Sada je: čet ožu 28, 2024 3:02 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. C70 2.4, 98g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 40 postova ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: C70 T5 2008
PostPostano: uto ruj 08, 2009 8:51 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Fuel injectori su na putu, uz malo sreće i strpljenja skupljaju se pomalo tuning dijelovi.
I da ne zaboravim: Hvala Tomislavu na nesebičnim savjetima i trudu bez kojih se sigurno ne bih upuštao u ovu tuning avanturu.. :)


Privitak/ci:
Bosch 550cc Fuel Injectors.jpg
Bosch 550cc Fuel Injectors.jpg [ 3.96 KiB | Pogledano 7111 puta. ]
Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: uto ruj 08, 2009 8:54 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
:clap: :clap: :clap: :clap:

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: uto ruj 08, 2009 9:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
:clap: :clap: :clap: :clap:
O Bela, bok! Mrak ti je nova pila! :)


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: uto ruj 08, 2009 9:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Nema na čemu. Držim fige da sve prođe po planu i bez problema.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: uto ruj 08, 2009 9:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nema na čemu. Držim fige da sve prođe po planu i bez problema.
Malo me još muči "tekuća" problematika oko nabavke nove turbine (vjerojatno nikome ne cvatu ruže u ovom trenutku ali u mom poslu je fakat valovito, a i biće još neko vrijeme), ali uz malo sreće biće sve ok.
U svakom slučaju, trebaću sigurno još malo tvoje moralne i stručne podrške, jer tuning uz zamjenu turbine na ovom novom (nazovi) T5 motoru to fakat nije jednostavno (da ne spominjem da je još u garanciji).. :)


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: sri ruj 09, 2009 8:35 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
jer tuning uz zamjenu turbine na ovom novom (nazovi) T5 motoru to fakat nije jednostavno (da ne spominjem da je još u garanciji).. :)
Taj nazovi T5 se pretpostavljam zove 2.5T u nekim drugim modelima, pa tako i u mojem (2521 ccm, 210/220/230 ks, 320-340 Nm)? Ako da, onda čekam tvoj rezultat sa konačnom cijenom, pa se možda odlučim na sličnu stvar. Ili ću od tebe kupiti cijeli set dijelova u pola cijene. ;) :wink: 8)

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: sri ruj 09, 2009 9:18 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Taj nazovi T5 se pretpostavljam zove 2.5T u nekim drugim modelima, pa tako i u mojem (2521 ccm, 210/220/230 ks, 320-340 Nm)? Ako da, onda čekam tvoj rezultat sa konačnom cijenom, pa se možda odlučim na sličnu stvar. Ili ću od tebe kupiti cijeli set dijelova u pola cijene. ;) :wink: 8)
Izvana su ti motori isti. Untura baš i ne.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: sri ruj 09, 2009 9:43 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Citat:
Citat:
:clap: :clap: :clap: :clap:
O Bela, bok! Mrak ti je nova pila! :)
He he gde je to do pile a kamoli nove 8) , ti imaš pilu a ja obiteljskog čađavca :o ... inače jako mi je drago kaj si se nakon dugog razmišljanja/savjetovanja/informiranja došao do odluke da se baciš u investicije, pratim sve i baš me zanima ishod, u koji, da budem iskren, ne sumnjam da bude loš. Vidim da si temeljit i pažljiv, a ne sve preko koljena i na prvu, to jako cijenim :wink: .

Svaka čast i samo tako, tko je rekao da neće biti u HR i novijih serija modificiranih volvača.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: sri ruj 09, 2009 12:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
jer tuning uz zamjenu turbine na ovom novom (nazovi) T5 motoru to fakat nije jednostavno (da ne spominjem da je još u garanciji).. :)
Taj nazovi T5 se pretpostavljam zove 2.5T u nekim drugim modelima, pa tako i u mojem (2521 ccm, 210/220/230 ks, 320-340 Nm)? Ako da, onda čekam tvoj rezultat sa konačnom cijenom, pa se možda odlučim na sličnu stvar. Ili ću od tebe kupiti cijeli set dijelova u pola cijene. ;) :wink: 8)
Ako ne gledaš mehanička ojačanja (prednja štanga, stražnja štanga, novi prednji diskovi i pakne, opruge i amortizeri, špera) a koja su po meni ipak nužna jer dižeš snagu za 50% pa auto postaje bitno brži i agresivniji u vožnji, onda se stvar svodi na intercooler, ispuh, filter zraka (i onu lijepu cjevku! :) ), injektore i turbinu. Turbina je najskuplja pojedinačna stavka, košta 20.600 Kn i da stvar bude gora vrlo se teško nabavlja..

P.S. i grana je dio turbine


Zadnja izmjena: Kova, dana/u sri ruj 09, 2009 1:03 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: sri ruj 09, 2009 12:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Internalsi u motoru su slabiji. Čisto sumnjam da bi 2.5t izdržao 350KS..

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: sri ruj 09, 2009 1:01 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
:clap: :clap: :clap: :clap:
O Bela, bok! Mrak ti je nova pila! :)
He he gde je to do pile a kamoli nove 8) , ti imaš pilu a ja obiteljskog čađavca :o ... inače jako mi je drago kaj si se nakon dugog razmišljanja/savjetovanja/informiranja došao do odluke da se baciš u investicije, pratim sve i baš me zanima ishod, u koji, da budem iskren, ne sumnjam da bude loš. Vidim da si temeljit i pažljiv, a ne sve preko koljena i na prvu, to jako cijenim :wink: .

Svaka čast i samo tako, tko je rekao da neće biti u HR i novijih serija modificiranih volvača.
Meni se taj tvoj XC baš sviđa. Nije da je V50 loš, dapače to je odličan auto ali XC70 je fakat optimalni obiteljski auto..


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: sri ruj 09, 2009 3:01 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Izvana su ti motori isti. Untura baš i ne.
Ak ti kažeš, vjerujem. Ne znam kakve su samo mehaničke zahvate trebali da od izvornika (S60/V70 210 ks) nastane 200 ks (donedavno u S80/V70/XC70) ili T5 (C30/S40/V50/C70 sa 230 ks) osim nekakvog malog softverskog remapa i novog koda motora? Tim više jer je svima okretni moment zabetoniran na 320 Nm.
I sad u priču ulijeće 2.5T 230 ks sa 20 Nm većim momentom (340) koji je u S80/V70 zamijenio onog od 200 ks. Ekologija, zadovoljavanje euro6 normi, skidanje potrošnje, nešto što samo u Fordu mogu razumjeti? :?

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: sri ruj 09, 2009 3:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Internalsi u motoru su slabiji. Čisto sumnjam da bi 2.5t izdržao 350KS..
Imas neki link na info o tome? Svojevremeno se vodio jedan razgovor sa nekoliko ljudi koji rade u Volvu, i koji su rekli da se radi o identicnim motorima... Ne tvrdim da su oni u pravu, naravno.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: sri ruj 09, 2009 4:13 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Internalsi u motoru su slabiji. Čisto sumnjam da bi 2.5t izdržao 350KS..
Imas neki link na info o tome? Svojevremeno se vodio jedan razgovor sa nekoliko ljudi koji rade u Volvu, i koji su rekli da se radi o identicnim motorima... Ne tvrdim da su oni u pravu, naravno.
Koliko ja znam T5 motor iz C30/S40/V50/ C70 ima službenu Volvo oznaku B5254T3. Radi se o novom motoru koji je baziran na B5254T2 motoru (to je 2.5T motor koji spominješ) iz S60.

Dakle, nije isti motor..

P.S. glavni razlog zašto se išlo u razvoj novog motora je prostor unutar haube. Iskreno se nadam da je Tomislav u pravu tj. da su i internalsi u motoru nešto jači nego u 2.5T

Dokumentaciju o tom motoru možete skinuti ovdje: http://www.volvoclub.org.uk/tech/S40MY2005-Engines.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
 Naslov: Re: C70 T5 2008
PostPostano: sri ruj 09, 2009 5:13 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
Internalsi u motoru su slabiji. Čisto sumnjam da bi 2.5t izdržao 350KS..
Imas neki link na info o tome? Svojevremeno se vodio jedan razgovor sa nekoliko ljudi koji rade u Volvu, i koji su rekli da se radi o identicnim motorima... Ne tvrdim da su oni u pravu, naravno.
Koliko ja znam T5 motor iz C30/S40/V50/ C70 ima službenu Volvo oznaku B5254T3. Radi se o novom motoru koji je baziran na B5254T2 motoru (to je 2.5T motor koji spominješ) iz S60.

Dakle, nije isti motor..

P.S. glavni razlog zašto se išlo u razvoj novog motora je prostor unutar haube. Iskreno se nadam da je Tomislav u pravu tj. da su i internalsi u motoru nešto jači nego u 2.5T

Dokumentaciju o tom motoru možete skinuti ovdje: http://www.volvoclub.org.uk/tech/S40MY2005-Engines.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Izgleda da ima nade: :)

OVERVIEW OF B5254T3

Crankshaft, Main Bearings

Stroke 93.2 mm; forged; weight 21606 grams; connecting rod pins: 50.00 mm; main bearing journals:
The crankshaft is somewhat heavier than on the 2.5 LT, B5254T2 (21559g) due to the different
balancing for pendulum suspension motor mounts.
Both the upper and lower main bearings are aluminum.

Connecting Rods, Connecting Rod Bearings

Bigger connecting rods, forged using split caps. Center to center length 143 mm; weight 644 grams.
Both the upper and lower bearings are copper-lead alloy.

Cylinder head, camshafts

Cooling is more effective due to larger coolant ducts and a more directed flow between the exhaust
ports and around the spark plug wells.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 40 postova ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan