica, poboljšano hlađenje itd. Svi ti zahvati se rade da se motoru osigura mogućnost hendlanja veće snage. Ako si ti ipak uvjeren da je to tako kako si napisao onda samo nabavi veću turbinu, nasviraj software na 350-400KS (ili koliko već misliš da ide) i voziiii! :)
Ne nisam uvjeren, samo tražim informacije. U stvari čak i ne tražim, nadam im se.
Citat:
Ono kaj mislim da tebe buni je mala razlika u snazi između mog T5 i 2.5T, ali sjeti se da i T5 iz S60 u stock verziji razvija samo 20KS više od mog motora ali to ne znači da su internalsi unutra isti. Uvjeren sam da moj motor ne bi izdržao Tomičinih 2.2 bara tj. 400 i kusur KS koji idu uz to, ali isto tako (po svim podacima koje sam uspio sakupiti) ne bih se usudio frljiti 2.5T motor puno preko 300KS. No, bez obzira na argumente, svatko od nas radi svoj izbor na svom motoru..
A da, slažem se, može se igledati i s te strane. Samo ponavljam, T5 u S60 je 2,4 (i 250 i 260 ks verzija) a tvoj i moj su 2.5. Prema tome, nekaj tu još ima osim manjih rupa u bloku i više metala između. A kako se bavim proizvodnjom znam koliko vremena i novaca traži da se razvije nešto od nule, a koliko da se nešto postojeće izmodificira, dotjera i poboljša. T4 je očito obilnije i komotnije isprojektiran i nije se štedjelo na svakom gramu gusa ili aluminija pa može istrpiti puno više.
Sad mi još neukom onako for dummies objasni kaj su to internalsi? Pomični dijelovi tipa klipovi/klipnjače, dihtunzi, stijenke u bloku između cilindara i kanala ulja i vode, nešto za jesti...? :oops: :?
Evo: http://www.thefreedictionary.com/internal" onclick="window.open(this.href);return false;

P.S. usput si pogledaj i ovo: http://www.thefreedictionary.com/moderate" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: čet ruj 10, 2009 9:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
T4 je očito obilnije i komotnije isprojektiran i nije se štedjelo na svakom gramu gusa ili aluminija pa može istrpiti puno više.
Ne. Jako predimonzionirani su bili i prvi T5 motori (2.3 sa 81mm cilindrima), te derivat tog motora, T4 sa također 81mm cilindrima (1855 cc). Ti blokovi provjereno trpe i preko 800KS.

Zatim počinje proizvodnja nove revizije motora u kojima već koriste olakšane klipove i klipnjače, manje zbog uštede na materijalima, a više zbog manjih gubitaka i efikasnijeg rada motora, manje potrošnje, boljih ekoloških rezultata..

U zadnjim generacijama promijenili su i borung, sa 81 na 83mm. Drugim riječima, što je motor novije generacije, to manje prostora za nekakav tuning. I T4 motori nakon 2001 godine nisu dobra baza za tuning.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 40 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan